חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור סיני במאה ה-20

מאת: אלי ישראלירפואה סינית07/06/20111044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיקור סיני הוא אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר כיום. חשוב נורא להבין את המשמעות של הטיפול הסיני הזה, משום שהרי הוא קיים כבר 2,500 שנה לערך במדינת האם שלו. אל מול זה, רק בעשרות השנים האחרונות נכנס אותו דיקור סיני כטיפול במסגרת הרפואה הקונבנציונאלית. החשיבות של הדבר משמעותית.

כיום לרופאים הקונבנציונאליים יש את כל הכלים להתמודד עם מירב הבעיות שיש לנו. למרות זאת, נראה כי השימוש בדרכי טיפול נוספות, כמו דיקור סיני, מביאות תוצאות מעולות כתוספת לטיפול הרגיל. חשוב לומר כי אין שום צורך להפסיק טיפולים שגרתיים, אך דיקור סיני הוא בהחלט טיפול שיכול לתת מענה נכון ומתאים לכל.

הנגיעות של המחטים

דיקור סיני מבוסס על מחטים מאוד דקות, למרות שהן באות בעוביים שונים, כאשר המטפל מחדיר את המחטים לנקודות שונות בגוף. הנקודות הללו הן חשובות מאוד לאופי הטיפול, משום שכל נקודה אחראית על אזור מסוים בגוף, ועל ידי שחרור אנדורפינים הגוף יכול להתחיל לטפל בעצמו. האפקט של הטיפול לרוב ניכר.

כדי לטפל באמצעות מחטים שכאלה, צריך ללמוד בדיוק את שיטות הטיפול השונות. יש מספר פרוטוקולים של טיפולי מחטים שצריך להכיר כדי לטפל בכל אזורי הגוף של המטופל. השימוש במחטים הללו תוך כדי טיפולים קונבנציונאליים יוצרים תגובה מקיפה יותר לבעיה. כך ניתן להתחיל ליצור תהליכי טיפול טובים יותר לכל אחד.

להמשיך עם הטיפול קדימה

המאה ה-20 התחילה עם החיבור של העולם המערבי ורפואה הסינית, אך כאשר אנו נכנסים אל המאה ה-21, נראה כי הדברים משתבחים עוד יותר. לכל אחד שנחשף לתפיסה הרפואית המדוברת יכולים להיות ספקות כאלה ואחרים לגבי יעילותן של המחטים, אך ההצלחות הרבות מראות כי יש כאן משהו אחר, שמתחבר טוב.

ההצלחות הרבות של הטיפול הזה נותנות רוח גבית מאוד חזקה לדיקור הסיני בפרט ולרפואה המשלימה בכלל. כל אחד יכול לבחור את הטיפול המתאים לו ביותר, אך המחטים הרפואיות שבאו מסין הצליחו לשנות לרבים את דרך המחשבה. ניתן לומר שאפילו יותר מכך, את אורח החיים.

 



תגיות המאמר: דיקור סיני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי ישראלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ישראלי

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/11909 צפיות
ישנן סיבות שונות שאנשים עלולים להצטרך שירות של חוקרים פרטיים. סיבות מגוונות אלו כוללות חקירות פליליות, חקירות ביטוח, חקירות גניבה, חשיפת בגידות, ודברים נוספים.

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/11892 צפיות
הליך של הוצאה לפועל הוא הליך יעיל בשביל לממש סופית את זכותכם לקבל חוב שמגיע לכם בצורה של סכום כספי. במקרים נואשים במיוחד יהיה ניתן אפילו להוציא צווי עיקול כנגד בעל החוב העקשן.

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/11949 צפיות
כל מי שמחפש מוצר מסוים היום, יכול להיות מופתע מאוד ולגלות שיש סוגים רבים של המוצר הזה בשוק. אם מתייחסים לשוק הספציפי של מכונות צילום, ניתן לראות שיש מגוון גדול מאוד של המכשירים הללו

מאת: אלי ישראליצרכנות07/06/111080 צפיות
לעיתים אנחנו נתקלים במצב הלא נעים שבו המחאות שקיבלנו חוזרות, דבר שמעורר תמיהה רבה באשר ליכולותיו של נותן ההמחאה

מאת: אלי ישראליצרכנות31/05/111100 צפיות
אין ספק שאחד הדברים הנעימים ביותר הוא לשבת במרפסת של הבית. האוויר הנעים, הרגשת המרחב שהיא מעבר לכותלי הבית בלי ללכת הרבה. אבל בדרך כלל, אנחנו נעדיף לשבת במרפסת רק כאשר יש מזג אוויר טוב ונעים ושאין שמש שתפריע לנו. אולם כיום תוכלו ליהנות מהישיבה במרפסת אם תבחרו להתקין פרגולה לדוגמא.

מאת: אלי ישראליצרכנות31/05/11908 צפיות
אחרי שרציתם לעשות שינוי והחלטתם להתקין פרקט בסביבה שלם אם זה במשרד או אם זה בביתכם, אין ספק שהתקנת הפרקט הפכה את הסביבה שלכם ליותר נעימה ויותר נחמדה והזריקה איזה שהיא רוח של שינוי ואנרגיות חדשות מסביבכם

מאת: אלי ישראליצרכנות31/05/11963 צפיות
כיום אין ספק שתוכלו לראות ברחבי הארץ דקים המותקנים במרפסות, בחצרות ואף במקומות ציבוריים. אין ספק שמדובר בדבר שנותן פן חיובי ואוירה חמה במקום בו אנחנו נמצאים זאת בעיקר לאור המראה הטבעי והפסטורלי שנותן הדק. אין ספק שמדובר במשהו שאולי כל אחד מאיתנו צריך לחשוב עליו.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222688 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222947 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212993 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213192 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213386 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213639 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213684 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica