חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום נישואין - רעיונות לפעילויות ובילויים

מאת: אסנת גזיתאומנות - כללי17/06/20112152 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום נישואין

יחד עברתם כברת דרך ארוכה מאד, לעיתים עשרות שנים, והגיע היום החשוב שלכם, יום הנישואין, לציון התקופה המשותפת שלכם. כיצד תוכלו להביע רחשי לבכם כלפי בן או בת הזוג או כלפי הקרובים היקרים לכם, החוגגים את מניין שנותיהם המשותפות מיום החופה שלהם עד היום ?  להלן מקבץ רעיונות ליום נישואין או מתנה ההולמים ומתאימות למעמד המשמעותי והחשוב כל כך.

ישנם זוגות המבקשים להשיב לעצמם את השלווה, האובדת לעתים בהמולת היומיום, רצופת המחויבויות, המטלות והלחצים. ניתן למשל לנסוע לחופשה רומנטית בצימר צפוני ומבודד בחיקו המרגיע של הטבע הירוק, להתמוגג מנחת בג'קוזי לאור נרות עמום ומבישול משותף במטבח המזמין, או לחילופין, להתרפק על ארוחת בוקר טרייה וגדושה במעדנים -  הבאה לרוב מהמרעה או מתנובת אדמות המקום, עשוייה באהבה ע"י בעלי הצימר. כמו כן, טיול רגלי משותף בקרבת מקום באטרקציה קרובה או סתם בשדה, במסגרת השהייה ב"קן" שלכם, עשוי קרוב לודאי להעשיר את החוויה הרומנטית.

ובאותה נימה רוגעת: אחת המתנות הנפוצות והמוצלחות הינה בילוי ספא זוגי על טהרת רגיעתם של הגוף והנפש, והיא כוללת עיסויים וטיפולי פנים וגוף שונים, כשאתם שכובים זו לצד זה, בליווי שמנים ארומטיים, אווירה מתאימה, מוזיקה רוגעת וניחוחות קטורת - במתחם הספא או אף בביתכם שלכם.

לימוזינה

אלו שידם משגת יוכלו להפתיע את בן או בת הזוג - למשל, לחגיגת יום נישואין עגול, למשל, 10 שנים, חצי יובל או יובל - בשכירת לימוזינה מפוארת בסגנון הוליוודי, ובכך להגשים פנטזיה המקננת בלב רבים: להרגיש יום אחד ככוכבי קולנוע מפורסמים. בתוך רכב השרד המהודר ימתינו פינוקים לרוב, כגון מסכי טלוויזיה ומערכת אודיו-וידאו עם שפע של אפשרויות להאזנה ולצפייה, שוקולדים משובחים, בר משקאות חריפים, כיסאות נוחים בריפודי עור, וכמובן - הלוקסוס הגדול בדמותו של הנהג האדיב והמקצועי, הלבוש בטוקסידו מהודר "כמו בסרטים", חבוש כפפות לבנות ולראשו כובע מצחייה, כשהוא מוכן ומזומן לשרת את הנוסעים המכובדים.

טיסה פרטית, טרקטורונים, כדור פורח

ואולי באוויר תגלו השראה ?  אם כך, תוכלו להזמין לשניכם טיסה פרטית וחגיגית בשמי הארץ. לאחר הסבר על הטיסה, תעלו ותגלו לרוב יין, שוקולדים ומצלמת וידיאו בפעולה. מתרווחים, חובשים אוזניות מיוחדות וממריאים, מתרגשים מחווית הטיסה - הים, העיר, העצים או המדבר, הנפרשים תחתיכם ביופיים הפראי. קיימת אפשרות לשלב נחיתה ליד בית מלון או מסעדה מסוימים, כמו גם אפשרות לשלב סיור של ג'יפים או טרקטורונים בשטח, רכיבת סוסים, רחצה בנחל או ארוחת ברביקיו טעימה. ומה דעתכם על הרעיון הבא: טיסה משותפת בכדור פורח שבסיומה תאכלו ארוחה שיכין עבורכם שף אישי ?

שיט בספינה או גונדולה

חובבי הים שבחבורה יוכלו להצטרף לשיט בספינה או יאכטה - רצוי למספר ימים הזהה למספר שנות הנישואין הנחגג, כך שכל לילה על היאכטה יסמל שנת נישואין מסוימת, ואז אפשר גם להכין צרור הפתעות רלוונטיות ואישיות לציון שנים אלו בכל ליל הפלגה. לא זול אבל אירוע שלא יישכח.

שמעתי אף על חברה המציעה שיט בגונדולה באווירה ונציאנית אותנטית.

ארוחת בוקר

ולמחרת - ארוחת בוקר מוקפדת וגדושה במטעמים אהובים, המוגשת למיטה על מגש, כשהיא מלווה בפרח ובמתנה קטנה - זה אולי כבר בנאלי, אבל עדיין מחמם את הלב ...

מסיבת הפתעה

ואולי פשוט מסיבת הפתעה לבן/בת הזוג שתיערך בביתו של אחד החברים הטובים או במסעדה מפוארת ותלווה במצגת וידאו ובה תמונות מרגשות מהחיים המשותפים, החל מאופן ההיכרות, נסיעות משותפות בארץ ובחו"ל, רכישת הדירה, הולדת הילדים ועוד. ואז הקראת ברכה מקורית והומוריסטית ולאחר מכן להגיש לבן/בת הזוג מתנה מפתיעה, למשל זוג כרטיסי טיסה לפריז. רק תארו לכם את מבע פניו שיראה את כל החברים והקרובים והמתנות ... הוא יזכור זאת עד אחרון ימיו.

בטבעת זו או בעצם צמד טבעות

מבחינת המתנה שניתן להעניק לשניים, זו בהחלט יכולה גם כן לבוא בזוג, למשל, צמד טבעות או שעוני יד תואמים, חלוקי רחצה רקומים ונעלי בית מפנקות - לו ולה. תוכלו גם לרכוש תכשיט עם סמל הקשור למספר שנות הנישואין. למשל, צמיד עם 5 אבני חן לציון 5 שנות נישואין, עם אפשרות שיבוץ אבנים נוספות לאורך השנים - כך שבתום כל שנה נוספת יוסיפו בני הזוג אבן חדשה לתכשיטיהם.
אפשר גם לעצב זוג מסגרות תואמות, ובהן תמונות בני הזוג, אותן יוכלו להציב בחדר העבודה או במקום העבודה. כמובן, סט מצעים זוגי הוא בחירה מקובלת ומשמחת.

ובכלל, מגוון המתנות האישיות או הזוגיות שניתן להעניק ליום נישואין הוא עצום. הנה מספר דוגמאות:

מנורות לילה בעיצובים מרהיבים, ג'אדטים כמו אייפון, טאבלט ומחשב נייד, מכונה להכנת גלידה בבית, מראה אישית מתקפלת עם תאורה, תמונה אישית בסגנון קריקטורה, תכשיטים מכל הסוגים, בשמים, בגדים, ידית לאמבט עם תאורה צבעונית, מגוון עצום של שעונים, ספרים, מצלמות, מערכות סטריאו, רמקולים, מערכת קולנוע ביתית, מכונת קפה ועוד ועוד.

אחרי עשרים שנה - חידוש נדרי הנישואין

לחוגגים מעל לעשרים שנות נישואים רעיון מלהיב הוא קיומו של טקס התחדשות - לחידוש ורענון נדרי הנישואין. אפשר לעשות מסיבה קטנה עם החברים ומשפחה ולחגוג בחברתם את ברית הנישואין בשנית. ובאותה הרוח, הרומנטיים ביותר שביניכם יוכלו אף לתת הצעת נישואין מחודשת. אחרי 20 או 30 שנה, האם היית מציע לה שוב להתחתן איתך ?  האם היית נעתרת להצעתו או אולי מציעה בעצמך ?

טבעת יפה, כריעה על הברך והצהרת אהבה חדשה תוכיח לבן או בת הזוג, שהדרך המשותפת - על מהמורותיה וגם שיאיה - הייתה נכונה בסופו של דבר, שהרעיון להינשא אכן היה מוצלח ושחייכם המשותפים יחד בסך הכל מוצלחים. רעיון נוסף הוא הענקת שיר אישי שהופק במיוחד לארוע ומוקלט על גבי דיסק כולל תמונת עטיפה.  

אחרי 40 שנה או לחתונת הזהב - אילן יוחסין, שורשים משפחתיים

מתנה ייחודית, שתמשיך איתם הלאה הינה ספר אישי ביוגרפי ובו מגוללים את סיפור החיים של בני הזוג, כולל הילדות, שורשים משפחתיים, אתגרים והתמודדות עם קשיים, משפחה וקריירה. המלאכה נעשית בידי סופר צללים או כותב ביוגרפיות מקצועי, אשר נפגש ומראיין את בני הזוג - ביחד או כל אחד בנפרד - אודות תקופות וארועים משמעותיים בחייהם. ניתן גם לשלב רקע היסטורי, אילן יוחסין משפחתי, תמונות ותעודות משפחתיות. בנוסף, אפשר להפיק למשל רק אילן יוחסין משפחתי, על הסתעפויותיו השונות, שיעוצב כתמונה גראפית נאה וממוסגרת ויוגש במתנה לזוג. אלבומים דיגיטאליים, קולאז'ים ותמונות מעוצבות בהדפסה על קנבס - גם הם דרך נאותה להצגת ארועים ותמונות הרמוניות, צובטות לב ומעוררות זכרונות מהחיים המשותפים.

מצגת תמונות או וידאו קליפ היא מתנה אידיאלית ליום נישואין - כזו שתגרום לחוגגים להיזכר בערגה בכל הרגעים הטובים בחייהם. מודגשים בה כל ציוני הדרך אותם עברו בני הזוג עד ליום הנישואין הנוכחי אותו הם חוגגים - החל מהילדות, בית הספר, הצבא, דרך החיזור, החופה, הולדת הילדים ועד לחגיגות משפחתיות. מצגת יכולה להיעשות בסגנון מרגש וסוחט דמעות, כמו גם בסגנון הומוריסטי קליל - בהתאם לרצון המשפחה. ולא לשכוח להצמיד פס קול מוזיקלי מתאים.

הגשמת פנטזיה

המתנה המדהימה ביותר תהיה: הגשמת פנטזיה משותפת. הרי שניכם יודעים טוב יותר מכל אחד אחר מהי הפנטזיה שלכם !  השקיעו בכך מחשבה.

והעיקר: המשך חיי נישואין מאושרים עד לחגיגת יום הנישואין בשנה הבאה.

אודות

חברת שורשים מתמחה בכתיבה הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. בנוסף אנו מפיקים אילן יוחסין המעוצב כתמונת קיר ממוסגרת. אנו מציעים מתנה יוקרתית ומרגשת למשפחה ולאירועים משפחתיים משמעותיים: חתונת זהב, יום נישואין, יום הולדת עגול לסבא וסבתא, בר מצווה / בת מצווה או כנס משפחתי. באתר תמצאו גם דף רעיונות לבת מצווה, דף דרשה לבר מצווה  וגם דף ברכות לבר מצווה.

http://www.shorashim-teud.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת שורשים תיעוד משפחתי מציעה מגוון רעיונות מקוריים של מתנות מרגשות במתכונת של ספר אישי או סיפור משפחתי שייכתב ויופק על ידינו, תמונה מעוצבת של עץ משפחה / אילן היוחסין המשפחתי או אולי סרט / וידאו קליפ בסגנון אלו הם חייך. מתנות אלו מתאימות במיוחד לאירועים משפחתיים כמו: חתונת זהב, יום נישואין, יום הולדת עגול לסבא וסבתא, בר מצווה / בת מצווה או כנס משפחתי.

http://www.shorashim-teud.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסנת גזית

מאת: אסנת גזיתבר ובת מצווה30/09/111722 צפיות
רעיונות לחגיגת בר מצווה, לשיר, לשחק, לרקוד, ליצור, להתקשט, לנגן, לזלול, לטייל ולהתעשר מבחינה ערכית... עם ובלי המבוגרים – אינסוף אפשרויות במלאת לכם 12/13 מוצעות בימינו, וברגעים בהם תקראו רשימה זו בוודאי כבר יוצעו עוד חדשות...

מאת: אסנת גזיתספרות30/09/111515 צפיות
על הכתיבה ככלי מסור, יעיל ויצירתי, להבעת חיבוטי הנפש שלנו ולפתרונם ולהתמודדות עם ביקורת עצמית. "שורשים תיעוד משפחתי" מתמחה בכתיבה, הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי אוטוביוגרפיה.

מאת: אסנת גזיתספרות20/08/111190 צפיות
לתת למילים לשרטט את תוואי חיינו היא צורך, המנחה אותנו - גם מבלי שהתכוונו - לריפוי הנפש. על כתיבת סיפור חיים מתוך התבוננות והבשלה. "שורשים תיעוד משפחתי" מתמחה בכתיבה, הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. מאת אסנת גזית, שורשים תיעוד משפחתי

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223269 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223552 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223294 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205152 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205194 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206129 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica