חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לאוהבים

מאת: דני אפרתיצרכנות19/05/2011868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות לאוהבים

כל אומה מציינת וחוגגת את האהבה. כמעט לכל עם יש חג שמעלה על נס את מושג האהבה. לנו יש את ט"ו באב ואת וולנטיינס דיי שאימצנו, שניהם חוגגים את האהבה. לסינים יש חג שמציין את יופי האהבה, בו גברים ונשים מביעים את אהבהתם. אפילו לרומאים העתיקים היה חג כזה, שמטרתו היתה לשדך בין בחור לבחורה לצורכי נישואין. חג כזה עדיין קיים בהרי האטלס, בקרב הברברים.

ט"ו באב הוא חג די עתיק. הוא נזכר בתלמוד כחג שבו בנות ניסו למשוך תשומת לב מהגברים, כדי שיתאהבו בהן וייקחו אותן לאישה,שהרי אין דבר אצלינו יותר חשוב מחגיגות הנישואין, עד כדי כך, שבחברה שמרנית כמוח החברה התלמודית היו מרשים פעם בשנה, לנשים וגברים לדבר אחד עם השני ולבלות יחדיו, בלי שזה יחשב לא מוסרי. גם כיום גברים מתחילים עם בחורות ביום הזה.

איך גברים מתחילים עם בחורות ביום הזה?

הם נותנים להן מתנות שמוגדרות רומנטיות, או במילים אחרות: מתנות לאוהבים.מתנות לאוהבים יכולות להיות פשוטות. זה יכול להיות שהבחור יזמין את הבחורה למנת שווארמה או פלאפל, ייקח אותה לדוג בירקון, ותוך כדי ידאג לקטוף לה פרחים. הוא יכול לכתוב לה שיר יפה שמהלל ומשבח אותם, או יכול לבקש ממנה לעלות אליו לקפה. המנומסים יזמינו אותה לבית קפה בשביל זה.

מתנות לאוהבים יכולות להיות מתנות מסובכות או יקרות. הן יכולות להיות ארוחה במסעדה יוקרתית או שעון יקר, ביקור בספא או טיסה בשמי הארץ או בגד יקר. אפשר אף לשדרג את המתנה: למה ללכת למסעדה אם אפשר להזמין שף פרטי, שיבשל ארוחה לפי המסורת של הבישול הצרפתי? או למה לא ללמוד טיסה ולהזמין את אהובתך לטיסת הסולו הראשונה שלך? ככה תרשים בחורה

יש כל מיני מתנות לאוהבים, רק חשוב להיות מקוריים!

 



תגיות המאמר: מתנות לאוהבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אפרתי

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11982 צפיות
מתנות, מי לא אוהב מתנות? במשפחה שלי נהוג לתת מתנות בימי הולדת וימי נישואין. נהוג אצלנו לתת לכולם: לסבתא ולדודה, לאח ולאחיין, העיקר שאיש לא מקופח.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111031 צפיות
קניית מתנות ברשת היא חווית קניות מרכזית בימינו. הסיבה לכך שאנשים כל כך מרוכזים בלעשות אלף ואחד דברים. עד שאין זמן לשוטט בחנויות השונות בשבילך למצוא מתנה. הרשת פותרת את בעיית הזמן

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11955 צפיות
אין אדם שלא אוהב מתנות. נותנים מתנות כדי שאיש לא יצא מקופח ויחשוב ששכחו אותו. למרות זאת, תמיד יוצא שיש מישהו ששכחו אותו. המתנה לבנאדם שנשכח היא שלא נשכח אותו ונעשה לו מסיבת יום הולדת גדולה עם עוגה

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111021 צפיות
מתנות מקוריות הן מתנות שמתאימות את עצמן לאופי מקבל המתנה ולתחביביו. כמו כן, אלו מתנות שקשה למצוא אותם בחנויות . לחילופין אלו מתנות שנראה כי נותן המתנה הקדיש מחשבה כאשר חיפש מתנה לבעל השמחה.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/11912 צפיות
מתנות זו דרך נפלאה לתת תשומת לב. כולנו אוהבים מתנות יפות. אצלנו במשפחה אוהבים לתת מתנות כאשר יש סיבה למסיבה. כלומר, אם הורי חוגגים יום נישואין (כן ירבו) אני מחויבת לתת מתנה יפה לפי התקנון המשפחתי

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111245 צפיות
מתנות, מי לא אוהב מתנות? מתנות הן הדרך שלנו לתת תשומת לב לאנשים אהובים כולנו אוהבים מתנות אין אדם שלא אוהב מתנות. אצלנו במשפחה אוהבים לתת מתנות פעמיים בשנה, בפסח ובראש השנה במשפחה שלי נהוג לתת מתנות בימי הולדת וימי נישואין.

מאת: דני אפרתיקניות 19/05/111249 צפיות
מהן מתנות מפתיעות? מתנות מפתיעות הן מתנות שמטריפות לנו את השכל. מתנה כזו מתאימה במיוחד לחברים. אלו מתנות שעושות לך "בהההה" בפרצוף שאתה פוגש אותן פנים אל פנים. למעשה כל תפקידן הוא להפתיע אותך. כמו המתנה שנקראית מסיבת הפתעה. המטרה היא שתחטוף התקף לב ותברח!

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214269 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204406 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205308 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193456 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182924 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica