חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת קעקועים -מידע בקצרה

מאת: רן אברהםניתוחים פלסטיים16/05/20111213 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת קעקועים קהל היעד

הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה. כאשר אנו צעירים "ציורי גוף" כמו קעקועים עושים לנו רושם של יופי, אך לעיתים לא כך הדבר כאשר אנו מתבגרים והופכים להורים. למעשה רוב קהל היעד של טיפולי הסרת קעקועים מגיעים מסיבה זו. אנו לא נשארים צעירים לנצח, לא העור שלנו ובטח שלא הקעקוע שעליו. נמאס לך מהקעקוע שעל גופך? יש פתרון!

הסרת קעקועים הטיפולים

אם אתה מעוניין לבצע הסרת קעקועים , אתה לא לבד. רבים כיום מתעניינים בתחום זה ועקב כך התפתח התחום ומציע פתרונות שונים המתאימים עבור כל אחד מציבור המקועקעים הרחב. מספר טיפולים עומדים בינך לבין עור חלק ללא ציורים כאלו ואחרים. הסרת קעקועים כיום מתבצעת בשלוש שיטות עיקריות, והן: הסרת קעקועים בשיוף, הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית והסרת קעקועים בלייזר שהיא השיטה הנפוצה והמקובלת ביותר כיום בקרב המטופלים. טיפול הסרת קעקועים בלייזר נפרס על פני כעשרה טיפולים, כאשר כל טיפול אורכו כ-15 דקות. הטיפול אינו כואב וניתן לחזור לשגרה יומיומית סמוך לטיפול. טיפול הסרת קעקועים בלייזר יכול להתאים לטיפול בקעקועים בכל הצבעים, כל מכשיר לייזר מצויד בקרני לייזר המתאימות לצבע אחר, וכך ניתן להשתלט על כל צבע וצבע בקעקוע שעל גופנו.

הסרת קעקועים התוצאות

מי שיאמר לכם כי טיפולי הסרת קעקועים בלייזר מבטיחים מאה אחוז תוצאות חיוביות, וודאי לא יאמר לכם דברי אמת. הסרת קעקועים בלייזר תלויה בגורמים שונים וכך גם אחוזי ההצלחה של הטיפול. רק כעשרים אחוז מהמטופלים יוצאים עם עור חלק ללא זיכרון כלשהו של קעקוע על עורם. אך אל תאמרו נואש, התמדה בטיפולים עשויה להביא תוצאות חיוביות, מספקות ויפות. תמיד ניתן להתעניין גם בטיפולים הנוספים באם הטיפול בלייזר לא צלח. להצלחת הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר מספר גורמים כאמור, והם: גודלו של הקעקוע, צבעיו ומיקומו בגופנו, מידת החשיפה לשמש, כמו רגישות העור ואלרגיות שונות, קווים תוחמים בצבעים כהים. טרם טיפול כלשהו התייעצו עם מספר גורמים עבור הצלחה מקסימאלית בטיפול.


 



תגיות המאמר: הסרת קעקועים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים- SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן אברהם

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121161 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121283 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםנישואין22/02/121242 צפיות
בשנים האחרונות שמלת כלה עברה מהפכה של ממש ואל השמלות המאסיביות והלבנות, הצטרפו שלל שמלות בצבעים נועזים. השמלות העכשוויות לכלה מופיעות בגזרות הדוקות, עשויות מבדים אווריריים וקלילים ומשדרות מראה נינוח ורגוע יותר

מאת: רן אברהםריהוט 16/06/111581 צפיות
לחברת פולירון ישנם מעת לעת מבצעים מיוחדים, אשר עשויים לסייע לציבור ברכישת מזרנים מתאימים. כמו כן מציעה חברת פולירון לההיות חבר מועדון לקוחות, אשר כל חבר במועדון לקוחות זוכה להטבות והצעות ייחודיות.

מאת: רן אברהםטיפול בעור02/06/111584 צפיות
תהליך הטיפול של הסרת קעקועים בלייזר אורכו כמספר טיפולים בלבד, אורכו של טיפול כמו הסרת קעקועים עם התערבות כירורגית הוא חד פעמי בדרך כלל.

מאת: רן אברהםהדברה26/05/111316 צפיות
הדברה ירוקה היא הדברה נקייה מחומרים כימיים. לעיתים, ניתן לראות שיטות הדברה ירוקה אשר בהם מופיעים חומרים כימיים, אך חשוב לציין שלשיטה ספציפית זו יש מטרה לחסל מזיקים מוגדרים מראש בלבד. כמו כן, אם וכאשר ישנה התערבות של חומרים כימיים בהדברה ירוקה, ברוב המקרים מדובר בחומרים אשר מתפרקים בקלות, ולא יוצרים הצטברות של רעלים באדמה.

מאת: רן אברהםתחבורה ורכב - כללי16/05/111570 צפיות
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה, וטרם רכישה יש לדעת ולהבין הכל לחיוב או לשלילה.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161785 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161781 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152275 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151781 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica