חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנה מרגשת באמת לבר או בת מצווה

מאת: ירון שירבר ובת מצווה14/05/20111030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאנו מחפשים מתנה מיוחדת לאירוע, הכל כבר נשמע נדוש ומשעמם.אבל אם תבדקו באמת מה הופך אירוע למוצלח באמת, תגלו שיש דברים שבאמת כדאי להשקיע בהם.ויש משהו שגם ייגרום לכם להרבה שמחה ואושר ויאפשר לכם להשתמש בו בגם משך שנים רבות אחרי!

מהו הדבר המיוחד הזה?

פשוט מאוד: קליפ במתנה בהשתתפותכם. אתם למעשה קובעים מי ישתתף- זה יכול להיות רק אתם, זה יכול להיות המשפחה הקרובה בלבד וזה יכול להיות כל המשפחה המורחבת!

את הקליפ עושים רק באולפן הקלטות מקצועי שיש בו את הכלים הדרושים לכך.

ישנם כמה סוגי קליפים עקריים:

קליפ חתונה - קליפ לאירוע החתונה הוא מיוחד ומושקע. אף אחד לא ישאר אדיש והקליפ פשוט ישדרג את החתונה. וגם לא פחות חשוב- תשאר לכם מזכרת מדהימה לכל החיים. אפשר לעשות זאת בסגנון רומנטי ואפשר גם קצבי ומדליק. אפשר לשתף את המשפחה ואפשר גם להפתיע את בני הזוג בקליפ בהפתעה.

קליפ בר מצווה- אין דבר יותר משמח ומרגש מאשר הקרנת קליפ בר-מצווה. זאת גם חוייה בלתי נשכחת עבור הנער, וגם מזכרת שתשאר לנצח. הנער יכול לשתף גם את משפחתו או חבריו בקליפ. אין כאן ספק שתהליך ההפקה הוא מלכד ויוצר גיבוש חזק. כמובן שהנער יכול לבחור כל שיר שהוא אוהב, גם אם מדובר בראפ- מצווה. בקליפ אפשר לשלב משפטים אשר מתארים את תחביביו ואת הדברים שהוא אוהב.

קליפ בת מצווה- כאשר מדובר באירוע כמו בת מצווה, חשוב מאוד להקשיב לרצונות של הילדה. בגיל הזה היא כבר יודעת בדיוק איזה שיר היא אוהבת ואיזה ריקוד או תנועה היא תרצה לעשות בקליפ. הפקת שיר עם קליפ לבת מצווה יכולה להיות חוויה מדהימה, גם אם כלת הבת מצווה מבצעת בעצמה את השיר, וגם אם מפתיעים אותה בקליפ מיוחד.

ואחרון חביב-

קליפ יום הולדת

הפקת קליפ ליום הולדת - מתנה מיוחדת ומרגשת במיוחד!בעשיית הקליפ יש צירוף של הנאה וכייף לא רק למקבלי המתנה, אלא גם לנותני המתנה.ניתן להפיק קליפ יום הולדת במתנה או כהפתעה, שיוקרן באירוע:בהשתתפות המשפחה, החברים או בעל השמחה.בקליפ ניתן לשלב צילומים שונים מההיסטוריה של בעל השמחה.

שימו לב- בכל קליפ ניתן להיעזר בכותבת המילים המקצועית של חברת קליפ נולד אשר מתמחה בכתיבת שירים לאירועים.

אז שיהיה בהצלחה באולפן ובאירוע!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אולפני שיר בלב

שיר במתנה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון שיר

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195867 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181632 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181334 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182070 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182708 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172319 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172672 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica