חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול זוגי - קריירה ומשבר זוגי בצידה

מאת: רונן סלעזוגיות ואהבה08/05/2011999 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום בעקבות התפתחות השווקים הבינלאומיים והתקדמות החברה האנושים בתחומי ההייטק , נוצרים לעיתים משברים בחיי הנישואים של זוגות העובדים במקצועות תובעניים אלה.בעיות אלה באים לכדי פתרון תוך שימוש ב טיפול זוגי. הצורך להוכיח עצמך בשוק העבודה וכן הלחץ הנובע משעות עבודה ארוכות, מביאים לעיתים את בני הזוג לקראת משבר צפוי מראש. מבחינת שעות העבודה הארוכות שלעיתים נדרשות מגבר העובד במשרה מליאה, משאיר את בת זוגתו מתוסכלת בשעה שהוא נוסע לחו"ל במסגרת עבודתו ומקבל סיפוק והכרה, בעוד שבת הזוג מרגישה לא מסופקת בהיעדר קריירה משלה אשר תספק את צרכיה. מצב זה מביע לתסכול הנובע מאי חלוקה שווה של הנטל במשפחה, ושל חלוקת התפקידים, דבר הפוגע בזמינות בני הזוג זה לזה והן גם בחשק המיני הנדרש ביניהם.  כיום מתחילה להתגבש מודעות הן בארץ והן בחו"ל לצרכי הזוגות העובדים, בקרב חברות וארגונים השואפים להבטיח את תקינות הקשר המשפחתי של עובדיהם. לכן יותר ויותר ארגונים פונים לסיוע ממטפלים זוגיים כדי ליצור סדנאות טיפול זוגי הנועדו להכשיר זוגות להתמודדות עם הצורך של בן הזוג לנסיעה לחו"ל במסגרת עבודתו, וכך לחזק את החוסן הנפשי הנדרש מעצם פערי המרחק בין בני הזוג במסגרת דרישות העבודה. הכשרה זו בידי אנשי מקצוע במסגרת טיפול זוגי תביא להקטנת הלחצים הנובעים מחיי קרירה טובעניים ושמירה על זוגיות תקינה.


רבים מן הזוגות מתחילים את מסעם יחדיו באופטימיות לגבי חיים משותפים יחדיו באהבה וכיבוד הדדי. כל אחד מבני הזוג מביא לקשר את שאיפותיו, רצונותיו ויכולתיו, במטרה לזכות בהבנה וכן קבלת תמורה עבור השקעתו בקשר. קשר זה בדומה לקשר עסקי מצפה משני בני הזוג להשקיע יחדיו ולקבל תמורה זה מזה. אך במהלך החיים נוצרים משברי אמון ונתק ביחסים כתוצאה מבגידה באמון, קושי בתקשורת, בעיות בחינוך הילדים, בעיות כלכליות ועוד. את מכלול הסיבות לבעיות בזוגיות ניתן לסווג כך:

בעיות באחד מבני הזוג כתוצאה ממשבר אישי בעולמו הפרטי.

שינוי קיצוני בהתנהגות אחד מבני הזוג, שינוי אשר משפיע על מערכת הזוגיות כגון עבודה ממושכת, חוסר שביעות רצון מהחיים יחדיו, חזרה בתשובה ועוד.

גילוי פרטים מפתיעים על בן הזוג לאחר הנישואים, פרטים שלא נודעון לבן הזוג השני לפני תחילת הקשר יחדיו.

סיבות הקשורות למערכת הזוגיות יחדיו כגון חוסר התאמה, בעיות בתקשורת, בעיות בחיי המין, עימותים חוזרים ונישנים ועוד.

זוגות הרואים את עמצם נמצאים במערכת יחסים בעיתית ללא מוצא, עשויים להיעזר ב טיפול זוגי, כל עוד שניהם מעונינים בשינוי בחייהם.

הטיפול הזוגי נועד לאתר ולאבחן בצורה ראשונית את שורשי הבעיה הקיימת בין בני הזוג שהביאה אותם לקבלת עזרה. אם גם לכם קיימת הזדהות עם אחד ממאפייני הבעיות בקשר שפורט לעיל, ניתן לפנות לטיפול זוגי באמצעות רשימת המטפלים באתר זה. 

 



תגיות המאמר: טיפול זוגי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן סלע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן סלע

מאת: רונן סלעמשפחה וזוגיות - כללי04/07/13810 צפיות
בודאי קראתם או שמעתם על המושג החדש שנכנס לעולמנו – גירושין בהסכמה. מדובר בדרך חדשה יחסית, המתאימה לבני זוג המגיעים להחלטה משותפת שהפרדת דרכיהם תהיה הצעד הנכון ביותר עבורם. אין ספק שמצב כזה יעיל מאוד וחוסך עוגמת נפש רבה הן לבני הזוג עצמם והן לילדיהם (אם יש להם). זאת משום שבמצב כזה בני הזוג יכולים בדרך כלל להגיע להסכמות במכלול הנושאים הכרוכים בגירושין, כגון: דמי מזונות, משמורת על הילדים, ניסוח הסכם עבור תביעה בבית דין רבני ועוד.

מאת: רונן סלעמשכנתא24/10/111055 צפיות
גרירת משכנתא מתבצעת במצב בו קיימת משכנתא על נכס שנמכר והמוכר מבקש להשאירה כפי שהיא. "בעל המשכנתא (המוכר) מעוניין לשמר את התנאים במשכנתא הקיימת ומחליף את השעבוד מהנכס שנמכר לנכס חדש", אומר עמית קמינסקי, מנכ"ל AMG משכנתאות. במצב זה, משאירים את המשכנתא המקורית על כל תנאיה, ז"א, מחליפים את הנכס המשועבד כנגד ההלוואה.

מאת: רונן סלעמשכנתא24/10/111017 צפיות
רוכשים דירה בקבוצת רכישה? יש כמה דברים שכדאי שתדעו לפני מעמד החתימה עמית קמינסקי, מנכ"ל AMG משכנתאות: "חשוב להבין את משמעות המימון בעסקת קבוצת רכישה מאחר והיא איננה דומה כלל למשכנתא שנלקחת בעת רכישה מקבלן"

מאת: רונן סלעזוגיות ואהבה08/05/111067 צפיות
בני אדם שואפים לקשר זוגי שבאמצעותו יוכלו לממש את ציפייתם לאושר בטחון ושלווה. באמצעות יצירת קשר זוגי מממשים אנשים צורך זה,אך בהמשך הדרך יחדיו נוצרים בעיות ומשברים אישיים הפוגעים ברקמת היחסים יחדיו. בשל מצוקה זו פונים לעיתים ל ייעוץ זוגי או ליועץ נישואין בכדי לשפר את הקשר הזוגי על ידי העמקת האינטימיות והתקשורת בין בני הזוג, תוך מתן כבוד הדדי ושיתוף.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206457 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204924 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204705 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192808 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182315 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica