חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול חברה , סוזן בר

טיול חברה

הרוח על הפנים, השמש מלטפת, המשקאות הקרים מצננים את הגרון, האווירה טובה. טיול חברה נתפס פעמים רבות כטיול סתמי ומשעמם אבל בעצם, טיול חברה יכול להיות חוויה מרתקת, מחברת ומגבשת בין העובדים , חוויה ייחודית. חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון.

כבר דובר וסופר רבות על היתרונות שבעריכת אירועי חברה, מסיבות עובדים, ימי גיבוש לעובדים, ימי כיף לעובדים, סדנאות גיבוש, נופשונים מיוחדים לעובדים וכד' – כאמצעי לגיבוש וחיבור בין העובדים, הכרת תודה מצד הנהלת החברה וחיזוק הזיקה של העובדים לחברה.

כמו כן, במקומות רבים נאמר והוכח כי ימי כיף וימי גיבוש לעובדים, אירוע משפחות ומסיבת חברה עבורם, מביא בסופו של תהליך את העובדים לפרודוקטיביים ויעילים יותר ולהגדלת רווחי החברה.

במידה רבה כדאי להשקיע בעובדים בידיעה כי ההשקעה תשוב אליך.

טיול חברה הוא דרך מצוינת להשקיע בעובדים שלך, להעניק להם חוויה ייחודית , ליהנות ביחד עובדים ומנהלים ולהתחבר אליהם.

אז כיצד ניתן לארגן טיולי חברה על מנת שיהיו טובים, מהנים ובלתי נשכחים?

ראשית, חשוב להיעזר באנשי מקצוע כמו מפיקי אירועים או מארגני טיולים. ניתן למצוא אנשי מקצוע כאלה העובדים באופן פרטי או דרך חברת הפקות.

איש מקצוע מארגן ביחד אתכם ומלווה אתכם החל מהפגישה הראשונה, מהרעיון לערוך טיול חברה, ובו עולות שאלות כמו: לאן לטייל? מה כדאי לעשות בטיול? כמה זה יעלה לכם? דרך הליווי במהלך הטיול עצמו ועד שכל העובדים שבים לביתם בשלום.

חשוב לדעת כי ארגון טיול חברה כיום כיף וגיבוש לעובדים מחייב ארגונים לוגיסטיים לא פשוטים כמו:

-          לדאוג לאטרקציות מתאימות ולמדריכים מתאימים: כאשר מדובר בחובבי אקסטרים ניתן להזמין מדריך סנפלינג ולערוך גלישה מצוק או טיול ג'יפים למשל. חובבי טבע יאהבו טיול מיוחד ומודרך בחיק הטבע. ניתן לערוך הפנינג משפחות על חוף הים וכד'.

-          לדאוג למזון ושתייה במהלך היום: קייטרניג, סנדוויצ'ים, מנגל. מה שתבחרו הוא טוב רק צריך לארגן את הכול כמו שצריך שלא תהיינה תקלות מיותרות – שהרי האוכל הוא, פעמים רבות, האטרקציה העיקרית.

-          לדאוג לדרכי הגעה: ניתן כמובן להגיע באופן פרטי אך ארגון של הסעה לכל העובדים מקלה על העובדים ותורמת להווי ולגיבוש גם במהלך הנסיעה לאתר.

-          לדאוג לקבלת אישורים, לסידורי אבטחה, ולסידורים בירוקרטים נוספים.

טיול חברה מאפשר דרך מקורית ומהנה להעניק לעובדים שלך יום גיבוש, יום כיף, יום שכולו תודה לעובדים שלך.

חשוב לערוך טיול חברה מדי פעם, אך חשוב עוד יותר להשקיע בו מאמץ ומשאבים על מנת שיתבצע על הצד הטוב ביותר. טיול חברה יכול להיות מוצלח, מהנה ובלתי נשכח, בתנאי שעושים שאת זה כמו שצריך!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סוזן בר, חוויה של אירוע - מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי! הפקת אירועים עסקיים, ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט. לפני שאתם מתכנים אירוע, צלצלו כדי לשמוע מה יש לנו להציע!
050-8815115 שיחת ייעוץ לא מחייבת
suzanbar@netvision.net.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוזן בר חוויה של אירוע

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים08/07/121111 צפיות
מקומות עבודה ובעלי עסק רבים מקיימים אחת לשנה אירוע משפחות לעובדים- אירוע אשר כל כולו מתוכנן עבור העובדים ובני משפחותיהם. מנהלים רבים מבינים את חשיבותם של אירועים אלה וכמה הם תורמים להצלחתו של העסק כי הרי ידוע שעובד מרוצה הינו עובד יעיל יותר. מה המטרה העומדת מאחורי האירועים וכיצד הכי נכון לעשותם?

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים08/07/121093 צפיות
ימי כיף לעובדים טומנים בחובם שלל יתרונות התורמים רבות לא רק לצוות העובדים אלא גם להצלחתו של העסק. בשנים האחרונות, יותר ויותר מקומות עבודה מבינים את החשיבות שבהפקת אירועים מסוג זה ואת יתרונותיהם הרבים לעובדים ולחברה. במאמר זה נבדוק מהם אותם יתרונות ואת תרומתם.

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים08/07/121073 צפיות
הפקת אירועים עסקיים , הפקת אירועים לחברות, דורשת תכנון רב ומדוקדק, השקעה ויצירתיות רבה. בכדי להרכיב אירוע עסקי או לתכנן אירוע חברה, יש לחשוב על כל מכלול הפרטים וכיצד לשלבם באופן המושלם ולכן מומלץ בעת התיכנון לפנות לצוות הפקת אירועים מקצועי. הצוות המקצועי, דואג לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, מתכנן כיד האומן את כל שלבי האירוע ומוציאם אל הפועל במיומנות המירבית הדרושה.

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים08/07/121126 צפיות
אחת הנקודות המשפיעות על יעילותם של העובדים והצלחת העסק הינה רמת שיתוף הפעולה ומערכת היחסים בין העובדים. כל בעל עסק מעוניין באווירה טובה וחיונית במקום העבודה ושעובדי המחלקות השונות יעבדו באופן יעיל ופורה. לשם כך נכנסת לתמונה תוכנית יום הגיבוש לעובדים.

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקות אירועים08/07/121089 צפיות
חברות ומפעלים רבים מקיימים ימי כיף לעובדים פעם או פעמיים בשנה. ימים אלו דורשים תיכנון רב, חשיבה על פרטים רבים וכמובן יכולת להסתדר עם תקציב מוגדר. כיצד בונים תקציב לימים מיוחדים אלו והאם ההשקעה משתלמת לחברות והארגונים? כיצד בונים תקציב לימי כיף לעובדים?

מאת: סוזן בר חוויה של אירועאירועים עסקיים26/01/12864 צפיות
אין ספק שכאשר צוות העובדים בחברה או בארגון מגובש, הדבר מקרין על התוצאות וההספק המקצועי שלו בתוך החברה. מעסיקים רבים חושבים כי גיבוש חברתי במקום העבודה אינו מעניינם וכי מדובר על משהו שהעובדים עושים בינם לבין עצמם, בפועל , לצוות הניהולי והתפעולי בארגון, יש השפעה ניכרת על תהליך הגיבוש של העובדים. כשמדברים על גיבוש עובדים או ימי כיף לעובדים, ניתן לחלק את הרווח הנקי ל-3 סוגי קשרים. אם גם אתם מחפשים לגבש את העובדים ולהפיק יותר מכל עובד, המאמר הזה בשבילכם.

מאת: סוזן בר חוויה של אירועהפקת אירועים04/01/12990 צפיות
תחום הפקת אירועים נחלק לשתי נישות עיקריות, הפקת אירועים פרטיים והפקת אירועים לחברות. כשחברה מבקשת לתכנן אירוע, חשוב מאוד לשים לב שהיא בוחרת מפיק שיש לו ניסיון, מוניטין ויכולת בהפקת אירועים לחברות ולא מפיק אירועים שתמיד הפיק רק אירועים פרטיים. למה חשוב שהפקת אירועים לחברות תעשה על ידי מפיק אירועים מקצועי, המתמחה בהפקת אירועים למגזר העסקי. הנה כל הסיבות החשובות !!!!!

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213847 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/196005 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171844 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162003 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162099 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162425 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162375 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica