חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור מתנה ליום האהבה ?

מאת: דני אפרתיצרכנות17/05/2011796 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד לבחור מתנה ליום האהבה ?

כבר הרבה זמן שהאישה מתלוננת שאתה לא מקדיש לה תשומת לב? יש הרגשה שאהבה כבר לא פורחת? אפילו אתה סופר כבר את השניות עד שהסקס יגמר או מתעכב בשירותים שאתה מצחצח שיניים כדי שהיא כבר תרדם?  אז יש חדשות בשבילך - היא זוכרת הכל. ואם היא לא זוכרת אז אני מציע לך לבדוק מה קורה עם השכן ממול שאתה בעבודה.

הזדמנות טובה ואף הכרחית לשפר את המצב בינכם בין אם האהבה פורחת ובין אם לא היא מתנה ליום האהבה, נכון שזה תירוץ קלישאתי, אך מה לעשות , אנו חיים עם הקלישאות האלו וכמו שהיא רצתה את הלימוזינה הלבנה בחתונה, רק בשביל לנסוע בה חמש דקות מהבית ברמת אביב לטראסק בנמל, אז תצפה היא גם ביום "מקודש" זה למחווה "האולטימטיבית" – מתנה ליום האהבה.

למי אתה קונה מתנה ליום האהבה ?

בכל מקרה שאתה בוחר מתנה ליום האהבה חשוב להכיר את בת הזוג שלך, ואל תשכח שאת המתנה אתה קונה בשבילה לא בשבילך, אז שאתה מביא לה קורס בישול מקצועי כדאי שתחשוב פעמיים אם הדבר יעליב את כישורי המטבח שלה או ישדרג את הידע הקולוניאלי של המטבח הפולני שקבלה מהאמא שלה.

מעבר לאמור שמתנה ליום האהבה מהווה מעין יום כיפור על כל החטאים שבצעת בשנה האחרונה צריך להתמקד במילה "אהבה" ולזכור שכמו שצריך שניים לשש-בש, צריכים גם שניים לאהבה. נסה למצוא מתנה שתמצא מכנה משותף ביניכם, פעילות זוגית כלשהי שתסב לשניכם הנאה ולא סבל כמו צהריים אצל הסבתא באשדוד עם הילדים.

מה כדאי לבחור ?

 אתם אוהבים אקסטרים? לכו על קפיצה חופשית מעל עזריאלי חוויה מרגשת סוחפת אדרנלין. לאנשים יותר רגועים אפשר ללכת לסדנת "שקר כלשהו" על איזה תחביב משותף ונדוש. ניתן ואף מומלץ בחום לקפוץ לחנות הסקס הקרובה לביתך, שם תוכל למצוא אביזרים שמוצגים  רק באוסף הפורנו שאתה מחביא בבוידם.

 תתפלא לגלות שהאישה תגלה פתיחות להצעותיך "המגונות" אם רק תציע - בסופו של דבר שהסקס בריא ומעניין כך גם האהבה, אם אתה מרגיש שעלולות להתעורר בעיות, תעצור ב"דרייב סטור"  ותקנה לה יין לבן חצי יבש אבל לא אחרי 11 בלילה -  "ישראל מייבשת".  ושלא תעיז להוסיף את מארז " סליחה ששכחתי" למרות שזה יכול להיות משעשע שבימינו אפשר לקנות על הכביש המהיר מתנה ליום האהבה .

 



תגיות המאמר: מתנה ליום האהבה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אפרתי

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11982 צפיות
מתנות, מי לא אוהב מתנות? במשפחה שלי נהוג לתת מתנות בימי הולדת וימי נישואין. נהוג אצלנו לתת לכולם: לסבתא ולדודה, לאח ולאחיין, העיקר שאיש לא מקופח.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111031 צפיות
קניית מתנות ברשת היא חווית קניות מרכזית בימינו. הסיבה לכך שאנשים כל כך מרוכזים בלעשות אלף ואחד דברים. עד שאין זמן לשוטט בחנויות השונות בשבילך למצוא מתנה. הרשת פותרת את בעיית הזמן

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11955 צפיות
אין אדם שלא אוהב מתנות. נותנים מתנות כדי שאיש לא יצא מקופח ויחשוב ששכחו אותו. למרות זאת, תמיד יוצא שיש מישהו ששכחו אותו. המתנה לבנאדם שנשכח היא שלא נשכח אותו ונעשה לו מסיבת יום הולדת גדולה עם עוגה

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111021 צפיות
מתנות מקוריות הן מתנות שמתאימות את עצמן לאופי מקבל המתנה ולתחביביו. כמו כן, אלו מתנות שקשה למצוא אותם בחנויות . לחילופין אלו מתנות שנראה כי נותן המתנה הקדיש מחשבה כאשר חיפש מתנה לבעל השמחה.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11912 צפיות
מתנות זו דרך נפלאה לתת תשומת לב. כולנו אוהבים מתנות יפות. אצלנו במשפחה אוהבים לתת מתנות כאשר יש סיבה למסיבה. כלומר, אם הורי חוגגים יום נישואין (כן ירבו) אני מחויבת לתת מתנה יפה לפי התקנון המשפחתי

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111245 צפיות
מתנות, מי לא אוהב מתנות? מתנות הן הדרך שלנו לתת תשומת לב לאנשים אהובים כולנו אוהבים מתנות אין אדם שלא אוהב מתנות. אצלנו במשפחה אוהבים לתת מתנות פעמיים בשנה, בפסח ובראש השנה במשפחה שלי נהוג לתת מתנות בימי הולדת וימי נישואין.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111249 צפיות
מהן מתנות מפתיעות? מתנות מפתיעות הן מתנות שמטריפות לנו את השכל. מתנה כזו מתאימה במיוחד לחברים. אלו מתנות שעושות לך "בהההה" בפרצוף שאתה פוגש אותן פנים אל פנים. למעשה כל תפקידן הוא להפתיע אותך. כמו המתנה שנקראית מסיבת הפתעה. המטרה היא שתחטוף התקף לב ותברח!

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214269 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204406 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205308 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193456 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182924 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica