חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון לאחר שיפוץ

מאת: דניאל רמותניקיון04/06/2011831 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הניקיון מוטמע בתרבות הישראלית כל כך עד כי חג שלם כמעט ומוקדש לפעולה זו. הבעיה היא שדווקא בתקופת פסח, מזג האוויר האביבי וההפכפך גורם פעמים רבות לסופות חול שהורסות את הישגי הניקיון שעות ספורות לאחר סיום העבודה.

כולם אוהבים להתגורר במרחב נקי. הסיבה לכך פשוטה, מגיל אפס אנו מורגלים לסדר וניקיון, פחות אבק ולכלוך משמעותם פחות סיכוי לפתח מחלות, ובכלל, כאשר המרחב נקי האוויר יותר צלול וגם התחושה הכללית.

אולם לא תמיד פשוט למצוא את הזמן לטפל בנקיונות בכוחות עצמנו ואנו בוחרים לשכור בעלי מקצוע שונים שיעשו את העבודה במקומנו. אבל כולנו מכירים סיפורים על אנשים תמימים אשר שכרו חברת ניקיון וקיבלו שירות גרוע, מנקים שהבריזו, חברות הברקה שהרסו רצפות בשימוש בחומר לא מתאים, או אפילו מקרים שבהם הדבר היחיד שעבר נקיון הייתה קופסת התכשיטים של האשה…

בעלי עסק או בית ואין לכם זמן לשבור את הראש עם שפשופים וניקיונות? צריכיםשירותי הברקה או לנקות את הבית אחרי שיפוץ? מחפשים שירות של שירותי ניקיון? כיצד בוחרים את נותני השירותים האיכותיים ביותר בקטגוריית ניקיון משרדים?

- משתלם להתקשר ולהזמין שירותי ניקיון כמה שיותר מוקדם, בייחוד כשמתכננים לעבור דירה במהלך יולי-אוגוסט או במהלך תקופת החגים.

- עדיף שלא להסתפק בהצעה לניקוי והברקת הבית אשר ניתנה לכם בטלפון. הקפידו ודרשו ממנהל העבודה שיבוא, ויתן לכם את ההצעה על מסמך חתום.

- אסור להתפתות להצעות מחיר שנשמעות זולות מדיי. שירות פוליש וניקיון לדירת 4 חדרים בסכום נמוך מ- 1200 ש''ח צריך לעורר אצלכם שאלות.

- וודאו שהצעת המחיר שאתם מקבלים לעבודת הניקיון כוללת גם שמוש במכונת הברקה, כדי שחלילה לא תתקעו עם בעל מקצוע שנעזר רק בדלי וסמרטוט.

 



תגיות המאמר: ניקיון משרדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לשמוע עוד על שיפוצים בבית? מחפשים מחירון שיפוצים מעודכן? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל רמות

מאת: דניאל רמותלימודים אקדמאיים31/07/111003 צפיות
אז מה אתם תלמדו? תואר ראשון במשפטים? זה ממש לא מסובך! לפני דור או שניים, בכדי ללמוד תחום מסויים היה צריך להיכנס לחברה מוכרת, לקבל שם את ההכשרה, להתנסות ועל סמך זה להתקדם – דרך פתלתלה שדרשה הרבה נחישות סבלנות והמון מזל.

מאת: דניאל רמותקייטרינג31/07/11925 צפיות
הדבר שהכי קשה להחליט הוא אם לשכור קייטרינג כשר, כאשר גם במקרה זה הגורם שהכי משפיע זה קהל האורחים. במידה ועיקר האורחים שלכם שומרים על כשרות יש צורך להתחשב בצרכיהם, רגשותיהם ואמונתם - משום שהם אלה שלבסוף ייהנו מהארוחה.

מאת: דניאל רמותלימודי תעודה ומקצוע27/07/11930 צפיות
ראשית הייתם צריכים להכנס לחברה הנכונה, לקבל שם את ההכשרה המתאימה, לצבור ניסיון על הדרך ועל סמך זה להתקדם – תהליך שהצריך הרבה נחישות סבלנות וגם קצת מזל.

מאת: דניאל רמותלימודי תעודה ומקצוע25/07/11955 צפיות
ומה מעניין אתכם? מחפשים לימודc ? זה אפשרי! פעם, אם רציתם ללמוד משהו היה צריך להיכנס לחברה הנכונה, ללמוד במהלך העבודה, לצבור ניסיון רב ולעשות את הדרך במעלה סולם הדרגות – תהליך איטי שדרש המון סבלנות וגם קצת מזל.

מאת: דניאל רמותקוסמטיקה04/07/111010 צפיות
ניתוח חזה: חשוב לא לעבור הגדלה בחזה נפול ללא הרמת חזה, משום שהוספת משקל לבטח תעודד את צניחת השדיים והעניין יהפוך לחריף יותר לאחר ניתוח ההגדלה.

מאת: דניאל רמותטיולי תרמילאים28/06/111278 צפיות
ברגע האחרון, בדקה התשים תמיד אפשר להשיג מחירים טובים לכרטיסי טיסה ומחירי המלונות, המבצעים האלה עולים פחות ויחסכו לכם כסף רמי לא רוצה טיול מאורגן לצרפת?, נופים וחופים, תרבות אחרת, לבלות עם הילדים, למצוא אתרים מפורסמים וליהנות המון, שאתם רוצים לטוס לחו"ל אתם צריכים לתכנן נכון את החופשה. איך תמלאו את הימים איפה אתם תישנו ולא פחות חשוב על פעילויות מעניינות.ב, בלי דאגה, המתינו קצת והזמינו חופשה טובה במחירים טובים.

מאת: דניאל רמותלימודי שפות04/06/111028 צפיות
לימוד אנגלית משפר את ההצלחה במסגרת בית הספר, ובייחוד במערכת ההשכלה הגבוהה, במסגרתה משתמשים בטקסטים אשר כתובים באנגלית.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222964 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191643 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191683 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182101 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181644 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181533 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181433 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica