חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המחוייבות שלכם להצלחה

מאת: לילה בן הרוש עסקים - כללי20/05/20111129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כלדבר שאי פעם הומצא התחיל ברעיון במוחו של בנאדם אחד , חלק מימשו אתהרעיונות שלהם הוציאו אותו לעולם וחלקם אף הצליחו בגדול, וחלק רק חלמוואמרו יכולתי...או התחילו בהתלהבות ואחרי חודשיים- שלושה איבדו את האווירוהחליטו לזנוח את הרעיון העסקי שלהם.


אז מה מבדיל מי שמצליח לבין מי שהעסק שלו מדשדש?


בתור עצמאי ועסק קטן כל אחד מחזיק במספר כובעים , לאיש אחד , שיווק, פרסום, גיוס לקוחות,גביה , תשלומים הנהלת חשבונות וכל זה מעבר לשירות או למצור שאתם מוכרים אומציעיםזה בדיוק מה שמתאר את העסק הקטןOne man show.ו

כלהאחריות להצלחה מוטלת בעיקר עליכם ,זה לא משנה במי תעזרו ואני אישיתממליצה להתייעץ עם אנשי מקצוע או תשכרו שירותים כאלו או אחרים רב הזמן אתםה"מבוגר האחראי"


מה בדרך כלל מפרה את ידנו?

ייאוש , חוסר תוצאות בזמן מהיר ? עייפות ,האשליהשאחרים הרימו את העסק במהירות האור ואתם לא,אמונה קטנה מדי ויתר מדי קולותמסביב שמשפיעים וחוסר יכולת לשמור על סדר עבודה שבועי רציף בעיקר בתפעול שיווק , מיתוג ויחסי ציבור.
הרבה פעמים עסקים קטנים נראים בהתנהלות הבסיסית שלהםמקיימים שגרת כיבוי שריפות , כלומר בכל שבוע יש התנהלות אחרת, אין תוכנית עבודה או תוכנית עסקית לטווח ארוך ומטפלים במה שצץ.


חסריםלקוחות, יש פחות מכירות יוצאים בקמפיין פרסומי קטן מעכשיו לעכשיו שבדרךכלל לטווח קצר , מפוזר ואיננו מניב תוצאות טובות ובעיקר משאיר את בעל העסקעם הוצאות גבוהות ושאינן יעילות- בדרך כלל זו פעולה שנובעת מלחץ ומלחץ ובליתכנון אף פעם אין תוצאות טובות.

תוכנית עסקית כל אחד יכול לעשות לעצמו נקודת דרך ומטרות ברורות.שאלות שכל עצמאי ובעל עסק כדי שישאל את עצמו?לאןאני הולך? מה המטרה? איפה אני רואה את העסק שלי בעוד 5 שנים מהיום? מהיכמות הלקוחות או המוצרים אשר אני רוצה למכור בחודש?כמה כסף אני משקיע בפרסום כל חודש?איך אני מתמקצע ומתפתח בתחום שלי ?והכי חשוב מהי התועלת או הרווח שלקוח מקבל ממני?אנשיםלא קונים מוצר או שירות הם קונים תועלת , כלומר מה ייצא להם כתוצאהמהקנייה ואיך זה יקדם אותם לעבר מטרתם וזה ממש לא משנה אם מדובר במוצרטיפוח או מדובר בשירות עסקי התועלת חייבת להיות ברורה וצלולה.


ללא יעדים מוגדרים , לא ניתן להגיע לשום מקום
,אםתחשבו על נסיעה ברכב שאתם יוצאים לנסיעה אתם יודעים בדיוק לאן אתם מגיעים ,אולי קצת תסתבכו בדרך אולי תעצרו אדם או שניים לשאול לאן , מה שברור לכםזה הכתובת שאליה אתם נוסעים בדיוק ככה גם בעסקים.
אחתלשבוע לפחות כל עצמאי חייב להקדיש כמה שעות לשיווק , פרסום עדכוני אתר שליחת דיוור ללקוחות , הנהלת חשבונות בעצם כל אותם התפקידים שברב הפעמיםנדחקים לצד עד הרגע שזה כבר מתחיל "לשרוף"


אני רוצה אבל.... אין אבל ! אחרי האבל מה שלא תגידו הוא תירוץ , מי שרוצה עושה , מתמיד , מאמין ומחויב לפני כולםלהצלחהשל עצמו – אם אדם אינו מחויב להצלחתו, רב הסיכויים שכל מהמורה קטנה בכבישתוציא אותו מאיזון, אם אתה מחויב להצלחה שלך אתה יודע היטב שלכלבעיה יש פתרון- מעצם היותה בעיה היא טומנת בחובה את הפתרון .

,להתחייבלהצלחה של עצמך דורש רוטינה קבועה שלעיתים יכולה להיות משעממת , שגרתית,בדרך כלל ללא תוצאות מיידיות , מסירות ואמונה עצומה בעצמך ובשירות או המוצרשאתה מספק.


ורגע לפני שהפוסט הזה מסתיים , אני מציעה לכם לצפות בוידיאו של וויל סמיתשמדבר על הצלחה , מחויבות ומציאות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21526 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213670 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213632 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211334 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204823 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191288 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192305 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231734 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222640 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221813 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221863 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221914 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica