חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרזבים

מאת: תקליט ליצליוםשיפוצים16/06/20111069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרזבים מיועדים לניקוז מי גשמים אשר ממשיכים הלאה מן המרזב לשטחים החיצוניים של הבית כמו החצר או הגינה. שני הסוגים העיקריים של מרזבים הם המרזב החיצוני והמרזב הפנימי. היתרון של המרזב החיצוני הוא בהיותו ניתן לתיקון בקלות רבה יותר. חסרונו בכך שהוא חשוף לפגעי הטבע ומזג האויר.

המבדיל בין סוגי המרזבים הקיימים בשוק הוא החומר ממנו הם מיוצרים: כך למשל ניתן להשיג מרזבי אלומיניום, מרזבי נחושת, מרזבי אבץ ומרזבי אבץ מיושן.

מרזבים מאלומיניום עשויים להגיע אפילו לאורך של מאה מטרים ומתאימים לכל סוגי המבנים. יתרונם הגדול הוא בכושר העמידות הגבוה ובכך שאינם מחלידים. בנוסף לכך היותו של האלומיניום חומר קל , תורם למרזבים מסוג זה את קלות משקלם וקלות התקנתם.

מרזבים מנחושת מתאימים יותר למבנים עתיקים בגלל המראה המיושן יותר. מרזבים מנחושת העומדים בתקנים מחמירים הינם בעלי סיכוי גבוה יותר להחזיק מעמד לאורך שנים ואף קלים לביצוע ניקיון פנימי .

מרזבים מאבץ מצטיינים במראה אצילי ולכן יתאימו לבתים פרטיים או לבתים שחזותם דקורטיבית, שכן ניתן להוסיף למרזבים אלו אלמנטים קישוטיים. חשוב כי האבץ יעמוד בתקנים מחמירים על מנת שיהיה עמיד.

מרזבים מפח מגולוון מיוצרים מפחים גדולים ורחבים ולכן הם מתאימים במראה ובגודל שלהם למפעלים ולמבנים גדולים.

התמיכה במרזבים אלו מגיעה מהגג עצמו ויש צורך בניסיון רב על מנת להתאים את התעלות וצינורות הניקוז לסוג זה של מרזבים. במסגרת מרזבי הפח המגולוון ניתן להשיג מרזבים דקורטיביים עם מתלים. מרזבים דקורטביים ניתן לייצר גם מאלומיניום צבוע בתנור ומנחושת.

בכל מקרה מרזבים מיוצרים בבית המלאכה לפי צרכי הלקוח וטעמו לגבי תוספות ועיטורים. החברות המייצרות מרזבים מציעות בדרך כלל את כל סוגי המרזבים מכל החומרים אך חשוב שיספקו גם אביזרים משלימים למרזב: הכוונה למתלים מסוגים שונים כמו מתלה לצינור או מתלה למרזב, פינות, סגרי צד וקופסאות איסוף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים :

ויה ארקדיה - כיור , ברזים ושאר עיצובים חדשניים לבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תקליט ליצליום

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111109 צפיות
אלו המחפשים מפעיל לימי הולדת לילדים קטנים יכולים להיעזר בשירותי ליצן יום הולדת: ליצן זה מציע פעילויות כמו איפור , קעקועים ותחפושות, מסלול ג'ימבורי, ריקוד ושירה עם מצנח והפרחת בועות.

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111146 צפיות
בין אלו המארגנים מסיבת יום הולדת יש את אלו המסתפקים באירוח ביתי או בקרב חברים ומשפחה עם ארוחה, כיבוד ועוגה, ולעומתם – אלו הרוצים להפוך את מסיבת יום ההולדת להפקה של ממש.

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111105 צפיות
בבחירת ליצן ליום הולדת יש להקפיד על מספר פרמטרים: ראשית, חשוב לקבל המלצות מהורים לילדים שעבדו עם ליצן זה שכן על מפעיל יום ההולדת לדעת

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111117 צפיות
תקליטנים לימי הולדת נחוצים במסיבות ואירועים לכל הגילאים על מנת לתרום לאוירה ולשמח את החוגגים סוגי מוסיקה שונים.

מאת: תקליט ליצליוםביטוח לאומי16/06/111497 צפיות
אדם או עובד אשר נפגע מתאונה או מחלה, או שנקלע למצב של אובדן כושר עבודה או נכות יכול לפנות את הביטוח הלאומי על מנת לברר מהן הזכויות וההטבות המגיעות לו.

מאת: תקליט ליצליוםמדעי החברה - כללי16/06/112013 צפיות
טיפול התנהגותי קוגניטיבי הוא שיטת טיפול המשלבת את שני סוגי הטיפולים: טיפול התנהגותי מטרתו ליצור שינוי בהתנהגות המטופל ואילו הטיפול הקוגניטיבי מתרכז בשינוי תפיסת המציאות על ידו.

מאת: תקליט ליצליוםעסקים - כללי16/06/111148 צפיות
ייחודה של חברת שליחויות הוא היכולת להעביר דברי דואר שיש למסור באופן דחוף. דברי דואר דחופים יכולים להיות קלים במשקלם אך לעיתים ישנם דברי דואר כבדים המצריכים שימוש בכלי רכב כמו קטנועים, רכבים מסחריים ומשאיות

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica