חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסעדות לאירועים – חגיגה מבוקשת

מאת: גדי שושניאירועים עסקיים30/05/20111026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאורך שנים, נהגנו לחגוג באולמות גדולים או בגני אירועים רחבי ידיים ובעלי שטחים נרחבים, ובאופן כללי הדעה הרווחת הייתה: כל המרבה הרי זה משובח. בשנים האחרונות, חל מהפך בדעת הקהל, אם מתוך אילוצים כלכליים ואם מתוך רצון לחגוג באופן אינטימי יותר, פרצה לחיינו אופנת המסעדות לאירועים, המתאימות במיוחד לאירועים קטנים. מסעדות לאירועים כאלה, מהוות תחליף מבוקש ברמות שלא הכרנו בעבר, במיוחד לאירועים קטנים של כמה עשרות חוגגים בלבד. מאידך, יש גם מסעדות לאירועים גדולות יותר המציעות אפשרות לחגוג בהן אירועים קטנים, אך בהיקף מעט גדול יותר. ישנןמסעדות גדולות בעלות שטח עתודה גדול, היכולות לנהל בעת ובעונה אחת בגלל גודלן,גם אירועים קטנים וגם עסקי מסעדה רגילים, דבר היכול להגדיל את פוטנציאל הרווחים של מסעדות מהסוג הזה.

מאפייניו של ציבור המבקשים לקיים אירועים קטנים בכל אותן מסעדות הפזורות בארץ, הם רבים וקשה לסווג ציבור זה, משום שהוא בנוי מכל סוגי הקשת החברתית הקיימת בארץ. קיום אירועים קטנים, מתאים לכולם. בסוגי אירועים אלה, ניתן למנות: אירועי בר-מצווה ובת-מצווה, מסיבות אירוסין וערבי רווקים/רווקות וערבים סגורים חברתיים של מקומות עבודה שעורכים מעסיקים לעובדיהם. בנוסף, באותן מסעדות לאירועים, נחגגים גם ימי-הולדת וערבים חברתיים פרטיים ללא סיבה שנוח לערוך אותם במסעדות לאירועים קטנים. בעניין זה, חשוב מאוד לציין, כי ישנן מסעדות בעלות אופי שונה לאירועים שונים,המזוהות עם סגנון מזון משתנה, כגון:תאילנדיות, איטלקיות, סיניות, מזרחיות, או בכל סגנון מבוקש.

התרבות המערבית המודרנית, הביאה להתפתחות מואצת שלמסעדות לאירועים קטנים המתמחות בארגון אירועים אלה, אשר מציעות גם אירועי תרבות שונים ומגוונים, הופעות של אומנים זמרים או נגנים, המוסיפים לאווירת האירוע ולהנאת המשתתפים.

אחדים מבעלי עסקי מסעדות המבינים בתחום, מנהלים מסעדות לאירועים הפועלות בתחום זה של האירועים הקטנים ומשדרגים את פיתוח תוכן האירועים צעד אחד קדימה. במסעדות מתקדמות המתאימות את עצמן לאופי התקופה,דואגים לרהט את המסעדה בריהוט אופנתי ומיוחד בצבעים חמים וידידותיים, דואגים לצמחייה יפה ולתפאורה אטרקטיבית, כדי לקדם את המקום ולמשוך קהל פוטנציאלי להגיע לשם.

סיכומו של דבר,מסעדות לאירועים קטנים הן תחליף זול יחסית ונוח להדהים לאירועים קטנים ובינוניים. התחום התפתח לבלבי הכר, לאחר שאנשים רבים בארץ ובעולם גילו את יתרונותיו האטרקטיביים, אם מבחינת המחיר הגמיש ואם ביכולת לתכנן ערב מתאים לכולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEO קידום אתרים עוסקים בקידום אתרים במנועי חיפוש כאשר גוגל בראשם.

בין לקוחותינו - "היפו" מסעדת אירועים מובילה, "גיל פק" בקבוקי פלסטיק וגם "סוכנות אור" ביטוח רכב וגם קורונה בית דפוס ברעננה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי שושני

מאת: גדי שושניפלילי27/06/12980 צפיות
עבירות מין הן בים העבירות החמורות ביותר בחוק העונשין, הן נחשבות לעבירות רגישות ביותר והטיפול בהן מורכב לכל הצדדים. פעמים רבות, אנשים מן השורה מואשמים בעבירות מין בשל חוסר ידיעת החוק או על ידי גורמים שלא נוהגים בתמימות. במקרים אלו חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד עבירות מין כדי להימנע מכתב אישום חמור, תקופת מאסר והליך חקירה ומשפט ארוך וקשה שיכול להשפיע רבות על חייו של המואשם.

מאת: גדי שושנידיני משפחה23/06/12897 צפיות
מטרת הסכם ממון הנערך לפני הנישואין היא הסדרת נושא חלוקת הרכוש במקרה של גירושין בין בני זוג. כל עוד מערכת היחסים ממשיכה, להסכם אין כל שימוש ומשמעות. אך אל לנו לשכוח כי בכוחו של הסכם ממון למנוע הליך גירושין ארוך ומייגע..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה15/02/12995 צפיות
רובנו נוטים להיסחף אחרי החברים בזמן יציאה ולשתות אלכוהול למרות שאנו נוהגים לאחר מכן הביתה. כאשר יוצאים לבלות עם החברים תמיד צריך למנות נהג תורן ש...

מאת: גדי שושנידיני תעבורה31/01/121066 צפיות
על נהיגה בשכרות אנו שומעים רבות, כך גם על העונשים הנלווים לעבירה זו. אנו שומעים לא מעט על הצורך בלקיחת עורך דין פלילי או עורך דין תעבורה כדי להשיג פטור מעונשים חמורים..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה22/01/121269 צפיות
הפעולות הבסיסיות של האדם נפגעות בזמן נהיגה בשכרות. על כך אין עוררין, למרות הספקות שמטילים בכך חלק מהנהגים. אם נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות או "נהיגה תחת השפעה" - מומלץ להתייעץ עם עו"ד תעבורה. גם אם מדובר במעידה ראשונה..

מאת: גדי שושניפלילי17/10/11852 צפיות
גולת הכותרת בחייו המקצועיים של עורך דין פלילי היא החקירה הנגדית. לא פעם, משפטים ארוכים ומסובכים מוכרעים על ידי שורת מחץ אחת של עורך דין פלילי טוב. זו הסיבה שחקירה נגדית היא אחת מהמיומנויות המורכבות והחשובות ביותר של עורך דין פלילי איכותי. לא בכל עבירה מגיע אדם לבית המשפט, אך כאשר הוא עומד במצב זה, חשוב שיבחר לעצמו עורך דין פלילי שיודע את מלאכת החקירה הנגדית ורוצה בכל מאודו להציל את לקוחו מפני אימת העונש.

מאת: גדי שושנידיני תעבורה03/10/11976 צפיות
אם נדמה לכם ששתיית מעט אלכהול לא תשפיע עליכם ועל תהליך קבלת ההחלטות שלכם - יש בידכם טעות. יותר מכך - מי שקובע את כמות האלכהול המותרת בזמן נהיגה, הוא המחוקק..

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213839 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195998 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171840 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162000 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162096 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162422 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162370 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica