חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתיחת בטן לחזור להיות צעירים בכמה שנים באתר:

כאשר אתם חשים כי אינכם מרוצים מן המראה של הבטן כיוון שהיא נראית נפולה וכאילו יש לנו צמיגים של הבטן, אנו יכולים לשפר זאת בעזרת טיפולים אסתטיים או ניתוחים פלסטיים של מתיחת בטן.

כמובן שלא כל אחד מתאים לעבור טיפולים אסתטיים או ניתוחים פלסטיים של מתיחת בטן אך המועמדים אשר הינם מתאימים לעבור ניתוח זה הינם נשים או גברים אשר בריאותם תקינה וכי הם מורדים ולא מרוצים מן השומן העודף אשר נמצא בעור של הבטן כמובן שניתן לעזור להצלחתו של הניתוח בעזרת עשיית דיאטה ותזונה בריאה ונכונה ובנוסף לכך החשוב מכל לשמור על ספורט באופן יום יומי.

אצל נשים אשר הן עברו לידות רבות ובעקבות ההיריון ישנה מתיחה של עור הבטן ושל שרירי הבטן כל זה יכול לגרום למצב שבו יהיה עודף שומן לפעמים יהיה מצב אשר בו יהיה כל כך הרבה עודף של שומן עד אשר יוצר מצב אשר בו יהיה קפל או אפילו צמיג גדול מאוד אשר הינו עוטף את הבטן כמובן ששומן עודף זה יוסר בעזרת ניתוחים פלסטיים של מתיחת בטן. כיוון שהשרירים נמתחו כל כך ואין להם את האפשרות לחזור לבדם למצבם הקודם אלא רק בעזרת טיפולים אסתטיים או ניתוחים פלסטיים של מתיחת בטן ניתן לחזור ולהיראות יפים וצעירים כמו פעם וכמו לפני שחלו בגופינו שינויים כה דרסטיים. אם ישנם מטופלים אשר הם מעוניינים לבצע ניתוחים פלסטיים של מתיחת בטן על מנת שהם ייראו פחות שמנים יש להמתין כי הם יסיימו את הליך ההרזיה ויגיעו למשקל הרצוי.

כמובן לפני שעוברים את הניתוח יש להיפגש עם הרופא המנתח במהלך הפגישה עמו יש לבדוק כי המטופלים אשר רוצים לבצע את הניתוח  אכן מתאימים לכך, יש להסביר למטופלים את הליך הניתוח, סיכונים, זמן ובמה כרוכה ההחלמה מן הטיפול, הרופא יבדוק אילו מחלות רקע יש למטופלים, הוא ישוחח עימם על מצבם הבריאותי הכללי, מחלות רקע, תרופות שהם נוטלים באופן יום יומי וכדומה.

ניתן לראות כי לא כל אחד מתאים לעבור ניתוחים פלסטיים של מתיחת בטן לכן יש לבדוק טוב מי מתאים לכך ומי לא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעיין זלי

מאת: מעיין זליריהוט 14/11/11796 צפיות
כאשר אנו רוצים לעשות עיצוב חדרי ילדים, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שבנוסף לנושא של עיצוב חדרי ילדים יש לדאוג כי החדר יהיה נוח ויענה על הצרכים של הילד, הרי מה שווה חדר שהוא מעוצב בלי ילדים בתוכו.

מאת: מעיין זלילימודים אקדמאיים13/11/11864 צפיות
כאשר יש לכם את הצורך לבצע הקלטות שיחה אתם חייבים לבצע תמליל שיחה בשביל שיהיה יעיל מה שהקלטתם ומובן כיוון שלפעמים מרוב רעש ההקלטה לא תצא מובנת וכתוצאה מכך היא לא שווה.

מאת: מעיין זליבידור ופנאי - כללי23/10/11871 צפיות
כאשר אתם מארגנים מסיבת יום הולדת חשוב לדאוג לקחת קוסם בבאר שבע או קוסם בדרום בשביל שיהיה לכם מסיבה פשוט שיגעון, כמובן שיש מבחר גדול של קוסמים אבל חשוב שתדאגו לקחת מי שהכי טוב.

מאת: מעיין זליפילאטיס27/09/111162 צפיות
אפשר לראות שבזמן האחרון הרבה גברים עושים אימון של פילאטיס, מאוד חשוב לדעת כי אימון זה תורם להם רבות החל מזרימת דם תקינה, כאבי גב ועוד ברור שכל אחד ייבחר האם לבצע את האימון עם קבוצה או עם מאמן כושר פרטי.

מאת: מעיין זלישיפוצים26/09/11753 צפיות
כיום מספר רב מאוד של אנשים עושים שיפוצים בבית, מסיבה זו מאוד חשוב בעת עשיית עבודות שיפוצים לקחת לשם כך בעל מקצוע כדי שהעבודות יתבצעו על הצד הטוב ביותר ולא יהיה לנו נזקים בבית בגלל השיפוץ.

מאת: מעיין זליבר אירועים25/09/11764 צפיות
כאשר אתם יודעים שמתקרבים ימי הולדת במרכז או מסיבות בר מצווה באזור המרכז אתם צריכים שיש חברה שהיא דואגת לעשות הפקות אירועים בתל אביב מאוד מומלץ לקחת אותה לאירוע שיהיה מושלם.

מאת: מעיין זליהפקת אירועים13/09/111151 צפיות
כאשר אתם צריכים לארגן ימי הולדת בשרון או ימי הולדת במרכז אתם יכולים לעשות לילדכם אירוע אשא הוא יהיה ייחודי אשר בו אתם תדאגו להביא את הילדים אל תחנת הרדיו שם הם יחגגו את יום ההולדת בצורה המושלמת ביותר שיש.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184249 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica