חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטות הגבייה של הוצאה לפועל

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/2011891 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הליך של הוצאה לפועל הוא הליך יעיל בשביל לממש סופית את זכותכם לקבל חוב שמגיע לכם בצורה של סכום כספי. במקרים נואשים במיוחד יהיה ניתן אפילו להוציא צווי עיקול כנגד בעל החוב העקשן. אך בכדי שיהיה אפשר לעשות זאת צריך להוכיח שלבעל החוב אכן יש נכסים ולחשוף את כל הנכסים וההכנסות שאותם הוא עלול להסתיר.

דבר זה אפשרי בעזרת חוקר פרטי שיעשה תהליך של איתור נכסים. החוקר יעקוב ויבלוש אחרי בעל החוב בכדי לבדוק מהו באמת היקף נכסיו והכנסותיו. יבדקו כל הניסיונות להברחה או הסתרה של רכוש עד שהאמת תתגלה, ובכך ההוצאה לפועל אכן תוכל להתרחש ובכך תקבלו חזרה את החוב אשר מגיע לכם.

החשיבות של איתור נכסים

תהליך של איתור נכסים יכול להיות מועיל למקרים רבים שבהם עלולים להיות מעורבים שקרים והסתרות של רכוש, ולגורמים רבים כגון בנקים, חברות פרטיות, משרדי ממשלה, וכל מי שמתעסק בענייני חובות. חוקר פרטי הוא בעל ברית משמעותי לכל העניינים העוסקים במאבק מול בעלי חוב רמאים. בעזרת שכירה של חוקר פרטי תהליך ההוצאה לפועל יוכל להתבצע בהקדם האפשרי ובמלוא העוצמה הדרושה.

חוקר פרטי טוב יבודק באופן יסודי את כל הצדדים הכלכליים שיש לבעל החוב בכדי לבלוש אחרי נכסיו השונים ולחשוף את כל המקרים של הסתרת הרכוש. בעזרת איתור נכסים יהיה ניתן להוכיח לבית משפט שבעל החוב הוא אכן בעל נכסים ובכך לא יוכל להתחמק בטענה שאין לו רכוש. החוקר יספק עדויות של מסמכים וצילומים שיראו מעל לכל ספק שבעל החוב אכן הסתיר נכסים.

איתור נכסים על ידי חוקר מקצועי

כשאתם באים לבחור חוקר פרטי שיעשה בשבילכם תהליך איתור נכסים חשוב לברר קודם כל האם יש לו רישיון רשמי ממשרד המשפטים המאפשר לו לעסוק בחקירה. רק בעזרת רישיון רשמי ניתן יהיה באמת להעזר בשירותיו של החוקר לצרכי צווי הוצאה לפועל. מעבר לכך יש לבדוק שלחוקר יש אכן את הניסיון והידע ההכרחיים בכדי לעסוק בעבודה רגישה כגון איתורם של נכסים וחקירות מעין אלה.

 



תגיות המאמר: איתור נכסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי ישראלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ישראלי

מאת: אלי ישראלירפואה סינית07/06/111044 צפיות
דיקור סיני הוא אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר כיום. חשוב נורא להבין את המשמעות של הטיפול הסיני הזה, משום שהרי הוא קיים כבר 2,500 שנה לערך במדינת האם שלו. אל מול זה, רק בעשרות השנים האחרונות נכנס אותו דיקור סיני כטיפול במסגרת הרפואה הקונבנציונאלית. החשיבות של הדבר משמעותית

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/11908 צפיות
ישנן סיבות שונות שאנשים עלולים להצטרך שירות של חוקרים פרטיים. סיבות מגוונות אלו כוללות חקירות פליליות, חקירות ביטוח, חקירות גניבה, חשיפת בגידות, ודברים נוספים.

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/11949 צפיות
כל מי שמחפש מוצר מסוים היום, יכול להיות מופתע מאוד ולגלות שיש סוגים רבים של המוצר הזה בשוק. אם מתייחסים לשוק הספציפי של מכונות צילום, ניתן לראות שיש מגוון גדול מאוד של המכשירים הללו

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/111080 צפיות
לעיתים אנחנו נתקלים במצב הלא נעים שבו המחאות שקיבלנו חוזרות, דבר שמעורר תמיהה רבה באשר ליכולותיו של נותן ההמחאה

מאת: אלי ישראליצרכנות31/05/111099 צפיות
אין ספק שאחד הדברים הנעימים ביותר הוא לשבת במרפסת של הבית. האוויר הנעים, הרגשת המרחב שהיא מעבר לכותלי הבית בלי ללכת הרבה. אבל בדרך כלל, אנחנו נעדיף לשבת במרפסת רק כאשר יש מזג אוויר טוב ונעים ושאין שמש שתפריע לנו. אולם כיום תוכלו ליהנות מהישיבה במרפסת אם תבחרו להתקין פרגולה לדוגמא.

מאת: אלי ישראליצרכנות31/05/11908 צפיות
אחרי שרציתם לעשות שינוי והחלטתם להתקין פרקט בסביבה שלם אם זה במשרד או אם זה בביתכם, אין ספק שהתקנת הפרקט הפכה את הסביבה שלכם ליותר נעימה ויותר נחמדה והזריקה איזה שהיא רוח של שינוי ואנרגיות חדשות מסביבכם

מאת: אלי ישראליצרכנות31/05/11963 צפיות
כיום אין ספק שתוכלו לראות ברחבי הארץ דקים המותקנים במרפסות, בחצרות ואף במקומות ציבוריים. אין ספק שמדובר בדבר שנותן פן חיובי ואוירה חמה במקום בו אנחנו נמצאים זאת בעיקר לאור המראה הטבעי והפסטורלי שנותן הדק. אין ספק שמדובר במשהו שאולי כל אחד מאיתנו צריך לחשוב עליו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214224 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204362 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205264 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182914 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica