חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער לצמיתות- האם זה אפשרי בפועל

מאת: clientsforumהסרת שיער09/07/20121045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מקום מסוים המתמחה בהסרת שיער מבטיח לכם הסרת שיער לצמיתות, זה נשמע מבטיח , משתלם ואפשרי. כיום רבים פונים לסוג כזה של פיתרון כאשר הם חושבים על הסרת שיער מגופם. אך האם הסרת השיער היא באמת לצמיתות ?

בפועל לא באמת ניתן להבטיח הסרה מוחלטת של שיער לצמיתות. הסרת שיער בלייזר הינה עניין התלוי בסוג השיער, צבע העור, סוג העור , סוגי המכשירים, מיומנות הצוות המטפל והאזור המיועד להסרה. לרוב טיפולים להסרת שיער לצמיתות יבוצעו על ידי מכשור הפועל בטכנולוגיה של לייזר, אינפרא אדום או IPL .  בקיצור, כל טיפול ותוצאותיו תלויים בעיקר בתכונות המטופל. לכן, כאשר אתם מקבלים הבטחה להסרת שערכם לצמיתות ובאופן מוחלט ומושלם - דעו כי הבטחה שכזו אינה אמינה ומדויקת. הערכה  של הצלחת הטיפול, אורכו וסוגו חייבת להיעשות בשילוב של אבחון וייעוץ מקצועי של אנשי רפואה יחד עם צוות עובדים מיומן , מוסמך ומנוסה.

בכל מקרה גם לאחר שקבלתם ייעוץ מתאים ובדקתם שלמקום יש את האישורים והמכשירים המתאימים ( הסמכת יצרן, אישור משרד הבריאות, אישורי FDA של משרד הבריאות האמריקאי ואישור של משרד הבריאות האירופאי ) עליכם להתייחס אל טיפולים אלו כאל טיפולים להפחתת שיער למעשה. אין הדבר אומר שטיפולים ( בייחוד לייזר ) אלו אינם יעילים ביותר ( בין 85 ל 90 אחוזי הצלחה ), נחשבים לבטוחים ונוחים מאוד ואף משתלמים ביחס לשיטות אחרות. אך חשוב לדעת בטרם מתחילם בתהליך את התוצאות הצפויות על מנת לא לצאת בתחושת אכזבה.

חשוב מאוד לזכור- ישנם אנשים אשר טיפולי הסרת שיער בלייזר לצמיתות יכול ולא להתאים להם , הן בשל תכונות פיזיות, הן בשל מגבלות רפואיות והן בשל צורת הטיפול החושפנית והאינטימית. לכן מומלץ מאוד לערוך השוואה מקיפה , להתייעץ  ולשאול את כל השאלות לפני הטיפול ולא לאחריו. בסיכומו של דבר, תחום הסרת השיער לצמיתות התפתח רבות בשנים האחרונות ומהווה פתרון אידיאלי לאנשים רבים. חשוב רק להבין את משמעות הטיפול והבטחותיו בטרם ניגשים להפוך חלום למציאות.

 



תגיות המאמר: הסרת שיער לצמיתות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתן להגיב ולהשפיע בפורום שלנו:
יס |הוט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת clientsforum

מאת: clientsforumהלוואות28/07/131219 צפיות
הלוואות ללא ערבים, כשמן כן הן, הן הלוואות, אשר קבלתן אינה כרוכה בחתימות של ערבים. כיוון שהלוואה הדורשת ערבויות (חתימת ערבים להחזר הלוואה מלא, בהתאם לתנאי ההסכם

מאת: clientsforumקניות 01/06/111217 צפיות
לשמחת הצרכנים – לכבוד חג השבועות הרשתות השונות ילחמו זו בזו בשיטה המוכרת: הורדת מחירים והצעת מבצעים משתלמים במיוחד. בתקופה שבה מחירי המוצרים רק ממשיכים לעלות, נחמד לקבל קצת הנחות לקראת החג ולהוזיל את מחיר הקניות בסופר. לאילו מבצעים ניתן לצפות להם? רמי לוי לדוגמא יציע מגוון של שלושה מוצרים לחג במחיר של שקל אחד. ריכזנו כאן עבורכם כמה מהמבצעים שתוכלו למצוא ברשתות השיווק.

מאת: clientsforumתחבורה ורכב - כללי30/05/111044 צפיות
רמת השירות שמציעה חברת האוטובוסים דן ללקוחותיה לוקה בחסר. יותר מכך, מדובר ברמה הנמוכה יותר באופן משמעותי מאשר השירות שמספקות חברות מתחרות ( כגון אגד). כך קבע מבקר המדינה, שטען כנגד חברת דן שנהגי החברה חסרי אחריות, שחסרים שירותים בסיסיים בתחנות האוטובוס, שהאוטובוסים אינם עומדים בסטנדרטים, ושנסיעות כל הזמן מתבטלות או מתאחרות. דן היא חברת אוטובוסים גדולה (השנייה בגודלה!) וליקויים חמורים רבים התגלו בה, וביותר מתחום אחד.

מאת: clientsforumצרכנות24/05/111224 צפיות
כל מי שיש לו אייפון (וזה לא מעט אנשים), יודע שבמקביל לשמחה שהוא מביא, צריך לשמור עליו מכל משמר. זאת מכיוון שהוא מכשיר שנוטה להיגנב, הוא שביר ופגיע למדי, ועלויות התיקון שלו גבוהות מאוד. התקלות הנפוצות ביותר הן מסך שנשבר, או שבר בפאנל הזכוכית האחורי שבאייפון. בנוסף המכשיר נוטה להישרט ו/או להיאבד.

מאת: clientsforumצרכנות22/05/111151 צפיות
עשרות פניות התקבלו בחברת הוט לגבי תקלה בממיר הוט מג'יק. ככל הנראה, מדובר בתקלה שמתרחשת כבר חודשים, ועוד לא נמצא לה פתרון.

מאת: clientsforumצרכנות21/04/111029 צפיות
זה אולי מפתיע לגלות שהמועצה הישראלית לצרכנות מדווחת שרק חצי מהצרכנים בודקים את החשבונות שלהם. כלומר, יש אחוז ניכר של אנשים שלא יודעים בדיוק כמה הם משלמים, והאם הם לא משלמים יותר מדי.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818350 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184307 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142337 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144013 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144366 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148364 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica