חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב נוף – מסלולי לימוד




תחום עיצוב נוף הפך עם השנים לתחום כה שימושי ופופולארי עד כי ניתן כיום ללמוד אותו בצורה מסודרת ממש במוסדות אקדמיים שונים ומכללות להנדסאים. במכללות נלמד תחום עיצוב נוף כמסלול מקצועי ממוקד ועל כן הוא קצר יותר. המיקוד הוא בפן המעשי של עיצוב גינה ועל כן נלמדים כחלק מתכנית הלימודים הבטים טכניים של עיצוב נוף.

עם זאת, בתום הלימודים על תלמידי המסלול להגיש פרויקט גמר מקיף הממחיש עיצוב גינה או כל חלל פתוח אחר – כיכר, טיילת, פארק ציבורי או שכונתי וכדומה. ההשקעה בפרויקט הגמר משתלמת שכן קבלת ציון גבוה בעבודת הגמר עשויה לשמש דריסת רגל במקומות עבודה שונים העוסקים בתחום עיצוב נוף.

לגבי מקומות עבודה אפשריים העוסקים בתחום עיצוב נוף – מדובר במשרדי אדריכלים, משרדי תכנון עיר ונוף, משרדים המתמקדים בתחום עיצוב גינה ונוף וכן עיריות, רשויות מקומיות ואפילו חברות גננות.

המסלול האקדמי של לימודי עיצוב נוף נמשך ארבע שנים וכולל גם היבטים מעשיים וגם היבטים תיאורטיים של עיצוב גינה. כך למשל נלמדים במסלול זה נושאים כמו תולדות עיצוב נוף, תולדות האמנות ועוד.

בשני המסלולים נלמדים יסודות חשובים בתכנון וקורסים מעשיים כמו שרטוט והדמיה, שימוש בתוכנות שונות של תכנון ואדריכלות, ובשני המסלולים קיים סטודיו לעיצוב והתנסות מעשית.

לגבי תולדות עיצוב נוף, נושאים הנלמדים בקורס זה עשויים להיות הסטוריה של עיצוב גינה הנעוצה עוד בימי קדם ובימי יוון הקדומה ובהמשך – הפיכת השיטות לאדריכלות למקצוע של ממש כמו בצרפת ואנגליה של המאות השבע עשרה, שמונה עשרה ותשע עשרה.

 בצרפת של אותה תקופה תוכננו ונבנו על גני ורסאי המפורסמים המבוססים על רעיון הסדר והדיוק. השיחים והעצים היפהפיים גזומים בגנים אלו בצורה ישרה גיאומטרית מדויקת וכל הגנים מוקפים במסלולים ושבילים ישרים ומדויקים להפליא. הגנים האנגליים לעומת זאת, מתוכננים כך שימראם יהיה קרוב עד כמה שאפשר למראה הנוף הטבעי.   

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים :

ויה ארקדיה - כיור , ברזים ושאר עיצובים חדשניים לבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תקליט ליצליום

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111109 צפיות
אלו המחפשים מפעיל לימי הולדת לילדים קטנים יכולים להיעזר בשירותי ליצן יום הולדת: ליצן זה מציע פעילויות כמו איפור , קעקועים ותחפושות, מסלול ג'ימבורי, ריקוד ושירה עם מצנח והפרחת בועות.

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111148 צפיות
בין אלו המארגנים מסיבת יום הולדת יש את אלו המסתפקים באירוח ביתי או בקרב חברים ומשפחה עם ארוחה, כיבוד ועוגה, ולעומתם – אלו הרוצים להפוך את מסיבת יום ההולדת להפקה של ממש.

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111107 צפיות
בבחירת ליצן ליום הולדת יש להקפיד על מספר פרמטרים: ראשית, חשוב לקבל המלצות מהורים לילדים שעבדו עם ליצן זה שכן על מפעיל יום ההולדת לדעת

מאת: תקליט ליצליוםהפקות אירועים16/06/111118 צפיות
תקליטנים לימי הולדת נחוצים במסיבות ואירועים לכל הגילאים על מנת לתרום לאוירה ולשמח את החוגגים סוגי מוסיקה שונים.

מאת: תקליט ליצליוםביטוח לאומי16/06/111499 צפיות
אדם או עובד אשר נפגע מתאונה או מחלה, או שנקלע למצב של אובדן כושר עבודה או נכות יכול לפנות את הביטוח הלאומי על מנת לברר מהן הזכויות וההטבות המגיעות לו.

מאת: תקליט ליצליוםמדעי החברה - כללי16/06/112014 צפיות
טיפול התנהגותי קוגניטיבי הוא שיטת טיפול המשלבת את שני סוגי הטיפולים: טיפול התנהגותי מטרתו ליצור שינוי בהתנהגות המטופל ואילו הטיפול הקוגניטיבי מתרכז בשינוי תפיסת המציאות על ידו.

מאת: תקליט ליצליוםשיפוצים16/06/111071 צפיות
מרזבים מיועדים לניקוז מי גשמים אשר ממשיכים הלאה מן המרזב לשטחים החיצוניים של הבית כמו החצר או הגינה. שני הסוגים העיקריים של מרזבים הם המרזב החיצוני והמרזב הפנימי.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות נוף

מאת: מגניב אדריכלות נוף 22/02/152890 צפיות
ראשית, יש להתאים את אופי גדר האלומיניום למטרתה, אם מדובר במבנה ציבורי בעל מגרש המשמשת כחצר משחקים חובה לבצע התקנה של גדרות מאלומיניום חזקים ומסיביים לבטיחות מקסימלית ובידוד המבנה מכביש קרוב וכן מניעת אפשרות כניסה ויציאה מהמבנה ללא מעבר דרך הכניסה הראשית ובדיקה על ידי השומר\המאבטח וכדומה. סביב גינה בבית פרטי תבוצע בדרך כלל התקנה של גדר "קלילה" יותר, יושם דגש רב יותר על עיצוב גדרות במראה אסתטי המשדר יוקרה קלאסית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147846 צפיות
הספסלים הם חלק משגרת חיינו למרות שאנו מקבלים אותם כמובן מאליו ואולי אפילו לא מעריכים אותם מספיק.

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/1410500 צפיות
אנשים רבים אוהבים לעשות עבודות מלאכה שונות בבית, זהו עיסוק אשר מעביר את הזמן ומשרה רוגע על האנשים אשר עוסקים בן

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147975 צפיות
ספסלים הם אינם רק רהיט רחוב שהעירייה ממקמת בפארק הציבורי או בטיילת שעל שפת הים. ספסלים הם דבר שימושי מאוד אשר ניתן לשלב בעיצוב הבית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143394 צפיות
רהיטים מעץ ומעץ מלא הם רהיטים שתמיד נראים לנו איכותיים, נעימים, מפנקים, והם תמיד יכולים להשתלב בכל סביבה שהיא

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143375 צפיות
ריהוט רחוב חייב להיות ריהוט מאוד עמיד. מלבד פגעי מזג האוויר השונים, כגון חום קיצוני, קור קיצוני, לחות

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/1411815 צפיות
ריהוט רחוב הוא כל סוג של ריהוט אשר נמצא ברחוב – ספסלים, פינות ישיבה, כיסאות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica