חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העלמת ורידים – לא רק ניתוח

ורידים בולטים, המוכנים גם דליות, הינם תופעה מוכרת ונפוצה בקרב גברים ונשים, ובעיקר בקרב נשים, המתגברת עם הגיל, וגם בעלת רקע תורשתי.

שינויים הורמונאליים גם הם עשויים לגרום להופעת ורידים בולטים, וכמוהם – גם עמידה ממושכת אצל נשים או גברים שמקצועם מחייב זאת. מצב נוסף שבו יש סיכוי גדול לפתח ורידים בולטים הוא תקופת ההריון .

ניתן לטפל בתופעה על ידי שיטות שונות של העלמת ורידים, אך טרם פונים לשיטות העלמת ורידים לצורך אסתטי, יש לבדוק קודם כל, אצל רופא המומחה לכך האם מדובר בבעיה אסתטית בלבד או שמא הגורם הוא קליני הנובע מאי ספיקה ורידית. הרופא המטפל בנושא העלמת ורידים אשר אצלו תוכלו להיבדק ולעבור הדרכה לגבי התהליך הוא כירורג כלי דם.

העלמת ורידים יכולה להתאפשר בעזרת ניתוח, לייזר, חומר מטרש , גלי רדיו, מחט, קצף וגרביים אלסטיות.

העלמת ורידים באמצעות ניתוח ורידים בולטים הינה שיטה ותיקה המצריכה הרדמה מקומית ונמשכת עד שלוש שעות במידה ומדובר בכמות גדולה של ורידים. לאחר הניתוח קיימת תקופת התאוששות קצרה ולאחר מספר ימים יכול המטופל לחזור לתפקוד רגיל.

טיפול נפוץ וחדשני של העלמת ורידים הוא הטיפול באמצעות לייזר אשר ניכר ביתרונות רבים – ראשית, הטיפול קצר ואמור להימשך באופן מירבי עד שעה אחת, שנית, אין בטיפול העלמת ורידים בלייזר סיכון מבחינת צלקות, ובנוסף הוא נחשב לבעל אחוזי הצלחה גבוהים ומאפשר חזרה מיידית לשגרה.

טיפול ארוך יותר של העלמת ורידים המצריך מספר מפגשים הוא טיפול על ידי חומר מטרש הכרוך גם במעבר עם מכשיר אולטרה סאונד. גם כאן קיימים אחוזי הצלחה גבוהים. שיטת העלמת ורידים על ידי מחט דורשת גם היא הרדמה מקומית אך ההחלמה ממנה מיידית . יתרונות נוספים הם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ומקום הניתוח שנותר ללא צלקות.

שיטה נוספת אשר אינה כרוכה בפעולה פולשנית או ניתוח היא העלמת ורידים על ידי הזרקת קצף. גם כאן לא נותרות צלקות על מקום ההזרקה וההתאוששות מיידית. אחוזי ההצלחה גבוהים גם הם.

הטיפול הפשוט ביותר הוא באמצעות גרביים אלסטיות איכותיות הדורשות מרשם רופא ומוזמנות לפי מידה.    

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים :

ויה ארקדיה - כיור , ברזים ושאר עיצובים חדשניים לבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תקליט ליצליום

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111109 צפיות
אלו המחפשים מפעיל לימי הולדת לילדים קטנים יכולים להיעזר בשירותי ליצן יום הולדת: ליצן זה מציע פעילויות כמו איפור , קעקועים ותחפושות, מסלול ג'ימבורי, ריקוד ושירה עם מצנח והפרחת בועות.

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111147 צפיות
בין אלו המארגנים מסיבת יום הולדת יש את אלו המסתפקים באירוח ביתי או בקרב חברים ומשפחה עם ארוחה, כיבוד ועוגה, ולעומתם – אלו הרוצים להפוך את מסיבת יום ההולדת להפקה של ממש.

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111106 צפיות
בבחירת ליצן ליום הולדת יש להקפיד על מספר פרמטרים: ראשית, חשוב לקבל המלצות מהורים לילדים שעבדו עם ליצן זה שכן על מפעיל יום ההולדת לדעת

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111118 צפיות
תקליטנים לימי הולדת נחוצים במסיבות ואירועים לכל הגילאים על מנת לתרום לאוירה ולשמח את החוגגים סוגי מוסיקה שונים.

מאת: תקליט ליצליוםביטוח לאומי16/06/111499 צפיות
אדם או עובד אשר נפגע מתאונה או מחלה, או שנקלע למצב של אובדן כושר עבודה או נכות יכול לפנות את הביטוח הלאומי על מנת לברר מהן הזכויות וההטבות המגיעות לו.

מאת: תקליט ליצליוםמדעי החברה - כללי16/06/112014 צפיות
טיפול התנהגותי קוגניטיבי הוא שיטת טיפול המשלבת את שני סוגי הטיפולים: טיפול התנהגותי מטרתו ליצור שינוי בהתנהגות המטופל ואילו הטיפול הקוגניטיבי מתרכז בשינוי תפיסת המציאות על ידו.

מאת: תקליט ליצליוםשיפוצים16/06/111070 צפיות
מרזבים מיועדים לניקוז מי גשמים אשר ממשיכים הלאה מן המרזב לשטחים החיצוניים של הבית כמו החצר או הגינה. שני הסוגים העיקריים של מרזבים הם המרזב החיצוני והמרזב הפנימי.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184247 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172300 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica