חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות יפות

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/2011911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות יפות

מתנות זו דרך נפלאה לתת תשומת לב. כולנו אוהבים מתנות יפות. אצלנו במשפחה אוהבים לתת מתנות כאשר יש סיבה למסיבה. כלומר, אם הורי חוגגים יום נישואין (כן ירבו) אני מחויבת לתת מתנה יפה לפי התקנון המשפחתי. מה זו מתנה יפה? מתנה יפה היא מתנה גדולה, יקרה וכזו שבעל השמחה רוצה אך לא מרשה לעצמו.

אז איפה אנחנו קונים מתנות יפות? את המתנות אנחנו קונים בחנויות מתנות, ברשתות הביגוד השונות, בשווקים ופרפומריות. כל הרעיון של קניית מתנות נועד בראש ובראשונה לתת תשומת לב למקבל המתנה. מתנה יפה יכולה להיות בושם יקר או בגד מחנות מעצבים. אימא שלי למשל חולה עציצים, ולכן ביקור במשתלה הוא חובה כשקונים לה מתנה.

 

סוגי מתנות יפות

 

סוג אחד  של מתנות כאלו הוא כאמור עציצים. לחובבי גינון ונוי כדוגמת אימא שלי, עציץ יפה או שתיל, יתקבלו בעין יפה. חשוב שהעציץ יהיה אסתטי. באשר לשתיל, אנחנו הבאנו לדוגמה פקעות צבעוני מהולנד בשנה שעברה, אותם היא שתלה בשמחה בחצר הבית. בשביל שהמתנה תהיה אסתטית, בחרנו פרחים בכל מיני צבעים; אדום, שחור ועוד.

 

איך מצאנו את הצבעונים? את הצבעונים מצאנו כאשר טיילנו בשוק הפרחים בהולנד. שוק הפרחים בהולנד הוא שוק צף , כלומר הוא שוק שדוכניו עומדים על סירות שעוגנות בתעלת מים באמסטרדם. בשוק הזה יש כ-50 דוכנים שמוכרים צבעונים, בכל מיני פרחים ובכל מיני מחירים. לכן כאשר השווינו מחירים, מצאנו את מה שחיפשנו.

עוד סוגי מתנות

עוד מתנה שאפשר לקנות היא לפי התחביב שאליו מפנים את האדם. אם יש לכם דוד חובב כדורגל, כדאי לקנות לו מנוי למכבי תל אביב או הפועל חיפה, תלוי את מי הוא אוהד. מתנה יפה במיוחד יכולה להיות מנוי לעונה ביציע המכובדים. נו, היציע הזה שרואים הכל ממנו? זה....ותוסיפו גם כדורגל נחמד, למראה באוטו, שיהיה, למה לא....

אם הדודה שלכם חובבת טיפוח, אין כמו שובר מתנה לטיפול אצל קוסמטיקאית יוקרתית או מסז' אצל המעסה הכי מקצועי בעיר. היא מקבלת את מה שהיא חושקת בו ולא מרשה לעצמה בגלל המחיר, ואתם מקבלים אצלה נקודות זכות כמי שנתנו לה מתנה בדיוק לטעמה. אגב, כיום יש קופונים לזה בחצי המחיר, שווה לבדוק באתרי הקופונים.

ומה קונים לאחותכם חובבת הספרים?

לאחותכם תולעת הספרים, כדאי לקנות ספרים לפי משקל. אתם בוודאי יודעים על מה אני מדברת: כשנכנסים לסטימצקי או (ובעיקר) לצומת ספרים, יש תמיד מבצע של "קנו 3 קבלו 10 בחינם" או משהו כזה. אם תבררו אילו ספרים היא תרצה לקרוא בזמן הקרוב, אך טרם קנתה, תוכלו לעשות לה הפתעה נחמדה ולהביאם.

 

 



תגיות המאמר: מתנות יפות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אפרתי

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11981 צפיות
מתנות, מי לא אוהב מתנות? במשפחה שלי נהוג לתת מתנות בימי הולדת וימי נישואין. נהוג אצלנו לתת לכולם: לסבתא ולדודה, לאח ולאחיין, העיקר שאיש לא מקופח.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111030 צפיות
קניית מתנות ברשת היא חווית קניות מרכזית בימינו. הסיבה לכך שאנשים כל כך מרוכזים בלעשות אלף ואחד דברים. עד שאין זמן לשוטט בחנויות השונות בשבילך למצוא מתנה. הרשת פותרת את בעיית הזמן

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11952 צפיות
אין אדם שלא אוהב מתנות. נותנים מתנות כדי שאיש לא יצא מקופח ויחשוב ששכחו אותו. למרות זאת, תמיד יוצא שיש מישהו ששכחו אותו. המתנה לבנאדם שנשכח היא שלא נשכח אותו ונעשה לו מסיבת יום הולדת גדולה עם עוגה

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111020 צפיות
מתנות מקוריות הן מתנות שמתאימות את עצמן לאופי מקבל המתנה ולתחביביו. כמו כן, אלו מתנות שקשה למצוא אותם בחנויות . לחילופין אלו מתנות שנראה כי נותן המתנה הקדיש מחשבה כאשר חיפש מתנה לבעל השמחה.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111244 צפיות
מתנות, מי לא אוהב מתנות? מתנות הן הדרך שלנו לתת תשומת לב לאנשים אהובים כולנו אוהבים מתנות אין אדם שלא אוהב מתנות. אצלנו במשפחה אוהבים לתת מתנות פעמיים בשנה, בפסח ובראש השנה במשפחה שלי נהוג לתת מתנות בימי הולדת וימי נישואין.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111249 צפיות
מהן מתנות מפתיעות? מתנות מפתיעות הן מתנות שמטריפות לנו את השכל. מתנה כזו מתאימה במיוחד לחברים. אלו מתנות שעושות לך "בהההה" בפרצוף שאתה פוגש אותן פנים אל פנים. למעשה כל תפקידן הוא להפתיע אותך. כמו המתנה שנקראית מסיבת הפתעה. המטרה היא שתחטוף התקף לב ותברח!

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11932 צפיות
אהבה זה דבר כל כך חשוב שלכל אומה ועם יש חג שמציין את זה. לתרבות המערבית יש וולנטיינ'ס דיי ,שלאחרונה אימצנו

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213739 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205194 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186809 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173165 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172922 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica