חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שתילת דשא ובחירת גננים

מאת: גלית רובניגינון08/05/20111019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפעמים דבר פשוט כמו עץ או פרח יפה יכול להסב לנו תחושה עמוקה של אושר, מדוע?

בשלב מסוים בחיינו, לרוב בסביבות גיל 40-50, יש אנשים אשר מגיעים לשלב בחיים בו הם פשוט רוצים להירגע על כסא נוח ולראות את כל מה שהספיקו עד לשלב זה - במקרה של אנשים מסויימים המשמעות היא הנאה מהתקדמות בסולם הדרגות בעבודה, אצל חלק מן האנשים הכוונה היא להנאה ממשפחה אוהבת, ואצל חלק הדבר שמסב להם אושר הוא הבית שבו השקיעו הרבה מאוד כסף ואהבה, עם עדיפות רבה לבית עם חצר גדולה ומטופחת.

באמת, מי יכול למצוא דבר מרגיע ויפה יותר משטח פרטי עם גינה מוריקה; פינה קטנה לשבת בה בבוקר עם מרבדי דשא ולהתעורר עם כוס קפה טובה, לארח חברים ובני משפחה, לתת לילדים לרוץ חופשי, או לטפח מטע קטן. אך רק לעתים רחוקות יש לנו את הזמן והפנאי לעשות יותר מכיסוח הדשא, ולכן רובנו לוקחים גננים לביצוע העבודה.

איך עושים את זה? להלן כמה טיפים לבחירת תכנון גינה:

- מתקשים להחליט את מי לקחת למטרת דשא דרבן? תמיד עדיף לקבל המלצה איכותית. שאלו את השכנים שלכם מי האדם שמטפל בגינה שלהם. במידה והם מרוצים מהגנן שלהם ימליץ לכם עליו בשמחה.

- בחרו בבעל מקצוע שיכול להגיע ביום ושעה קבועים, כך תוכלו להיות בטוחים שהצמחיה מקבלת טיפול טוב ומתמשך.

- תמיד עדיף לבחור בבעלי מקצוע אשר עוסקים בכל היבטי טיפוח הגינה ולא רק בחלקם: זריעה, שתילה, טיפול בעשבים, טיפול בטפילים, עיצוב ותכנון נוף, יעוץ בנוגע לסוגי הצמחיה המתאימים.

- ואמנם תמיד יותר פשוט לשכור בעלי מקצוע רבים, הדבר לא מהווה תחליף להנאה והסיפוק שמסב לנו טיפול עצמי בגינה. אם תקדישו למרחב זה 2-3 שעות כל כמה ימים - כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף, וגם להנות הרבה על הדרך.

 



תגיות המאמר: שתילת דשא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור לוח בעלי מקצוע מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלית רובני

מאת: גלית רובנילימודים אקדמאיים12/05/111194 צפיות
בימים אלה כל מי שרק רוצה יכול להיכנס לקורס המתאים ולהתחיל ללמוד את הנושא מהשורש, לצבור את הידע הדרוש ולצאת עם תעודה, כשהטובים עושים הצלחה בשטח.

מאת: גלית רובנישיפוצים11/05/11915 צפיות
פרגולות שצבעיהן טבעיים מאריכות ימים לאורך זמן רב יותר בהשוואה לפרגולות אשר צבועות בגוונים בהירים מאוד, אשר דוהים ומתקלפים בקצב מהיר.

מאת: גלית רובנישיפוצים11/05/11902 צפיות
תהליך מעבר דירה זה עסק לא פשוט בכלל. אחרי חיפושים ארוכים סוף סוף מצאתם את המקום המושלם ועכשיו הגיעה השעה לעבור. איך מומלץ לבחור מחירון הובלות? זה לא בעיה, אם מתכננים את המעבר בצורה חכמה.

מאת: גלית רובנישיפוצים08/05/111060 צפיות
בחידוש רהיטים מעץ צריך מקצועיות וניסיון רב, לכן צריך אנשי מקצוע שיודעים את התחום, בקשו להסתכל בתיק עבודות, בדקו את המחירים והחליטו על העיצוב החדש שתרצו לקבל מהרהיט שלכם.

מאת: גלית רובנישיפוצים07/05/111176 צפיות
לאיזו תכלית אתם מקימים את השער והגדר? גדר עשוייה להיות דקורטיבית, לשמש כמחסום להרתעה, להגן על הפרטיות שלנו או להוות מכשול לכניסה של גורמים זרים.

מאת: גלית רובנילימודי תעודה ומקצוע07/05/111106 צפיות
מתעניינים בנושא קורס דמיון מודרך? בואו לקבל מידע על הקורסים ומרכזי הלימודים הכי טובים באתר האיכותי שלנו. לימודים יכולים לסייע לך לשפר את עצמך ברמה אישית ומקצועית, והיום יותר מבעבר הם זמינים מאוד לכל אחד שרוצה לשנות את חייו. יום טוב..

מאת: גלית רובניהדברה07/05/11850 צפיות
מבין כל בעלי הכנף שמסתובבים להם חופשי, היונים הן אלה שלמדו להסתדר בצורה הטובה ביותר עם האדם ואף לנצל את סביבתו לטובתן.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182255 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811237 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica