חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכננים ארוחה לחג? כך תדעו איפה הכי משתלם לקנות את המצרכים

מאת: clientsforumקניות 01/06/20111218 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לשמחת הצרכנים – לכבוד חג השבועות הרשתות השונות ילחמו זו בזו בשיטה המוכרת: הורדת מחירים והצעת מבצעים משתלמים במיוחד. בתקופה שבה מחירי המוצרים רק ממשיכים לעלות, נחמד לקבל קצת הנחות לקראת החג ולהוזיל את מחיר הקניות בסופר. לאילו מבצעים ניתן לצפות להם? רמי לוי לדוגמא יציע מגוון של שלושה מוצרים לחג במחיר של שקל אחד. ריכזנו כאן עבורכם כמה מהמבצעים שתוכלו למצוא ברשתות השיווק.

ככלות הכל, חג השבועות מתאפיין במוצרי חלב המשתלבים בארוחה טעימה וחגיגית בחיק המשפחה. כדי להוזיל את מחיר הארוחה וההכנות, חשוב להיות מודעים למבצעים שמציעות רשתות המזון. מטרת הרשתות לפתות אתכם לקנות את הגבינה שלכם דווקא כאן, ולא שם. הנה המבצעים – תחליטו אתם:

מגה

רשת מגה מציעה מבצע על גבינות של שטראוס, טרה ותנובה: ניתן לקנות 3 גבינות ולקבל את הרביעית בחינם. כמו כן, מגה בול מציעה לצרכנים מבצע – מוצר שני בשקל על מבחר מוצרים.

יינות ביתן

גם יינות ביתן מציעים מבצע דומה למגה – בקנייה של 3 יחידות גבינת סקי או גבינת סימפוניה של חברת שטראוס תקבלו גבינה רביעית בחינם. בנוסף תוכלו לרכוש תמורת 10 ₪ - 3 יחידות גבינה של חברת טרה.

שופרסל דיל

בשופרסל דיל תוכלו לקנות לקראת חג השבועות 4 יחידות גבינות לבנות של חברת שטראוס, טרה או תנובה תמורת 20 ₪. בנוסף, אם אתם חובבים של מוצרי מחלבות גד – תוכלו ליהנות ממוצר שלישי חינם על מבחר ממוצרי החברה.

רמי לוי שיווק השקמה

החל ממחר (יום חמישי), תוכלו לרכוש ברשת רמי לוי פסטה, שמנת לקצפת של ריצ' וגבינה לבנה 250 גרם של טרה תמורת 1 ₪ עבור כל מוצר. עם זאת, יש לציין שלא ניתן לקנות במחיר זה יותר מאשר 2 יחידות מכל סוג.

רמי לוי אמר "המבצעים מביאים את הלקוחות ואחר-כך גם משאירים אותם ברשת, כי הלקוח שמגיע רואה שהסל זול יותר מהמתחרים. אני לוקח את כל תקציב הפרסום שלי ושם במוצר, במחיר."

עם זאת, קשה להתעלם מכך שבכל הרשתות סל הקניות התייקר לאחרונה, ועל כן אמנם מדובר במבצעים שמקלים על קניית הגבינות לחג, אך מוצרים אחרים התייקרו ונותרו יקרים יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתן להגיב ולהשפיע בפורום שלנו:
יס |הוט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת clientsforum

מאת: clientsforumהלוואות28/07/131221 צפיות
הלוואות ללא ערבים, כשמן כן הן, הן הלוואות, אשר קבלתן אינה כרוכה בחתימות של ערבים. כיוון שהלוואה הדורשת ערבויות (חתימת ערבים להחזר הלוואה מלא, בהתאם לתנאי ההסכם

מאת: clientsforumהסרת שיער09/07/121048 צפיות
האם באמת ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות?

מאת: clientsforumתחבורה ורכב - כללי30/05/111048 צפיות
רמת השירות שמציעה חברת האוטובוסים דן ללקוחותיה לוקה בחסר. יותר מכך, מדובר ברמה הנמוכה יותר באופן משמעותי מאשר השירות שמספקות חברות מתחרות ( כגון אגד). כך קבע מבקר המדינה, שטען כנגד חברת דן שנהגי החברה חסרי אחריות, שחסרים שירותים בסיסיים בתחנות האוטובוס, שהאוטובוסים אינם עומדים בסטנדרטים, ושנסיעות כל הזמן מתבטלות או מתאחרות. דן היא חברת אוטובוסים גדולה (השנייה בגודלה!) וליקויים חמורים רבים התגלו בה, וביותר מתחום אחד.

מאת: clientsforumצרכנות24/05/111224 צפיות
כל מי שיש לו אייפון (וזה לא מעט אנשים), יודע שבמקביל לשמחה שהוא מביא, צריך לשמור עליו מכל משמר. זאת מכיוון שהוא מכשיר שנוטה להיגנב, הוא שביר ופגיע למדי, ועלויות התיקון שלו גבוהות מאוד. התקלות הנפוצות ביותר הן מסך שנשבר, או שבר בפאנל הזכוכית האחורי שבאייפון. בנוסף המכשיר נוטה להישרט ו/או להיאבד.

מאת: clientsforumצרכנות22/05/111152 צפיות
עשרות פניות התקבלו בחברת הוט לגבי תקלה בממיר הוט מג'יק. ככל הנראה, מדובר בתקלה שמתרחשת כבר חודשים, ועוד לא נמצא לה פתרון.

מאת: clientsforumצרכנות21/04/111031 צפיות
זה אולי מפתיע לגלות שהמועצה הישראלית לצרכנות מדווחת שרק חצי מהצרכנים בודקים את החשבונות שלהם. כלומר, יש אחוז ניכר של אנשים שלא יודעים בדיוק כמה הם משלמים, והאם הם לא משלמים יותר מדי.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213732 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205189 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186799 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica