חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בטון - מעלות וחסרונות

מאת: mikiשיפוצים22/05/2011831 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטון – מעלות וחסרונות

בטון זהו חומר גלם המשמש רבות את החברות השונות העוסקות בבניית מבנים, או בהרחבתם, היות שהוא חומר איכותי חזק ועמיד מאוד. אך לפרט זה מעלות וחסרונות כמו לכל דבר בחיים.

המעלות זה החוזק הרב, ולמשך זמן רב של עשרות ונוכחנו כבר במבנים שנותרו אף מאות שנים, מבלי שנהרסו, או התמוטטו, כמובן שאין לשייך את חוזק המבנה דווקא לבטון, הרי עוד גורמים רבים ונוספים לדבר, כמו: צוות הפועלים שעסקו בבניה, יכולת הדיוק של עבודתם, שיטות הבניה השונות, ערבוב הבטון בחומרים נוספים, המכשור המתקדם או העתיק ועוד' ועוד'. אך בהחלט ניתן לתת משקל רב לבטון כגורם לחוזק המבנה.

וכנגד מעל זו חסרון - כיוו שהתוצאה היא חוזק ועמידות עוצמתיים ביותר, קשה מלאכת קידוח בטון, ניסור בטון, בקירות, או במבנים אלו, אמנם זה אפשרי, ועם המכשור של היום, זה כבר ממש כביכול בקלות, אך זה הוצאה נוספת ולא זולה כלל, זה עוד כאבי ראש ועוד בלגן, אמנם במקרה הצורך לא נשית ליבנו לכל הנ"ל ונזמין את בעלי המלאכה שיבצעו עבורינו עבודות קידוח בטון, אך מלכתחילה נעדיף להימנע מכך. אך בל נשכח שלעיתים זו האופציה היחדה ונס שיש כיום שירות כזה, יש היום עיצובים שונים לבתים או לבניני משרדים הדורשים תחילה בניה של קיר בטון ולאחר נכן, קידוכ וניסור בבטון.

מעלה נוספת: בטון זהו חומר שכיח, הוא לא מהחומרים שצריך להפליג למחוזות רחוקים על מנת להשיגו, הוא נמצא ברווח כמובן באופן יחסי לזהב לדוגמא, קל להשיג אותו, וממילא המחיר שלו לא יקר יתר על המידה, וניתן לשימוש אף כאלה בעלי אמצעים מועטים.

החיסרון כנגד זה: שאכן זהו חומר בהחלט עיקרי וחיוני לבנית מבנים שונים אך לא רק הוא, והיות שהוא זול לא אחת שומעים על רמאות של קבלנים שקיבלו סכומי כסף גדולים על מנת לבנות עם חומרים נוספים יקרים יותר, והם שהרווח הפרטי שלהם עומד מול עיניהם יותר מכל צורכי הלקוח, השתמשו בבטון והסוו את הענין. מלבד זאת, תחום הבטון נחשב היום בהחלט לתחום תחרותי ביותר, מה שפעם היה נחלתם הבלעדית של בודדים בעם.

בכל אופן, החשוב ביותר זה להשתמש בו כאשר המעלות רבים לצורך הספציפי שלנו מהחסרונות.

 



תגיות המאמר: קידוח בטון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת miki

מאת: mikiשיפוצים19/05/11779 צפיות
נמהו ניסור בטון? ומהו ניסור בטון ביהלום? המטרות שבהם כדאי להשתמש בניסור בטון, והמטרות בהן עדיף להשתמש דווקא בניסור בטון ביהלום.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232631 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223296 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica