חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גירושין בהסכמה מתוך ידיעה ברורה

בודאי קראתם או שמעתם על המושג החדש שנכנס לעולמנו – גירושין בהסכמה.מדובר בדרך חדשה יחסית, המתאימה לבני זוג המגיעים להחלטה משותפת שהפרדתדרכיהם תהיה הצעד הנכון ביותר עבורם.אין ספק שמצב כזה יעיל מאוד וחוסך עוגמת נפש רבה הן לבני הזוג עצמם והןלילדיהם (אם יש להם). זאת משום שבמצב כזה בני הזוג יכולים בדרך כלל להגיעלהסכמות במכלול הנושאים הכרוכים בגירושין, כגון: דמי מזונות, משמורת עלהילדים, ניסוח הסכם עבור תביעה בבית דין רבני ועוד.החלטתם שדרכם נפרדת?אתם רוצים לסיים זאת בהסכמה הדדית בעזרת עורך דין?להיפרד כידידיםאמנם, כל פרידה היא קשה ולא מוכרחים להישאר בקשר, אולם אין ספק כיגירושין בהסכמה נותנים לבני הזוג שלוות יתר בכל התהליך ומונעים בצורההמקסימאלית התערבות של גורמים חיצוניים כמו דיינים, מגשרים, שופטים ושארחברים ויועצים למיניהם, שלעיתים רק מחמירים את המצב. היתרון המשמעותיביותר של גירושין בהסכמה הוא, שכל התהליך נפתח מתוך הבנה והכרה בכך שאיןלאף אחד מבני הזוג רצון לפגוע ברגשותיו של השני או להתעמר בו, תוך שילובשל מידות טובות שרק מועילות בזמנים כאלו.כמו כן בל נשכח, שלרוב, ובעיקר אם יש לבני הזוג ילדים, אין מערכת הקשרבין בני הזוג נגמרת עם קבלת הגט מהבעל. הילדים הרכים הם הנפגעים הראשייםבמידה שתהליך הגירושין מתנהל בצורה תככנית ובכעסים, השמצות ודיבורים לאנאותים על אחד מההורים או על שניהם. גירושין בהסכמה מרככת את הפגיעהבילדים והופכת את המצב נסבל יותר עבורם: אבא ואימא לא נפרדים בכעס אלאמתוך הבנה שהם לא יכולים להמשיך לחיות ביחד, אולם אין לכך דבר וחצי דברעם אהבתם הגדולה לילדיהם.מגיעים להסכם הוגןגם אם קורה מקרה מצער של פרידת בני זוג שבסופו של דבר מביאה לפרידהסופית, אין ספק שכדאי לסיים את הפרק הזה בחיים בצורה שלא תגרור דיוניםבבתי משפט ורצון לנקמה, גם, כאמור, בגלל הפגיעה הקשה בילדים וגם על מנתלהגיע להסכם הוגן שייטיב עם שני הצדדים.היפרדות בהסכמה – כיצד?עורך דין גירושין – מומלץ מאוד לפנות אל עורך דין הבקיא בתחום, ואשריעזור לכם לנסח הסכם גירושין לפי בקשתכם ועל פי רצונכם המשותף.מגשר – אדם ניטראלי אשר תפקידו לקיים שיחות עם כל אחד מבני הזוג בנפרד,להגיע עימם להבנות ולנסח עבור בני הזוג הסכם גירושין בהסכמה (ככל שניתן)שיכולים לפנות עימו לתביעה בבית דין הרבני.שיתוף פעולה- כל בן זוג פונה אל עורך דין אחר במטרה שייצג את האינטרסיםשלו, אולם מתוך החלטה משותפת שלא מסתירים שום דבר אחד מהשני. כמובןשבמקרה זה אף אחד מבני הזוג לא מגיש תביעה משפטית נגד בן זוגו, וכךמצליחים לגשר על פערים שהולכים וקטנים בעקבות עבודה טובה של עורכי הדיןומגיעים להסדר שמתאים לשני הצדדים.

 



תגיות המאמר: עורך דין גירושין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן סלע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן סלע

מאת: רונן סלעמשכנתא24/10/111053 צפיות
גרירת משכנתא מתבצעת במצב בו קיימת משכנתא על נכס שנמכר והמוכר מבקש להשאירה כפי שהיא. "בעל המשכנתא (המוכר) מעוניין לשמר את התנאים במשכנתא הקיימת ומחליף את השעבוד מהנכס שנמכר לנכס חדש", אומר עמית קמינסקי, מנכ"ל AMG משכנתאות. במצב זה, משאירים את המשכנתא המקורית על כל תנאיה, ז"א, מחליפים את הנכס המשועבד כנגד ההלוואה.

מאת: רונן סלעמשכנתא24/10/111014 צפיות
רוכשים דירה בקבוצת רכישה? יש כמה דברים שכדאי שתדעו לפני מעמד החתימה עמית קמינסקי, מנכ"ל AMG משכנתאות: "חשוב להבין את משמעות המימון בעסקת קבוצת רכישה מאחר והיא איננה דומה כלל למשכנתא שנלקחת בעת רכישה מקבלן"

מאת: רונן סלעזוגיות ואהבה08/05/111065 צפיות
בני אדם שואפים לקשר זוגי שבאמצעותו יוכלו לממש את ציפייתם לאושר בטחון ושלווה. באמצעות יצירת קשר זוגי מממשים אנשים צורך זה,אך בהמשך הדרך יחדיו נוצרים בעיות ומשברים אישיים הפוגעים ברקמת היחסים יחדיו. בשל מצוקה זו פונים לעיתים ל ייעוץ זוגי או ליועץ נישואין בכדי לשפר את הקשר הזוגי על ידי העמקת האינטימיות והתקשורת בין בני הזוג, תוך מתן כבוד הדדי ושיתוף.

מאת: רונן סלעזוגיות ואהבה08/05/11998 צפיות
כיום בעקבות התפתחות השווקים הבינלאומיים והתקדמות החברה האנושים בתחומי ההייטק , נוצרים לעיתים משברים בחיי הנישואים של זוגות העובדים במקצועות תובעניים אלה.בעיות אלה באים לכדי פתרון תוך שימוש ב טיפול זוגי. הצורך להוכיח עצמך בשוק העבודה וכן הלחץ הנובע משעות עבודה ארוכות, מביאים לעיתים את בני הזוג לקראת משבר צפוי מראש.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215142 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204660 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201168 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201460 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201422 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173402 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica