חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סגירת אירוע עם חברת קייטרינג

מאת: יעל מלמדקייטרינג26/06/2011689 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לכם סיבה לחגוג? אז למה לא לערוך את זה קצת אחרת? בתקופה זו, כל החתונות נראות ממש אותו הדבר; ישנה מוסיקה דומה, קייטרינג קבוע ורחבת ריקודים. לא חושבים שהגיע הרגע לשנות דבר מה?

מסיבת חתונה לא רגילה היא חוויהשאי אפשר לשכוח...

ברצונכם להרים חתונה שתהיה באמת מהנה? זה מובן, וזה גם לא מסובך היום! החברים שהזמנתם כבר מכירים ארועים כאלה ולכן יימאס להם במהירות מהאירוע. אם אתם רוצים לערוך מסיבה מרהיבה באמת ובתמים, אין מנוס אלא להיות מקוריים. נכון, זה יצריך מכם זמן, ולמרות זאת התוצאות המרהיבות יהיו שוות את הכל. חייבים טיפים ועצות בנושא קייטרינג בשרי? טוב שהגעתם לפה!

הדבר החשוב ביותר זה כמובן האוכל!

אנשים מלאים, הם ללא ספק אורחים שבעי רצון, בגלל הסיבה הזאת בכלל לא רצוי להזניח אתהאוכל. בעזרת אוכל מתאים, יש לכם אפשרות לשדרג את מסיבת יום ההולדת שלכם משמעותית. רוב האורחים ניסו בעבר את המזון הבסיסי - חתיכות בצק ואלכוהול תוצרת הארץ. זה הזמן לשינוי! עם אוכל טעים ואלכוהול משובח, אתם יכולים ליצור אירוע מקורי באמת.

כדאי מאוד שיהיו לכם הפעלות בלתי נשכחות!

למה לא להדהים את כל האורחים עם מתקני מים? כל בידור משובח מתחיל בהנאה. אם תעמידו עבור האורחים הפעלות ייחודיות, תוכלו לדעת שהארוע יקבל שדרוג רציני ושהמוזמנים שלכם יכייפו מאוד. לשם מה לחגוג עוד מסיבת שחרור לא מעניינת? זה הזמן להתפרע! רוצים חברת קייטרינג?

למה לא לערוך מסיבת נושא?

לאחרונה, אפשרות חביבה ופשוטה יחסית לתכנן אירוע מקורי, היא בעזרת מסיבת קונספט. רק צריך לבחור מוטיב, וכך בוחרים את הרקע, המשחקים והפרטים הקטנים. היום השמיים הם הגבול, גם אתם תצליחו לחגוג את חתונת חלומותיכם. אתם כבר יודעים מה תרצו? תקראו על קייטרינג גלאט כשר!

הייתם מעוניינים לבחור ארגון אירועים מיוחדים? חושבים על עוד שיטות לשדרג אפילו ארוע יומיומי לארוע בלתי נשכח? בקרו באתר הבא http://www.gofood.co.il/, ותהנו מהשפע שנמצא שם בשבילכם. שיהיה בהצלחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל מלמד

מאת: יעל מלמדפסיכומטרי18/01/121357 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, שווה לפתוח בתהליך במהירות האפשרית. ישנם מספר גדול של מכוני לימוד

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי18/01/121316 צפיות
מנעולן עם תעודות צריך לשאת עימו תעודת יושרה שקיבל מהמשטרה. בתמורה, תפקידכם יהיה להציג בפניו עדות או הוכחה שאתם ללא ספק גרים בבית הנעול.

מאת: יעל מלמדצרכנות18/01/121243 צפיות
איך שוכרים טכנאי מקררים? איך שומרים על המקרר והמקפיא שלכם במצב תקין? איזה מקררים חדשים מומלצים לקניה?

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים18/01/121185 צפיות
בזמנים אלה, אין אדם שלא מבין שאם אין לנו איזושהי השכלה, קשה להתקדם בחיים. ככה זה בחיים, מעסיק לא רוצה לקחת מועמד או מועמדת בלי רקע בלימודים

מאת: יעל מלמדעסקים - כללי08/01/121416 צפיות
בין אם אתם רוצים לרכוש דירה חדשה ובין אם אתם צריכים לכסות את המינוס, מעת לעת תהיו בעלי זכאות להלוואה בריבית שפשוט כדאי לקחת. הלוואה הניתנת לכם עם ריבית מוצמדת נמוכה,

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים08/01/121321 צפיות
אנחנו חייבים להשקיע הרבה מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. וזאת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזאת משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתלמדו, יהפוך בעתיד למקצוע בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, ללימודים הקודמים שלכם יש השפעה רבה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי08/01/121296 צפיות
מקובל לחשוב שכמעט כל אדם נותר בשלב מסויים בחוץ בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לבדוק מנעולנים. להשיג מקצוען בימים אלה - זאת מטלה מאוד פשוטה; אין בעיה למצוא המון אמני פריצות מומחיים שיכולים לבוא בכל זמן נתון.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192887 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181454 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica