חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ נומרולוגי יכול למנוע הפסדים כספיים

"הכול צפוי והרשות נתונה" בראי הנומרולוגיה

משפט מפורסם זה, אותו הגה רבי עקיבא, זכה לפרשנויות רבות ושונות בזכות ריבוי המשמעויות הנגזרות ממנו. תחילה ניתן מבט כללי על המשפט.

חלוקת הפרשנויות השונות לקבוצות שונות

ישנן פרשנויות הגורסות כי חייו של אדם נמצאים בשליטתו, אחרות גורסות כי חייו של אדם אינם נמצאים בשליטתו אלא בשליטת גורלו או בשליטת כוח עליון, ואלו הטוענות לשילוב ביניהם.

חלוקה נוספת מפרידה בין מושא ההסתכלות. האם "הכול צפוי והרשות נתונה" מתייחס לכלל האנושות והעולם, או לכל אדם באופן ספציפי לחייו, או שניהם ביחד?

חלוקה אחרת, מפרידה בין מושאי הצפייה השונים ב"הכול צפוי והרשות נתונה". השאלות הנשאלות הן, מה צפוי? ולגבי מה הרשות נתונה? לגבי האירועים בחייו של אדם, תגובתו אליהם או שניהם ?

גישות מרכזיות ל "הכול צפוי והרשות נתונה" ע"פ נומרולוגיה

תפיסה נוספת, שונה במהותה, מאמינה כי בכל נקודת זמן יכול האדם לחבור איזו החלטה ייקח ובאיזה דרך ילך. כל החלטה שכזו יוצרת דרך חדשה ושונה שהכול בה מאותה נקודה והלאה ועד שיחליט אחרת צפוי מראש. בכל רגע הרשות נתונה לאדם לבחור ברצונו החופשי בדרך חדשה, אך הדרך בה כן צפויה מראש

ישנה גישה הטוענת כי גורלו של אדם קבוע לו על ידי הגורל עוד מלפני שנולד. אין האדם יכול להשפיע עליו וניתן לצפות מראש כיצד יתפתח, כיצד ייראו חייו ומה יבחר בכל החלטה. עם זאת הגורל מחזיק לעצמו את הזכות לשנות בכל רגע תוכניות אלו איך שהוא רואה לנכון, כשגם זה למעשה היה צפוי מראש. ישנו שילוב של חופש בחירה עם דטרמיניזם.

בגישה דומה אחרת, בה גורלו של אדם קבוע לו על ידי הגורל, אין ביכולתו לשנות את פני הדברים, והכול צפויים מראש, אך חופש בחירתו היא ביכולתו לבחור כיצד יגיב לאירועים בחייו.

נומרולוגיה נותנת תמונת מצב עדכנית לגבי אדם מסוים. איך יתקדמו הדברים עבורו או איך יגיב האדם אליהם, תלוי בגישה בה הוא נוקט. לכן, לדרך בה אדם מפרש משפט זה ישנה משמעות מכרעת על הדרך בה יחיה את חייו, ישמח בהם ועל הקשר שלו לכוח עליון ולנסתר

.

אמונה, חד כיוונית מחמירה יותר, אומרת שמכיוון שאלוהים הוא שיצר את העולם, חופש הבחירה שניתן לאדם, "הרשות נתונה" אם כן, הוא אשליה שכן אלוהים הוא שבוחר עבור עצמו, דרך האדם, מה יקרה.

ראיה פתוחה יותר, התואמת גישות אלו, אומרת שאם הרשות נתונה לבחור כיצד האדם מגיב לאירוע מסוים בחייו, הרי שביכולתו לקבוע לאן יתפתחו הדברים ויש לו שליטה מוגבלת על חייו בשותפות עם כוח עליון. כלומר ישנו איזשהו מסלול כללי בחייו שהוא גורל הצפוי מראש, אך הרשות נתונה לאדם לעשות בו שינויים מסוימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אדיר -ניקיון ממבט ראשון

ניקוי ספות  מקצועי 054-6933183

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדיר ניקוי ספות

מאת: אדיר ניקוי ספות ניקיון20/04/111610 צפיות
הספה שלך מלאה כתמים הספה שלך איבדה את המראה הספה שלך מלוכלכת הספה שלך מלאה אבק זה אומר - שאתה צריך ספה נקייה.

מאת: אדיר ניקוי ספות ריהוט 20/04/111189 צפיות
כולנו מודעים לעובדה כי ספות חדשות, מוסיפות חן ואסתטיקה, לעיצוב הסלון והחדרים שבביתנו, או בבית העסק שלנו.

מאת: אדיר ניקוי ספות ריהוט 20/04/111916 צפיות
כמו בכל בית טוב בישראל גם הספות שלכם לא סובלות מעודף ניקיון, שאריות ארוחות הגורמה מעורבבות יחד עם שלל סימני עשרת המכות של חג הפסח, והספה המלוכלכת זועקת עד לב השמים "ניקוי בבקשה".

מאת: אדיר ניקוי ספות ניקיון20/04/111126 צפיות
תוך כדי ניקוי גיליתי משהו מעניין, הספות כבר מזמן לא נקיות, והם כבר מזמן גם לא בצבע המקורי שלהם, הצבע הורוד עדין עם נגיעות של חום שכל כך אהבתי, הצבע שכל כך הסתדר לי עם התמונות והמנורות המיוחדות שבחרתי, ועכשיו הכול מלוכלך בצבע לא מוגדר.

מאת: אדיר ניקוי ספות ניקיון20/04/11974 צפיות
לצורך ניקוי ספות ביתי אפשר להשתמש בשואבי אבק, מטליות, וחומרי ניקוי שמתאימים לחומרים מהם עשויה הספה (בד, עור וכו'). במידה והריפוד של הספה ניתן לפירוק, ובמקרה שמדובר בבד שמתאים לכך, ניתן גם לכבס אותו אחת לתקופה.

מאת: אדיר ניקוי ספות ריהוט 19/04/111047 צפיות
קנייה חשובה של ספות חדשות היא מתישה,איזה צבע,בד,דגם,עור או בד ,אז למה לא לשמור ולשמר

מאת: אדיר ניקוי ספות ניקיון18/04/111470 צפיות
מבחן התוצאה בספות עור ,שמירה ,ניגוב אחת לשבוע ,חלב פנים ,ועשרים ושמונה שנים של הנאה ומראה חדש ממש

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152252 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146365 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146193 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139032 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica