חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר ממתקים, מפלי שוקולד – האטרקציה החמה ביותר באירועים

מאת: ענבל לויקייטרינג16/05/2011912 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות דעכו מגוון אטרקציות שהיינו רגילים לראות באירועים,

את מרכז הבמה תפס בר ממתקים המשלב מגוון עצום של מתוקים מסוכרים,פירות,עוגיות וכמובן מפלי שוקולד מרהיבים שגורמים לקהל לשכרון חושים.

הרעיון הוא לתת לקהל לאכול ולרקוד ובסוף להוציא את הדובדבן שבקצפת – מפלי שוקולד.

לאחר המנה העיקרית הקהל מחפש משהו מתוק. עד היום קיבלנו את עוגות הסופלה, קפה ומאפים שכבר נדושים ומוכרים. החידוש שיש היום בשוק זה מפלי שוקולד שמהם זולג שוקולד טעים במגוון טעמים.

מפלי שוקולד בשילוב עוגות, ממתקים ופירות טריים גורמים לקהל כיף אמיתי.

מלבד יתרונות אלו מפלי שוקולד ו- בר ממתקים מוסיפים לעיצוב האולם וגורמים לקהל להישאר עד אחרי המנה העיקרית על מנת לטעום מה-מתוקים.

אנו ממליצים בחום להזמין בר ממתקים, מפלי שוקולד לאירוע שלכם זה פשוט ישדרג לכם את האירוע.

מסקר שוק שביצעתי נוכחתי לראות ש-בר ממתקים אינו יקר ביחס להוצאות שאנו מוציאים באירועים והתפוקה שלו הרבה יותר גדולה מכל אטרקציה אחרת באירוע.

למי שאין תקציב לאטרקציות מסוג זה לא לוותר!!

אנו משכירים מפלי שוקולד במחיר של 240 ₪ כולל שוקולד,

אז אם אין לכם תקציב אתם יכולים להשכיר 2 מפלי שוקולד ולהביא בעצמכם ממתקים ופירות.

לאילו סוגי אירועים מתאים להזמין בר ממתקים / מפל שוקולד ?

מפל שוקולד מהווה אטרקציה מדהימה למגוון אירועים כגון: ימי הולדת, חתונות, בר\ת מצווה, בריתות אירועים עסקיים, ימי נישואין, מסיבת סיום, אירועים חברתיים, מסיבת רווקות, כנסים וכו' בקיצור, מפל שוקולד מהווה אטרקציה מדהימה לכל אירוע!!!

מהם היתרונות של מפל שוקולד?

* מבחינה ויזואלית נוכחות מפל שוקולד מוסיף לעיצוב האולם

* מפל שוקולד גורם לקהל עניין רב

* מפל שוקולד משתלב עם שלל הקינוחים המוגשים באירוע

* זרימת מפל שוקולד מהפנט את האורחים

* מפל שוקולד משאיר טעם מתוק בפה

* מפל שוקולד גורם לאנרגיות חיוביות לקהל האורחים

* הריח המופץ מ- מפל שוקולד משאיר טעם מתוק באוויר

* מפל שוקולד בשילוב בר מתוקים מאפשר ללקוח לשלב קינוחים לפי רצונו

לשאלות נוספות ולהזמנות ניתן להיכנס לאתרנו http://www.hamapal.co.il

או ליצור עמנו קשר בטלפון- 052-6322348

בכל מקרה שיהיה לכם אחלה אירוע ואל תשכחו להזמין בר ממתקים בשילוב מפלי שוקולד!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המפל של ענבל - מפלי שוקולד לאירועים

לפרטים והזמנות: 052-6322348

האתר שלנו: המפל של ענבל - מפלי שוקולד לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבל לוי

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131710 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131752 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131754 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131772 צפיות
מפלי שוקולד, במיוחד בשילוב עם הממתקים הנכונים הם הפינוק המושלם לכל סוגי האירועים. ריכזנו עבורכם את הנקודות הבסיסיות שתצטרכו לדעת על מפל השוקולד שלכם / לאירוע שלכם.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131683 צפיות
בחירה של סוכריות וממתקים ומגוון רחב של רעיונות מיוחדים לבר ממתקים. הכוונה של בר ממתקים היא להפתיע ולהשאיר טעם של עוד אצל כל האורחים שלכם. סוכריות קשות , או כפי שהם מוכרות בחוץ לארץ: "ממתק קשה" , היו רעיונות פופולריים כבר שנים רבות והיו בשימוש במזנונו, בר ממתקים, ובברים של ממתקים מאז ההמצאה של הסוכריות הראשונות .

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131636 צפיות
בר לאירועים הוא כבר מזמן הרבה יותר מבר משקאות. דוכני המזון השונים, הפכו להיות חלק בלתי נפרד באירועים עסקיים או פרטי. חוץ מזה, הרי תמיד מפתיע ומאוד משמח לראות דוכן מתוק! בדרך כלל יש קישור ישיר בין בר מתוקים לחתונה, אבל המגוון הרחב של דוכנים מזון ומתוקים שקיימים היום מאפשרים לשלב בר כמעט בכל אירוע.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131236 צפיות
ככל שהטמפרטורות בחוץ הולכות ועולות, והאווירה המחשמלת של הקיץ שולחת אותנו לאירועים משמחים, פגישות, חתונות והשקות, היתרונות שבדוכן ארטיקים והתאמתם לכל אירוע רק הולכים ומתרבים.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192880 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183087 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182294 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181701 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181447 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181506 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica