חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נהיגה בשכרות - מה קובע המחוקק?

מאת: גדי שושנידיני תעבורה22/01/20121268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפעולות הבסיסיות של האדם נפגעות בזמן נהיגה בשכרות. על כך אין עוררין, למרות הספקות שמטילים בכך הנהגים. במחקרים רבים הוכח כי כאשר מתבצעת נהיגה בשכרות, על היכולות הקוגניטיביות חלות השפעות שליליות רבות, כמו בלבול, קשיים בהתמצאות במרחב, ארגון חשיבה לקוי וכדומה. פגיעות קוגניטיביות אלה עלולות להיות קריטיות במצבים של שכרות. אם נתפסת נוהג תחת השפעת אלכוהול, אל תהסס לרגע – פנה מיד אל עורך דין תעבורה ואם לא מצאת אחד כזה, קח לך עורך דין פלילי טוב שיוכל "להוציא אותך טוב" – להפחית מעונשך ואולי אף להביא לידי מחיקת רישום פלילי שעלול להיות לך בגין עבירה זו.

נהיגה בשכרות - הואשמת, מה אפשר לעשות?

אם כבר נתפסת, אל תמתין רגע אחד מיותר – זה לא הרגע להיות קמצן – פנה מיד אל עורך דין תעבורה או אל עורך דין פלילי ובקש את סיועו המיידי. עורך דין טוב יכול לעזור לך בדרכים רבות, כיוון שהוא מכיר היטב את לשון החוק ואת דקויותיה ובזכות השכלתו וניסיונו הרב הוא יכול להפוך את הקערה על פיה – להפחית מחומרת העונש, להביא לזיכוי מוחלט ובמקרים מסוימים אף להביא לכדי מחיקת רישום פלילי שקיבלת עקב עבירה זו.

נהיגה בשכרות - מה יכולים לעשות עורך דין תעבורה או עורך דין פלילי?

כיוון שהנושא המשפטי הכרוך בעבירת נהיגה בשכרות הוא מורכב מאד, מומלץ ואף חשוב להגיע אל בית המשפט מיוצגים לא סתם על ידי עורך דין פלילי אלא על ידי עורך דין תעבורה שהתמחה בעבירות נהיגה בשכרות. פעמים רבות מתגלים במהלך החקירה ובזמן המשפט פגמים מהותיים מאד בחומר הראיות, פגמים שיש בכוחם לבטל כתב אישום או לסייע להגיע להסדר טיעון שיקל על הנאשם.

נהיגה בשכרות - איך יודעים ששתית אלכוהול?

· בדיקת מאפייני שכרות כלליים - כאשר השוטר עוצר אותך בחשד לעבירת נהיגה בשכרות, הוא יבקש ממך ללכת צעד אחרי צעד בקו ישר ולהביא את ידך אל האף כשעיניך עצומות. כמו כן, השוטר יתרשם מהתנהגותך הכללית, אופן הליכתך ועמידתך, מיכולתך להבין הוראות, לענות בהיגיון לשאלותיו וכמובן מריח האלכוהול הנודף מפיך.

· בדיקת נשיפה במכשיר נישוף - יותר ממאתיים וארבעים מיקרוגרם אלכוהול בליטר אחד של אוויר שננשף אל מכשיר הנשיפה נחשבים לנהיגה בשכרות.

· בדיקת דם - אם נמצאו בבדיקת הדם יותר מחמישים מיליגרם אלכוהול במאה מיליליטר של דם, הרי שהעבירה היא נהיגה בשכרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEO קידום אתרים עוסקים בקידום אתרים במנועי חיפוש כאשר גוגל בראשם.

בין לקוחותינו - "היפו" מסעדת אירועים מובילה, "גיל פק" בקבוקי פלסטיק וגם "סוכנות אור" ביטוח רכב וגם קורונה בית דפוס ברעננה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי שושני

מאת: גדי שושניפלילי27/06/12980 צפיות
עבירות מין הן בים העבירות החמורות ביותר בחוק העונשין, הן נחשבות לעבירות רגישות ביותר והטיפול בהן מורכב לכל הצדדים. פעמים רבות, אנשים מן השורה מואשמים בעבירות מין בשל חוסר ידיעת החוק או על ידי גורמים שלא נוהגים בתמימות. במקרים אלו חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד עבירות מין כדי להימנע מכתב אישום חמור, תקופת מאסר והליך חקירה ומשפט ארוך וקשה שיכול להשפיע רבות על חייו של המואשם.

מאת: גדי שושנידיני משפחה23/06/12896 צפיות
מטרת הסכם ממון הנערך לפני הנישואין היא הסדרת נושא חלוקת הרכוש במקרה של גירושין בין בני זוג. כל עוד מערכת היחסים ממשיכה, להסכם אין כל שימוש ומשמעות. אך אל לנו לשכוח כי בכוחו של הסכם ממון למנוע הליך גירושין ארוך ומייגע..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה15/02/12992 צפיות
רובנו נוטים להיסחף אחרי החברים בזמן יציאה ולשתות אלכוהול למרות שאנו נוהגים לאחר מכן הביתה. כאשר יוצאים לבלות עם החברים תמיד צריך למנות נהג תורן ש...

מאת: גדי שושנידיני תעבורה31/01/121063 צפיות
על נהיגה בשכרות אנו שומעים רבות, כך גם על העונשים הנלווים לעבירה זו. אנו שומעים לא מעט על הצורך בלקיחת עורך דין פלילי או עורך דין תעבורה כדי להשיג פטור מעונשים חמורים..

מאת: גדי שושניפלילי17/10/11851 צפיות
גולת הכותרת בחייו המקצועיים של עורך דין פלילי היא החקירה הנגדית. לא פעם, משפטים ארוכים ומסובכים מוכרעים על ידי שורת מחץ אחת של עורך דין פלילי טוב. זו הסיבה שחקירה נגדית היא אחת מהמיומנויות המורכבות והחשובות ביותר של עורך דין פלילי איכותי. לא בכל עבירה מגיע אדם לבית המשפט, אך כאשר הוא עומד במצב זה, חשוב שיבחר לעצמו עורך דין פלילי שיודע את מלאכת החקירה הנגדית ורוצה בכל מאודו להציל את לקוחו מפני אימת העונש.

מאת: גדי שושנידיני תעבורה03/10/11975 צפיות
אם נדמה לכם ששתיית מעט אלכהול לא תשפיע עליכם ועל תהליך קבלת ההחלטות שלכם - יש בידכם טעות. יותר מכך - מי שקובע את כמות האלכהול המותרת בזמן נהיגה, הוא המחוקק..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה14/09/11966 צפיות
באופן עקבי, ניכרת בשנים האחרונות החמרה קיצונית ומשמעותית ברמת הענישה בעבירה של נהיגה בשכרות. נושא הבטיחות בדרכים ובעיקר נהיגה בשכרות, בולט יותר ויותר בתקשורת, לאור ריבוי תאונות דרכים בהן מעורבים נהגים אשר נתפסו בעת נהיגה בשכרות.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182179 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161636 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica