חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כללים לשמירה על הפרקט

מאת: אלי ישראליצרכנות31/05/2011907 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחרי שרציתם לעשות שינוי והחלטתם להתקין פרקט בסביבה שלם אם זה במשרד או אם זה בביתכם, אין ספק שהתקנת הפרקט הפכה את הסביבה שלכם ליותר נעימה ויותר נחמדה והזריקה איזה שהיא רוח של שינוי ואנרגיות חדשות מסביבכם.

אולם כדי שזה ישמר לאורך זמן ישנם מספר כללים בסיסיים שעליהם יש לשמור כדי לשמר פרקטים למשך שנים ארוכות. ראשית חשוב לציין כי פרקטים הם מוצר בעל אורך חיים ארוך יחסית המגיע בממוצע בין עשר לחמש עשרה שנים. אולם שוב, על מנת למנוע שחיקה מהירה או פגיעה בפרקט יש לנקוט במספר צעדים בסיסים.

מהם הצעדים שיש לנקוט בשמירה על פרקטים?

ובכן, אחד הצעדים הראשונים שיש לנקוט הוא בכלל לפני התקנת הפרקטים עצמם. לפני ההתקנה של הפרקט מומלץ לבצע בדיקת לחות במשטח המיועד ובמידה והתגלתה לחות יש לדאוג לייבשה טרם התקנת הפרקט שכן זה יכול לגרום לכם כאב ראש לא קטן בעתיד וגם לשחיקה הרבה יותר מהירה של הפרקט.

כמובן שעל הפרקט רוב הסיכויים שיהיו רהיטים. לכן לאחר שהותקן הפרקט לא לשים ישר עליו רהיטים אלא יש לשים על הרהיטים השונים אמצעי הגנה מיוחדים שימנעו מהרהיטים לשרוט את הפרקט. תוכלו כמעט למצוא בכל חנות כלי בית אמצעים שכאלו ולרוב מדובר במדבקות בד מיוחדות שמתקינים ברגלי הרהיטים עצמם.

דבר נוסף שמאוד חשוב בשמירה על פרקטים הוא שאם נשפך נוזל כלשהו יש מייד לנקות אותו ללא דיחוי ולא לתת לו להיספג על הפרקט אחרת זה באמת הנוזל ייספג בפרקט וייפגע במרקם ובצבע שלו. בנוסף, אם לדוגמא אתם משפצים בבית או שמדובר בבית חדש חשוב מאוד לשים על הפרקט קרטון שישמור עליו מפגיעות.

מה לגבי ניקיון פרקטים?

דבר נוסף וחשוב הוא נושא הניקיון. כאשר אתם מנקים פרקט מה שיידרש לכם זה שואב אבק ומטליות לחות בלבד. פרקט לימנציה יש לנקות אך ורק באמצעות השואב והמטליות בעוד פרקטים מעץ מומלץ להעבירם פוליש פעם בשנה בערך. אפשר גם להשתמש בנוזל מיוחד לניקוי פרקטים. הכי חשוב זה לא להשתמש ביותר מידי מים.

 



תגיות המאמר: פרקטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי ישראלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ישראלי

מאת: אלי ישראלירפואה סינית07/06/111044 צפיות
דיקור סיני הוא אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר כיום. חשוב נורא להבין את המשמעות של הטיפול הסיני הזה, משום שהרי הוא קיים כבר 2,500 שנה לערך במדינת האם שלו. אל מול זה, רק בעשרות השנים האחרונות נכנס אותו דיקור סיני כטיפול במסגרת הרפואה הקונבנציונאלית. החשיבות של הדבר משמעותית

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/11908 צפיות
ישנן סיבות שונות שאנשים עלולים להצטרך שירות של חוקרים פרטיים. סיבות מגוונות אלו כוללות חקירות פליליות, חקירות ביטוח, חקירות גניבה, חשיפת בגידות, ודברים נוספים.

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/11891 צפיות
הליך של הוצאה לפועל הוא הליך יעיל בשביל לממש סופית את זכותכם לקבל חוב שמגיע לכם בצורה של סכום כספי. במקרים נואשים במיוחד יהיה ניתן אפילו להוציא צווי עיקול כנגד בעל החוב העקשן.

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/11948 צפיות
כל מי שמחפש מוצר מסוים היום, יכול להיות מופתע מאוד ולגלות שיש סוגים רבים של המוצר הזה בשוק. אם מתייחסים לשוק הספציפי של מכונות צילום, ניתן לראות שיש מגוון גדול מאוד של המכשירים הללו

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/111080 צפיות
לעיתים אנחנו נתקלים במצב הלא נעים שבו המחאות שקיבלנו חוזרות, דבר שמעורר תמיהה רבה באשר ליכולותיו של נותן ההמחאה

מאת: אלי ישראליצרכנות31/05/111099 צפיות
אין ספק שאחד הדברים הנעימים ביותר הוא לשבת במרפסת של הבית. האוויר הנעים, הרגשת המרחב שהיא מעבר לכותלי הבית בלי ללכת הרבה. אבל בדרך כלל, אנחנו נעדיף לשבת במרפסת רק כאשר יש מזג אוויר טוב ונעים ושאין שמש שתפריע לנו. אולם כיום תוכלו ליהנות מהישיבה במרפסת אם תבחרו להתקין פרגולה לדוגמא.

מאת: אלי ישראליצרכנות31/05/11962 צפיות
כיום אין ספק שתוכלו לראות ברחבי הארץ דקים המותקנים במרפסות, בחצרות ואף במקומות ציבוריים. אין ספק שמדובר בדבר שנותן פן חיובי ואוירה חמה במקום בו אנחנו נמצאים זאת בעיקר לאור המראה הטבעי והפסטורלי שנותן הדק. אין ספק שמדובר במשהו שאולי כל אחד מאיתנו צריך לחשוב עליו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214221 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204360 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205261 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica