חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוט – תקלה מתמשכת ופרויקט חדש

מאת: clientsforumצרכנות22/05/20111149 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עשרות פניות התקבלו בחברת הוט לגבי תקלה בממיר הוט מג'יק. ככל הנראה, מדובר בתקלה שמתרחשת כבר חודשים, ועוד לא נמצא לה פתרון. המנויים המתוסכלים מתלוננים שלמרות שאחת מהאופציות המרכזיות של הממיר היא להקליט סדרות, הדבר לא מתאפשר להם. זאת מכיוון שאצל חלק מהמנויים, הממיר לא מקליט סדרות באופן קבוע בגין תקלות שונות.

התקלות שעליהן דווח הן מגוונות: לדוגמא, דווח כי לא ניתן להקליט סדרה באופן אוטומטי מכיוון שהממיר מקליט רק את הפרק הראשון. תקלה הפוכה שחלה היא שהממיר של הוט מקליט אך ורק תכניות שהן חלק מסדרה, אך לא סרטים או פרקים נפרדים. תקלה אחרת היא שמנויים של הוט גילו שלאחר שהזמינו תכניות וסרטים מסוימים, כל ההזמנות נמחקו. כך שהתקלות הן רבות ומגוונות.

מדובר אם כך בתקלה חוזרת ומתמשכת שנתקלו בה עשרות מנויים של הוט. הממיר שעליו הם משלמים במיוחד בגלל אפשרויות ההקלטה שהוא אמור לספק, לא עושה את תפקידו כראוי. הוט מסבירה שהיא מודעת לבעיה ועובדת על תיקונה. בנוסף, הוט תפצה את המנויים שנתקלו בבעיות אלה.

פרויקט סיבים אופטיים

בנימה חיובית יותר – הוט משקיעה בימים אלה בהקמת רשת אינטרנט חדשה. מדובר בפרויקט תשתית רחב היקף שבמסגרתו הוט תשדרג (כמעט עד בלי היכר) את הרשת הקיימת. היות ומדובר על פרויקט שאפתני, הדבר אמור לקחת מספר שנים. נכון לעכשיו, שידורי הטלוויזיה של הוט לא עוברים דרך האינטרנט.

לאחרונה נשמעו דיווחים על כך שהוט וחברת בזק מנהלות משא ומתן. ככל הנראה, המשא ומתן עניינו שיתוף פעולה בין שתי החברות בערים שבהן התשתית של חברת הכבלים הוט איננה נפרדת מבזק. על כן הוט תצטרך להיעזר גם בתשתיות של בזק. המטרה הסופית של הוט היא שיתאפשר לה להגיע עם סיב אופטי לכל הבניינים בישראל.

כמו כן, חברת מירס אשר זכתה במכרז של משרד התקשורת (ואמורה להקים בעקבות כך רשת סלולרית) אמורה להסתמך לשם כך על הרשת של הוט. עם זאת חשוב לציין, שהוט עדיין לא אישרה את פרויקט הסיבים האופטיים באופן רשמי.

 



תגיות המאמר: בזק, מירס, הוט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתן להגיב ולהשפיע בפורום שלנו:
יס |הוט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת clientsforum

מאת: clientsforumהלוואות28/07/131219 צפיות
הלוואות ללא ערבים, כשמן כן הן, הן הלוואות, אשר קבלתן אינה כרוכה בחתימות של ערבים. כיוון שהלוואה הדורשת ערבויות (חתימת ערבים להחזר הלוואה מלא, בהתאם לתנאי ההסכם

מאת: clientsforumהסרת שיער09/07/121045 צפיות
האם באמת ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות?

מאת: clientsforumקניות 01/06/111217 צפיות
לשמחת הצרכנים – לכבוד חג השבועות הרשתות השונות ילחמו זו בזו בשיטה המוכרת: הורדת מחירים והצעת מבצעים משתלמים במיוחד. בתקופה שבה מחירי המוצרים רק ממשיכים לעלות, נחמד לקבל קצת הנחות לקראת החג ולהוזיל את מחיר הקניות בסופר. לאילו מבצעים ניתן לצפות להם? רמי לוי לדוגמא יציע מגוון של שלושה מוצרים לחג במחיר של שקל אחד. ריכזנו כאן עבורכם כמה מהמבצעים שתוכלו למצוא ברשתות השיווק.

מאת: clientsforumתחבורה ורכב - כללי30/05/111044 צפיות
רמת השירות שמציעה חברת האוטובוסים דן ללקוחותיה לוקה בחסר. יותר מכך, מדובר ברמה הנמוכה יותר באופן משמעותי מאשר השירות שמספקות חברות מתחרות ( כגון אגד). כך קבע מבקר המדינה, שטען כנגד חברת דן שנהגי החברה חסרי אחריות, שחסרים שירותים בסיסיים בתחנות האוטובוס, שהאוטובוסים אינם עומדים בסטנדרטים, ושנסיעות כל הזמן מתבטלות או מתאחרות. דן היא חברת אוטובוסים גדולה (השנייה בגודלה!) וליקויים חמורים רבים התגלו בה, וביותר מתחום אחד.

מאת: clientsforumצרכנות24/05/111224 צפיות
כל מי שיש לו אייפון (וזה לא מעט אנשים), יודע שבמקביל לשמחה שהוא מביא, צריך לשמור עליו מכל משמר. זאת מכיוון שהוא מכשיר שנוטה להיגנב, הוא שביר ופגיע למדי, ועלויות התיקון שלו גבוהות מאוד. התקלות הנפוצות ביותר הן מסך שנשבר, או שבר בפאנל הזכוכית האחורי שבאייפון. בנוסף המכשיר נוטה להישרט ו/או להיאבד.

מאת: clientsforumצרכנות21/04/111029 צפיות
זה אולי מפתיע לגלות שהמועצה הישראלית לצרכנות מדווחת שרק חצי מהצרכנים בודקים את החשבונות שלהם. כלומר, יש אחוז ניכר של אנשים שלא יודעים בדיוק כמה הם משלמים, והאם הם לא משלמים יותר מדי.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214210 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204348 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205250 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194163 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193392 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193436 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182909 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica