חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון תריס - כל התשובות לכל השאלות

מאת: רוני מאירי 2בית חכם24/05/20119604 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך אפשר לסדר את התריס אחת ולתמיד מבלי להזדקק לביקורים חוזרים ונשנים של אנשי מקצוע? האם תיקון תריס גלילה עדיף על מנוע לתריס חשמלי? מה בעצם ההבדלים בין השניים ועל מה חשוב להסתכל? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.
הנה לכם נתון משעשע: לא מכשיר DVD ולא אייפוד. מנוע לתריס חשמלי הוא אחד המצרכים המבוקשים ביותר שיש היום עבור ישראלי הממוצע. יחד עם זאת, תיקון תריס שכזה יכול להיות יקר אם לא נשים את ליבנו לניואנסים הקטנים ואם לא נדע מה בדיוק הבעיה.
אם מדובר באנשי מקצוע אמינים ובעלי שם וניסיון, הלקוח יקבל אחריות על המוצר כאשר התקופה הממוצעת בשוק נעה בין 3 ל-5 שנות אחריות. יחד עם זאת, האחריות המוצעת על העבודה תקפה לרוב לשנה אחת בלבד. באם הזמנתם תיקון לתריס חשוב שתבררו את הפרטים המדויקים ותבקשו תעודה מבעל המקצוע.

כמה עולה מנוע לתריס חשמלי?
במידה ואכן מדובר בבעיה ב-מנוע לתריס חשמלי, יש לפנות לבעל מקצוע ובשום פנים ואופן לא לנסות לתקן לבד. חשוב לזכור שישנם מתחזים רבים ובעלי מקצוע אמינים וטובים לא יבטיחו לכם "את הכי זול שיש היום בשוק". הבטחות כאלה ואחרות עלולות לגרור אתכם להוצאת כספים בעתיד ללא אחריות לא על העבודה ולא על המוצר עצמו.
לרוב המחירים של תיקון מנוע לתריס חשמלי ינועו בטווח של 600 עד 1,200 שקלים. כמובן שהמחירים האלו מתייחסים ל-תיקון לתריס קטן וממוצע (גודל 1.2 כפול 1). בדרך כלל קיים מחירון אחיד שהשינויים בו נעים באופן מזערי לכאן או לכאן, זאת כאמור ומדובר באנשי מקצוע מהשורה הראשונה שמתחייבים גם על איכות העבודה.

מנוע לתריס חשמלי - החבל נקרע
עוד בעיה שאנו נתקלים בה לעיתים קרובות היא רצועה קרועה. לעיתים רבות הסיבה לכך היא לקוחות המשתמשים בכוח פיזי מופרז שאינו מתאים למנגנון של מנוע לתריס חשמלי. למרות השימוש הלא סביר, מחירם של תיקונים אלו לא יעלה על 150 שקלים במקרה הטוב, זאת כאמור במידה ואין נזקים אחרים.
בכל מקרה חשוב לזכור שישנן תקלות רבות שיש באפשרותנו (כמשתמשים) למנוע וכך בעצם לחסוך כסף יקר. אם אינכם מבינים על איזו עוצמה של כוח מדובר אל תתביישו ושאלו את איש המקצוע כיצד ניתן למנוע קלקולים ובעיות בתריס.

תיקון לתריס - שלב אחרי שלב
פעמים רבות אנו עדים לתיקונים שמגיעים כבלאי או כנזקי טבע. סופות ברד, אבנים ואפילו גשם חזק יכול לפגוע בשלמותו של התריס. במקרים כאלה מדובר אמנם בתיקון זניח אבל זו גם הזדמנות להפטר מהמראה הישן והדהוי ולהחליף את הקונסטרוקציה כולה.
מחירו של תיקון לתריס ששלביו נשברו הוא זניח (לרבים). במידה והזמנתם איש מקצוע ושילמתם עבור תיקון שכזה, נצלו את כספכם עד תום ובדקו מה עוד ניתן ורצוי להחליף בתריס וכמה יעלה לכם לזרוק את כל השלבים הנוספים.

תיקון לתריס - לא מתפשרים על איכות
אם אתם לא רוצים לראות איך כספכם נזרק לפח אל תתפשרו על איכות העבודה ואיכות החומר. לרוב הפרשי המחירים של החאפרים זניחים מול עבודה מקצועית. חבל לשלם כסף עבור אותה עבודה פעמיים.
אל תשכחו לבקש אחריות! רוב בעלי המקצוע הטובים ינחו, יסבירו ויעניקו אחריות מלאה על המוצר או על העבודה. חפשו ברשת את אתר הבית של המתקין והכירו את האיש שבא לסדר לכם את התקלות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חלונות אלומיניום
בניה קלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מאירי 2

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica