חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כביש חלק מגביר את הסיכוי למעורבות בתאונות דרכים

מאת: עורכי דין תאונותנזיקין11/11/20101591 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאונות דרכים רבות מתרחשות בחורף בעקבות איבוד שליטה של נהגים על כלי רכב, עקב החלקה, צמיגים בלויים וכדומה.
מספר פתרונות טכנולוגיים בשנים האחרונות עוזרים לנהג להתמודד עם החלקה בחורף, לדוגמא ABS מערכת בלימה אוטומטית שמשאירה את הנהג בשליטה בעת עצירה על משטח חלק או רטוב.

הגורמים העיקרים של תאונות דרכים בחורף הם בעיקר כביש חלק אך ישנם גורמים נוספים כמו ראות לקויה בחורף ועננות כבדה.
הדרכים להמנע מתאונת דרכים בחורף ומהחלקה הן לסוע הרבה יותר לאט, בקורסי נהיגה מונעת מלמדים שבמידה ואינכם רואים את הדרך תעצרו בצד, כן כן, לעצור לחלוטין בצד.
האם היית נוהג ברכב בעיניים עצומות? התשובה היא בטח לא! אז מדוע נהגים נוסעים ברכבם כאשר הראות היא כמעט כמו לנסוע עם עיציים מכוסות?.

שימו לב למספר פרמטרים חשובים שיכולים למנוע מכם להגיע למצב של תאונה - כביש חלק = האטה, ראות לקויה או עננות - ייתכן ופנסי ערפל יוכלו לעזור לכם לראות את הדרך בצורה טובה ובטוחה יותר, במידה ולא את הפתרון לכך נתנו למעלה, לעצור בצד על מנת למנוע תאונת דרכים.

במידה ועשיתם הכל תמיד יש את אלה שלא יעשו הכל על מנת למנוע תאונה ויכולים להתנגש בכם, במקרה כזה מומלץ לפנות מיד לטיפול בבית חולים, לגשת למשטרה ולאחר מכן לפנות אל עורך דין תאונות דרכים על מנת שיוכל לייצג אתכם אם מול חברת הביטוח ולקבל עבורכם פיצוי כספי הכולל אובן ימי עבודה והוצאות רפואיות על נזקי גוף.

על מנת שכולנו נוכל לנהוג בחורף בצורה בטוחה ושלווה, הורידו את הרגל מהגז ותנו לנהגים האחרים זכות קדימה, שימרו רווח של שתי שניות או יותר מהרכב שלפניכם ושכולנו נחזור הביתה בריאים ושלמים ללא תאונות דרכים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל עורכי דין תאונות מייצג מידע על תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות תלמידים
רשלנות מעסיקים ומועסקים ועוד.
ייעוץ מעו"ד נזקי גוף מומחים בחינם דרך האתר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עורכי דין תאונות

מאת: עורכי דין תאונותשיפוצים05/09/11981 צפיות
לקוח המעוניין לשפץ את ביתו, צריך לדעת מספר דברים חשובים בנוגע לקבלני שיפוצים הקיימים בשוק על מנת להמנע מבחירה שגויה ולקחת קבלן שאינננו מתאים לעבודה.

מאת: עורכי דין תאונותדיני תעבורה06/06/111241 צפיות
עבירות התעבורה בישראל הם הנושא החם על הכבישים בשנת 2011 אך האם כל עורך דין שמציג את עצמו כמומחה ועורך דין לתעבורה הינו אחד כזה?

מאת: עורכי דין תאונותתאונות דרכים24/05/112663 צפיות
הגורם האנושי הוא אחד הגורמים המכריעים ביותר בתחום תאונות הדרכים מכייון שהוא ניתן לשינוי ולשיפור כל הזמן, נוסף על כך הגורם האנשוי הוא הגורם המרכזי לתאונות דרכים ועלכך נרחיב במאמר זה.

מאת: עורכי דין תאונותחוק ומשפט - כללי18/05/111185 צפיות
ענף המשפטים ועריכת הדין הינו ענף רחב מאוד ולכל אחד מעורכי הדין התמחות משלו, במאמר זה נביא מספר דוגמאות לעורכי דין מתחומים ושנים ועל תחום התמחותם, חשוב לדעת כי עורך דין מומחה לרוב יביא לייצוג איכותי יותר של הלקוח מעורך דין שלוקח על עצמו תיקים שלא בתחומו.

מאת: עורכי דין תאונותרכב15/05/111585 צפיות
תחנת נדלק 10 כפר סבא יצאה היום במבצע על חלוקת דלק חינם (מוגבל ל 20 ליטר לרכב) למשך שעה חינם בין השעות שלוש עד ארבע אחה"צ.

מאת: עורכי דין תאונותתאונות דרכים06/12/101248 צפיות
עורך דין תאונות דרכים מייצג נפגעים בתאונות דרכים שונות ברחבי הארץ, עורכי דין בתחום זה מודעים לשווי התיקים כמעט באופן מדוייק ומראש על פי נסיונם. במאמר זה נסקר את המידע בו עורך דין תאונות דרכים משתמש על מנת לספק לנפגע את הפיצוי המירבי הריאלי שמגיע לו על פי חוק.

מאמרים נוספים בנושא נזיקין

מאת: עידן שלומןנזיקין29/04/192394 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים לטובת הצרכן הישראלי הוא חוק שירותי תעופה שחוקק חבר הכנסת אחמד טיבי לפני מספר שנים. חוק זה הוא ללא ספק בשורה מרעננת במסגרת חוקי הגנת הצרכן בישראל ונוגע הן לטיסות מישראל לחוץ לארץ, טסים פנים ארציות בישראל וטיסות ממדינה זרה לישראל, בין אם מדובר בטיסה ישירה או כזאת הכוללת חניית ביניים.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192480 צפיות
אחד התחומים הפעילים ביותר בעולם המשפט הישראלי הוא זה של תביעות נזיקין ותאונות דרכים. הסיבה לכך די פשוטה, והיא כיוון שכולנו עלולים להיקלע לסיטואציה בה אנו נפגעים במזיד או בשוגג ויש מי שניתן לתבוע על מנת שייתן על כך את הדין.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192480 צפיות
שכירים רבים תופסים במחשבתם שהם רשאים לתבוע מקרה של תאונת עבודה או פגיעה מהעבודה רק כאשר מתרחש אירוע נקודתי ספציפי שברור (לפחות עבורם) שהוא זה שגרם להם לנזק גופני. לא כך הדבר וכדאי שתכירו מושג "חדש" יחסית בתביעות של תאונות עבודה – מיקרוטראומה.

מאת: עידן שלומןנזיקין22/04/192579 צפיות
ההגנה על זכויות העובדים מתרחבת כל הזמן ככל שאנו למדים יותר ויותר על גורמים הפוגעים בעובדים במהלך עבודתם. חלק מפגיעות אלו נחשבות בתור מחלת מקצוע על ידי מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית של משרד הכלכלה, ולעובד שנפגע באופן זה יש זכויות תביעה מול ביטוח לאומי.

מאת: עידן שלומןנזיקין18/02/192321 צפיות
אמצעי המדיה הרבים שזמינים לכל אחד ואחת מאיתנו הביאו בשנים האחרונות לעלייה משמעותית באלימות שעולה בטקסטים רבים שנכתבים בערוצי התקשורת השונים. חלק מאותם תכנים, בין אם במסגרת כתבה, מאמר, פוסט או מסרון הם בבחינת לשון הרע והוצאת דיבה מבחינה חוקית ונכנסים תחת הגדרות חוק לשון הרע במדינת ישראל.

מאת: עידן שלומןנזיקין19/01/193117 צפיות
מגיע לכם פיצוי! כך קובע חוק טיבי שעבר בכנסת לפני מספר שנים, ונועד לתת מענה לציבור הצרכנים שנפגע על ידי חברות תעופה שונות בין אם במקרים של עיכוב בטיסה או ביטול טיסה.

מאת: עידן שלומןנזיקין24/12/182210 צפיות
ביטוח סיעוד הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר לכל אחת ואחת במדינה. בין אם רוכשים זאת באמצעות קופת החולים או במסגרת ביטוח פרטי, הרי שביטוח סיעודי אמור לכסות אותנו (ובעיקר את בני ביתנו) במקרה ונקלע למצב סיעודי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica