חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות ייחודיות

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/20111244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות ייחודיות


מתנות, מי לא אוהב מתנות? מתנות הן הדרך שלנו לתת תשומת לב לאנשים אהובים כולנו אוהבים מתנות אין אדם שלא אוהב מתנות. אצלנו במשפחה אוהבים לתת מתנות פעמיים בשנה, בפסח ובראש השנה במשפחה שלי נהוג לתת מתנות בימי הולדת וימי נישואין. נהוג אצלנו לתת לכולם: לסבתא ולדודה, לאח ולאחיין, העיקר שאיש לא יצא מקופח או מתלונן יותר מידי.

איפה אנחנו קונים את המתנות? איפה אפשר לקנות את המתנות אנחנו קונים בחנויות מתנות, ברשתות הביגוד השונות, בשווקים ופרפומיות ירידי מתנות שצצים לפני החגים. כל הרעיון של קניית מתנות נועד בראש ובראשונה לתת צומי למקבל המתנה. ככה זה פולנים, הכל לפי הפרוטוקול הכל לפי הכללים, העיקר שאף אחד לא ייעלב ושתורינו מגיע לקבל מתנה, נקבל מתנה יפה.

מתנות ייחודיות

מתנות ייחודיות הן מתנות שלא מוצאים אותן בכל יום. הן מתנות שמתואמות לאופי מקבל המתנה. לחילופין הן יכולות להיות מתנות נדירות, כמו ספר עתיק או בושם שלא נמכר בארץ. תמיד יש את הדוגמה למלך תאילנד שפינק את אשתו בפיל לבן. פיל לבן בתאילנד הוא לא שם של מבנה בתחנה המרכזית אלא פיל לבקן. פיל כזה נחשב למתנה ייחודית המביאה מזל לבעליו.

לאחרונה, גילינו את אתרי הקופונים. נו האתרים האלו, שתמורת קופון אתם מקבלים ארוחה במסעדה או מסז' בחצי מחיר? אז הם מעולים למתנות. למעשה, אין כמו האתרים האלו בשביל קניית מתנות ברשת. עוד שיטה עבור קניית מתנות היא השוואת מחירים ברשת. כלומר, אם אתם רוצים לקנת מייבש שיער, השוו מחירים!

בשביל להשוות מחירים אפשר לעשות שני דברים: האחד, לחטט רגליים בין החנויות השונות ולהשוות מחירים. אך זו שיטה מעייפת מאוד שגוזלת יותר מידי זמן. השיטה השנייה יעילה יותר: נכנסים לאתר שמשווה מחירים של מוצרים, ורואים מי החנות שמוכרת את המוצר במחיר הנמוך ביותר.
קניית מתנות ברשת – המשך
בדקתם והשוותם מחירים – טוב! אך טוב עוד יותר אם תכנסו לאתר החנות, תלחצו על כפתור הרכישה ובכך תקנו את המתנה. כך חסכתם לעצמכם שיטוט וחיטוט רגליים בחנויות השונות, ופינתם לעצמכם אחה"צ של רביצה בספה (או כל דבר אחר שאתם אוהבים לעשות).כמובן, תשוטטו אם אתם אוהבים.
אך מה קונים? לדוד חובב הכדורגל כדאי לקנות, לדעתי, מנוי לקבוצה האהובה עליו או כדורגל חתום בחתימות שחקני אותה קבוצה. לדודה חובבת הטיפוח, כדאי לקנות קופון למסאז'. לאחות תולעת ספרים כדאי לקנות, ספרים לפי משקל (לכו תבדקו מבצעים בחנויות הספרים). לאח הספורטאי - בגדי ספורט.
אך מה קונים לחפר (חבר חופר)?
אך מה קונים מתנה לחבר החופר? לחבר החופר כדאי לקנות עט חפירה. עט חפירה כזו גדולה , שיכולה להדוף קילו חול. זו שידועה גם בתור טוריה, ומשמשת לחקלאות מסורתית. אז את החבר הזה שולחים לים, נותנים לו בחגיגיות את המתנה שלו, ושולחים אותו שיחפור בורות בים. כך יעזוב אתכם בשקט

 



תגיות המאמר: מתנות ייחודיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אפרתי

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11981 צפיות
מתנות, מי לא אוהב מתנות? במשפחה שלי נהוג לתת מתנות בימי הולדת וימי נישואין. נהוג אצלנו לתת לכולם: לסבתא ולדודה, לאח ולאחיין, העיקר שאיש לא מקופח.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111030 צפיות
קניית מתנות ברשת היא חווית קניות מרכזית בימינו. הסיבה לכך שאנשים כל כך מרוכזים בלעשות אלף ואחד דברים. עד שאין זמן לשוטט בחנויות השונות בשבילך למצוא מתנה. הרשת פותרת את בעיית הזמן

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11952 צפיות
אין אדם שלא אוהב מתנות. נותנים מתנות כדי שאיש לא יצא מקופח ויחשוב ששכחו אותו. למרות זאת, תמיד יוצא שיש מישהו ששכחו אותו. המתנה לבנאדם שנשכח היא שלא נשכח אותו ונעשה לו מסיבת יום הולדת גדולה עם עוגה

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111020 צפיות
מתנות מקוריות הן מתנות שמתאימות את עצמן לאופי מקבל המתנה ולתחביביו. כמו כן, אלו מתנות שקשה למצוא אותם בחנויות . לחילופין אלו מתנות שנראה כי נותן המתנה הקדיש מחשבה כאשר חיפש מתנה לבעל השמחה.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11912 צפיות
מתנות זו דרך נפלאה לתת תשומת לב. כולנו אוהבים מתנות יפות. אצלנו במשפחה אוהבים לתת מתנות כאשר יש סיבה למסיבה. כלומר, אם הורי חוגגים יום נישואין (כן ירבו) אני מחויבת לתת מתנה יפה לפי התקנון המשפחתי

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111249 צפיות
מהן מתנות מפתיעות? מתנות מפתיעות הן מתנות שמטריפות לנו את השכל. מתנה כזו מתאימה במיוחד לחברים. אלו מתנות שעושות לך "בהההה" בפרצוף שאתה פוגש אותן פנים אל פנים. למעשה כל תפקידן הוא להפתיע אותך. כמו המתנה שנקראית מסיבת הפתעה. המטרה היא שתחטוף התקף לב ותברח!

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11932 צפיות
אהבה זה דבר כל כך חשוב שלכל אומה ועם יש חג שמציין את זה. לתרבות המערבית יש וולנטיינ'ס דיי ,שלאחרונה אימצנו

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213739 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205194 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186809 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173165 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172922 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica