חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברצלונה, קבוצת הכדורגל הטובה בעולם.

מאת: אמיר דינרקבוצות ואוהדים05/05/20119710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברצלונה היא עיר המאוהבת בספורט. במיוחד אוהבת כדורגל. בנוסף לאירוח אולימפיאדת 1992, אירחה ברצלונה חלקים של מונדיאל 1982 ואירחה אליפויות עולם שונות ואת אליפות אירופה בכדורסל מספר פעמים. לעיר יש שני אצטדיוני כדורגל מפורסמים: הקאמפ נואו וה- Estadi Ol?mpic Llu?s.

קבוצת הכדורגל של מועדון הכדורגל של ברצלונה היא כמעט דרך חיים בעיר ברצלונה. היריבות עם מדריד עולה כמעט עד לנקודה שבה ברצלונה ומדריד אינן נמצאות באותה המדינה. מועדון הכדורגל ברצלונה נוסד ב -29 בנובמבר 1899 ע"י ג 'ואן גאמפר, אשר הביא את צבעי הקבוצה מאזור קנטון השוויצרי בו הוא חי. הפסדה הראשון של קבוצת הכדורגל ברצלונה במשחק עם קבוצה אנגלית 0-1 היה מההפסדים עבור שיעורי הבית של ברצלונה, ובתוך עשר שנים החלה שרשרת קטלאנית מפוארת של זכיות באליפויות ספרד שנמשכו עשרות שנים. ברצלונה נתקלה בזמנים קשים בזמן מלחמת האזרחים בספרד ותוצאותיה, אך הצליחה להתאושש באמצע שנות ה-40 וחידשה את שרשרת הניצחונות והאליפות שלה.

ברצלונה היא מועדון ספורט המורכב מכדורסל, כדוריד, הוקי,-הוקי קרח, החלקה, כדורגל אולמות, רוגבי, בייסבול, כדורעף וכדורגל נשים, אבל גולת הכותרת הייתה תמיד קבוצת הכדורגל ברצלונה. קבוצת הכדורגל של ברצלונה עולה מדי שנה לתחרות האירופית הבין לאומית מאז נוסדה בשנת 1955.

המוטו של מועדון ברצלונה הוא "Mes que un Clubבתרגום חופשי המוטו הוא "יותר ממועדון" והם קוראים לאצטדיון הביתי שלהם "קאמפ נואו.",  "המגרש שלנו." למרות המיתון של תחילת המאה, בעיר ברצלונה הצליחו להרכיב צוות שחקנים והנהלה מקצועית מוכשרת שחידשה שוב את מסלול הניצחונות והתארים של קבוצת ברצלונה.

בין הטענות הרבות לגדולתה ולתהילתה של קבוצת ברצלונה החשובה ביותר היא שיש לקבוצה יותר ניצחונות מכל קבוצה אחרת בעולם הכדורגל. יש להם גם יותר ניצחונות  בטורניר גביע המלך, הטורניר המסורתי הספרדי, מאשר בכל קבוצה אחרת. לקבוצת ברצלונה יש יותר ניצחונות בליגת האלופות, יותר ניצחונות ב-"לה ליגה" ויותר ניצחונות בכלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר דינר, כתיבת תוכן, שיווק באינטרנט ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר דינר

מאת: אמיר דינרבריאות ילדים14/08/121107 צפיות
מיילוד חסר אונים בשעות הראשונות לחייו ועד לפעוט פעיל וערני, התפתחות תינוקות לוקחת רק 12 חודשים קצרים בהם עובר התינוק את השינוי המדהים ביותר שתוכלו לראות. כל חודש מביא איתו שינוי ופיתוחים חדשים אשר לרוב מלהיבים ומשמחים הורים וזוגות. התפתחות תינוקות היא כיום תורה בפני עצמה אשר את עיקר תשומת הלב שמים על השנה הראשונה בחייו של הרך הנולד.

מאת: אמיר דינרסיפורי מסע30/05/129046 צפיות
העיר ניו יורק ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה למבקרים ומטיילים המגיעים לעיר לחופשה, ביקור או לעסקים. החל מסנטרל פארק המפורסם, דרך השדרה החמישית ועד לשכונת ברוקלין, ניו יורק היא אחד היעדים המועדפים על מטיילים מכל העולם. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר ניו יורק החל מאטרקציות ופעילויות, מסעדות ושווקים מופלאים ועד הופעות, הצגות וקניות כל מה שעולה על רוחכם העיר ניו יורק מספקת.

מאת: אמיר דינרטיולים בחו"ל30/05/121739 צפיות
האם ידעתם כי ניתן לעשות מסע קניות בניו יורק בלא יותר מ-30$ ביום? כן זה אפשרי הכל זה עניין של תכנון מראש. בימים אלו בהם הכלכלה העולמי מדשדשת אנו מעוניינים לחסוך כמעט על כל דבר ובמיוחד בטיולים שלנו בחו"ל וזאת עקב שערי המטבע. באחד הטיולים האחרונים שלי בעיר ניו יורק

מאת: אמיר דינרתיירות ונופש - כללי09/02/121511 צפיות
התחזיות לשנת 2012 מצביעות על דפוס של מזג אויר בעולם - חורפי מושלג וקר במיוחד באזור המערב התיכון העליון ועוד באזור האגמים בתחומי ארצות הברית. בערים כמו שיקאגו ומילווקי בארצות הברית התחזית חוזה טמפרטורות קרות בזמנים שונים עם שלג מעל הממוצע העונתי כמו גם בעוד ערים מזג אוויר בעולם בשנת 2012 יהיה לא צפוי

מאת: אמיר דינרטיולים בחו"ל22/08/112305 צפיות
פראג היא אחת הערים המקסימות והמומלצות לטיול. תוכלו לבקר בפראג כחלק מטיול מאורגן עם מסלולים שונים ידועים מראש ועם מדריך צמוד אך פראג גם מציעה חוויה ייחודית ומומלצת במיוחד למטיילים עצמאיים. עם מפת פראג ביד תוכלו למצוא את האתרים ופינות החמד בעיר

מאת: אמיר דינראטרקציות11/08/111333 צפיות
יכול להיות שלא תאמינו למשפט הבא אבל ניו יורק היא העיר הירוקה ביותר באמריקה עם יותר מ 25% שטחים פתוחים, פארקים, חופים ועוד העיר ניו יורק לא שוכחת את הטבע בכל בנייה של אזור חדש. אטרקציות בניו יורק יש בשפע כאשר חלק גדול מהם נערכות ומתקיימות בשטחים פתוחים אלו. באמצעות מפת ניו יורק תוכלו למצוא במדויק את השטחים הפתוחים ואת האטרקציות בניו יורק שאתם מחפשים.

מאת: אמיר דינרתיירות ונופש - כללי09/08/111695 צפיות
אם אתם נוסעים ללונדון, בירת אנגליה, לטיול או ביקור, לתקופה קצרה או ארוכה, ובמיוחד אם אתם נוסעים לעיר לונדון עם הילדים אתם חייבים למצוא קצת כיף, פעילויות ואטרקציות לילדים בכדיי שהם יישארו שמחים ומתעניינים. חופשה בעיר לונדון עם הילדים מציעה מגוון רחב של אטרקציות, פעילויות והפעלות שישאירו את הילדים שלכם תמיד מתעניינים ועם רצון לעוד.

מאמרים נוספים בנושא קבוצות ואוהדים

מאת: רוני הכהןקבוצות ואוהדים16/10/143229 צפיות
רכישת חבילות ספורט לברצלונה מעניקה לכם שקט נפשי, כאשר ישנה סוכנות נסיעות אמינה מאחוריכם יש לאן לפנות בכל שאלה או בעיה. האיכות של הכרטיסים ובית המלון מובטחת עם הסוכנויות המנוסות.

מאת: דודו דגמיקבוצות ואוהדים01/12/1316118 צפיות
קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, "הקבוצה של המדינה", נחשבת לאחת המובילות באירופה. מדי שנה, מתחרה היא על התואר החשוב ביותר – אליפות אירופה – ופעמים רבות מגיעה לשלבים מאוחרים. עד כה, ארון הגביעים של המועדון כולל חמש זכיות בתואר החשוב ביותר.

מאת: טיפ ווינרקבוצות ואוהדים17/11/129184 צפיות
בטוח ישבתם ואמרתם לעצמכם , יאללה אם רק הייתי שם עוד 100 שקל לעוד כפול או משולש הייתי מביא 16 בטוטו! , אבל לא תמיד אפשר להשקיע ל כך הרבה.... אז זהו, שעם קבוצת המיליונרים אפשר ועוד בסכומים הרבה יותר קטנים! בטוח ישבתם פעם עם חברים שלכם וראיתם תוצאות לוטו שמישהו זכה ב-10 מיליון ש"ח בלוטו , ואמרתם לחבר שלכם : " יודע מה , לא בא לי 10 מיליון , מספיק לי עכשיו 50,000 , רק בשביל לשלם על ה....." - מי מאיתנו לא חשב על זה ואמר שהיה מוכן לקבל את הכסף הזה ?

מאת: ולדי אלטקבוצות ואוהדים14/11/128181 צפיות
חולצות כדורגל הם הלהיט בכדורגל . מיליוני אנשים קונים אותם , ומיליוני אנשים אוהבים אותם , מיליוני אנשים לובשים אותם ומיליוני אנשים נהנים מימם.

מאת: טיפ ווינרקבוצות ואוהדים31/10/128493 צפיות
מי מאיתנו לא מפנטז על זכייה בלוטו ? כולנו ממלאים טפסים קטנים מדי פעם ומקווים שנזכה סוף סוף במליונים, אבל כמה פעמים אמרתם לעצמכם , איך בא לי לשלוח פעם אחת טפסים ב-5000 ש"ח!!!! הלוטו הקבוצתי עושה את זה אפשרי!

מאת: טיפ ווינרקבוצות ואוהדים24/10/128489 צפיות
הגרלות לוטו יש בכל העולם , אלה הן ההגרלות החוקיות היחידות שנהוגות במדינת ישראל , משום שההימור כרגע אסור במדינתנו הקטנה.

מאת: טוםקבוצות ואוהדים02/09/128035 צפיות
הכדורגל הישראלי והאירופי חזר למרכז הבמה, וזו סיבה למסיבה עבור כל אוהד ספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica