חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח צד ג משווים מחירי ביטוח מכונית

איך לחסוך בביטוח רכב? לא רוצים לשלם המון? רוצים לקבל תמורה הולמת? חפשו ביטוח רכב רק אצל סוכנים מקצועיים כן, יש לנו הרבה תשלומים על המכונית תיקונים ודלק, אגרות רישוי וביטוח כמובן, אבל רכב הוא אחד מהדברים החשובים ביותר בחיי היום יום שלנו.

אם חיפשתם ביטוח רכב השוואת מחירים במחיר הגון ליקטנו עבורכם כמה המלצות איך להשוות עלויות וכיצד מוצאים ביטוח לרכב בעלות נהדרת.

לא מחכים- לא מדובר על טיסות, אל תיקחו את הזמן, שלושים יום טרם פקיעת הביטוח החלו לברר מחירים. כך יהיה לכם זמן רב להשוות, לקבל מספר הצעות ולמצוא מחיר משתלם.

אצל מי כדאי? קחו מספר הצעות ישירות מחברות גדולות וגם אצל סוכן מורשה. השוו ביניהם, את כל הסעיפים, וכמובן את המחיר, אפשר למצוא פערים משמעותיים שיכולים להוזיל הרבה כסף.

תמיד כדאי שכל פוליסות הביטוח שלכם יהיו מרוכזים בחברה אחת, הביטוח למשכנתא, ביטוח רפואי וביטוח המכונית, במיוחד אם יש לכם חברה מצוינת. שהכל במקום אחד זה יותר נוח ובמקרים רבים זול יותר.

תמיד טוב לשאול גם מכרים וחברים, אולי יש להם רכב דומה לאוטו שלכם, אולי הם ימליצו לכם על סוכן מקצועי ואולי הם זכו למחיר מצוין? ויכול להיות שלא לא עולה לנסות.

ביטוח צד ג? כולם חושבים לגבי סוג הפוליסה, לעשות גם מקיף? שמשות ורכב חלופי? בגדול, מומלץ לכם לעשות ביטוח מקיף, פוליסה, שמציעה בתוכה כל תרחיש אפשרי כך תכסו את עצמכם בכל תרחיש.

ואתם? יש לכם כלי רכב? תודה לאל שיש לנו רכב פרטי, כמה זה חשוב שאנחנו יכולים לנוע בכבישי ישראל בקלות. ולמרות ש... יש גם עומסי תנועה, הוצאות על דלק, ביקורים במוסך הוצאות על ביטוח ועוד הוצאות לא צפויות. אבל בסוף זה משתלם ללא כל ספק.

מחפשים פוליסה טובה? בא לכם השוואת מחירי ביטוח רכב? אנחנו נעזור לכם, אתם יכולים להתייעץ וגם לקבל הנחות ללא התחייבות. בכניסה לאתר שלנו תוכלו לרכוש ביטוח תוך זמן קצר.

וזכרו- הדבר הכי חשוב סעו בזהירות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור לוח בעלי מקצוע מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל מומלץ לבדוק

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים31/07/11871 צפיות
מעצבי הנוף מתאימים את הסביבה שבו מוצב המבנה לתנאי השטח ולהעדפות הלקוח - החל משלב בחירת סוגי קרקע וצמחיה מתאימים, וכלה בהתאמת אפשרויות הצללה, עיצוב אלמנטים במים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים28/07/111191 צפיות
שיש מיועדאיפה מוצאים מידע בנושא מדרגות שיש? רוצים לדעת יותר על ריצוף שיש? לפניכם כמה טיפים אשר יעזרו לכם למצוא הכל בקלות: בעיקר לחללי פנים, כי לחות ושמש ישירה פוגעות עם הזמן בצבע החומר, שוחקות אותו ומעלימות את הברק הטבעי שלו.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקגינון26/07/111584 צפיות
מהי מטרתם? גדר יכולה להיות לקישוט, לשמש להרתעה, לשמור על הפרטיות או פשוט למנוע כניסת זרים.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקהדברה26/07/111055 צפיות
השתדלו לבצע ריסוס בתקופה קבועה במהלך השנה, עדיף בתחילת עונת הקיץ, על מנת לשמור על בית נקי באופן ממושך.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקגינון26/07/11873 צפיות
מומלץ לבחור באנשי מקצוע שמטפלים בכל היבטי עבודת הגינון ולא רק בחלק: זריעה ושתילה, דישון, גיזום ענפים סוררים, תכנון נוף, תכנון השקיה ובחירת סוגי הצמחים.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים24/07/11949 צפיות
צריכים ריצוף אבן טבעית? רוצים לדעת הכל על ריצוף עתיק ? להלן מספר טיפים אשר יוכלו לעזור לכם לקבל את מבוקשכם:

מאת: פורטל מומלץ לבדוקבתים משותפים21/07/111373 צפיות
בין ספקים שונים ולבדוק את ההבדלים והכי חשוב שאלו כמה שנים יש לכם אחריות על המוצר, לאחר הקנייה שמרו את הקבלה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171742 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164130 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163373 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163097 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163077 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143618 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147858 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica