חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחנת הדלק 10 (טן או TEN) חילקה למשך שעה 20 ליטר חינם.

מאת: עורכי דין תאונותרכב15/05/20111583 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחנת הדלק טן ממוקמת ברחוב עתיר ידע בכפר סבא סמוך למרכז הקניות הגדול של מגה, מאות מכוניות ניסו להגיע למקום על מנת להנות מההטבה של 20 ליטר דלק חינם!.

הנהגים אשר קיבלו את הדיווח על חלוקת הדלק מפרסומים שונים החלו בנסיעה לכיוון התחנה, עד מהרבה נוצר תור ענק וצפןף של מכוניות הנלחמות להכנס לתחנה על מנת לתדלק, הישראלי היפה לא נראה שם והצפיפות והבהלה לדלק חינם גרמו לכך שיהיו תאונות דרכים קלות.

עוברי אורח אשר רצו לחצות את רחוב עתיר ידע העמוס לכיוון ביתם במושבים הסמוכים, נתקעו בפקק שהחל לפני המבצע ונגמר כשעה וחצי אחריו לערך.
מעדויות של נהגים שהיו נוכחים לאירוע והיו קורבנות של הפקק הנוראי שנגרם, להגיע מהכיכר עד לכניסה לתחנה לקח למעלה מ 30 דק' (המרחק הוא כ 40 מטר).

בנוגע לפגיעות הרכב שהיו באזור נמסר כי הפגיעות קלות וכנראה שלא תהיה פניה של אף לא אחד מהנפגעים(ברכוש) אל עו"ד תאונות דרכים מכיוון שהמכות קלות וניתן להסדירן מחוץ לכולתי בית המשפט וללא מעורבות של חברות הביטוח.
סה"כ המבצע הסתיים בשלום והנהגים נהנו מתידלוק של 20 ליטר חינם כמובטח במבצע ואילו תחנת הדלק קיבלה מאות נהגים מרוצים וכמובן הרבה לקוחות חדשים שיתדלקו כנראה את רכבם מעתה שם.

בנוגע לנהגים אשר ניסו לברוח מאיזור התחנה ובסה"כ להגיע הביתה, מצבם לא היה מזהיר והם נאלצו להתמין בסבלנות יתר לסיום המבצע על מנת שיוכלו להמשיך בנסיעתם.
רבים מאלה שהגיעו  לאזור על מנת לממש את המבצע כלל לא הצליחו לממשו עכב העומס הנוראי שהיה באזור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל עורכי דין תאונות מייצג מידע על תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות תלמידים
רשלנות מעסיקים ומועסקים ועוד.
ייעוץ מעו"ד נזקי גוף מומחים בחינם דרך האתר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עורכי דין תאונות

מאת: עורכי דין תאונותשיפוצים05/09/11981 צפיות
לקוח המעוניין לשפץ את ביתו, צריך לדעת מספר דברים חשובים בנוגע לקבלני שיפוצים הקיימים בשוק על מנת להמנע מבחירה שגויה ולקחת קבלן שאינננו מתאים לעבודה.

מאת: עורכי דין תאונותדיני תעבורה06/06/111241 צפיות
עבירות התעבורה בישראל הם הנושא החם על הכבישים בשנת 2011 אך האם כל עורך דין שמציג את עצמו כמומחה ועורך דין לתעבורה הינו אחד כזה?

מאת: עורכי דין תאונותתאונות דרכים24/05/112661 צפיות
הגורם האנושי הוא אחד הגורמים המכריעים ביותר בתחום תאונות הדרכים מכייון שהוא ניתן לשינוי ולשיפור כל הזמן, נוסף על כך הגורם האנשוי הוא הגורם המרכזי לתאונות דרכים ועלכך נרחיב במאמר זה.

מאת: עורכי דין תאונותחוק ומשפט - כללי18/05/111184 צפיות
ענף המשפטים ועריכת הדין הינו ענף רחב מאוד ולכל אחד מעורכי הדין התמחות משלו, במאמר זה נביא מספר דוגמאות לעורכי דין מתחומים ושנים ועל תחום התמחותם, חשוב לדעת כי עורך דין מומחה לרוב יביא לייצוג איכותי יותר של הלקוח מעורך דין שלוקח על עצמו תיקים שלא בתחומו.

מאת: עורכי דין תאונותתאונות דרכים06/12/101246 צפיות
עורך דין תאונות דרכים מייצג נפגעים בתאונות דרכים שונות ברחבי הארץ, עורכי דין בתחום זה מודעים לשווי התיקים כמעט באופן מדוייק ומראש על פי נסיונם. במאמר זה נסקר את המידע בו עורך דין תאונות דרכים משתמש על מנת לספק לנפגע את הפיצוי המירבי הריאלי שמגיע לו על פי חוק.

מאת: עורכי דין תאונותנזיקין11/11/101591 צפיות
החורף מתקרב, אמנם אנחנו לא שמים לב לכך במזג האוויר בשבועות האחרונים אולם תאונות דרכים וגשם הם שני גומרים שהולכים יחד חזק בסכמה. תאונות דרכים רבות מתרחשות בחורף בעקבות איבוד שליטה ברכב במאמר זה נסקר את הדרכים להמנע מתאונות דרכים ואת הדרכים להתמודדות עם תאונות דרכים במקרה שכבר קרו.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica