חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערוץ פרסום יעיל לבעלי מקצוע

עד לפני מספר שנים ערוצי הפרסום העיקריים עבור בעלי המקצוע הקטנים היודי מוגבלים להופעה בדפי זהב, מודעות מילים במקומונים ובעיתונים. במצב זה,המפרסמים גבו כמה כסף שרצו, ללא יכולת להבטיח פניות למפרסם או כמה אנשיםבאמת קראו את המודעות בכלל.

לעומת ערוצי הפרסום הישנים והמסורתיים, האינטרנט פתח בשנים האחרונות ערוץ פרסום חדש וחזק ביותר עבור בעלי מקצוע.

את הפרסום באינטרנט בעצמו ניתן כיום לחלק למספר רב של ערוצים כאשר מהששונה והרבה יותר טוב באינטרנט – ניתן למדוד את התוצאות. ניתן למדוד פרסוםלפי חשיפה או צפייה , ניתן למדוד פרסום לפי הקלקות, לפי מכירות, לפי לידיםועוד.

יחד עם כל היתרונות והאפשרויות של מדידת התוצאות, התחרות בתחום פרסום בעלי מקצוע היא גדולה עד מאוד מה שמייקר משמעותית את הפרסום ואת נפח העבודה שישלהשקיע בפרסום על מנת לקדם את העסק, בעיקר במנוע החיפוש העיקרי – הלא הואגוגל.

לדוגמא ניקח חברה לזיפות גגות:

קיימות המון חברות בתחום אבל בדף הראשון בגוגל יש רק 10 מקומות. כדילהתקדם לשם, יש צורך להשקיע אלפי שקלים כל חודש, לבנות אתר אינטרנט ולהשקיעבו כדי שימיר את הגולים ללקוחות.

אנחנו כבר יודעים שהצרכן / לקוח הישראלי הוא לא פראייר כאשר מדובר בבעלימקצוע והוא בודק מחירים אצל מספר בעלי מקצוע לפני שהוא סוגר עם בעל מקצועכלשהו.

ערוץ פרסום אלטרנטיבי ויעיל

ערוץ פרסום אלטרנטיבי ויעיל עבור בעלי מקצוע יכול להיות הצטרפות בעלמקצוע לאתר השוואת מחירים. באתר זה יכול בעל מקצוע לקבל ישירות את הפניותאליו בכל שעות היממה מגולשים שזקוקים לשירות. ללא השקעת זמן וכסף בפרסום –התשלום עבור פרטי הלידים בלבד ובמיידי.

אבל, כדאי מאוד להיזהר בבחירת האתר איתו עובדים. כדאי מאוד להצטרף לאתר ותיק ומוכר בתחום של בעלי מקצוע. באתר כזה יש כנראה כבר מספיק בעלי מקצוע שהוא עובד איתם לאורך תקופה, מה שמראה על חוזקו וחוסנו.

חשוב לבחור את האתר הנכון

חשוב לגלוש קצת באתר ולא להתפעל רק מהעיצוב אלא להבין מי עומד מאחוריהאתר, מתי הוקם האתר וכמה זמן הוא נותן שירות, איזה תוכן יש באתר. כיצדמצטרפים? האם צריך להתחייב לשירות טוב בפני בעלי האתר? התחייבות לשירותטוב, אמין ומקצועי של כל בעלי המקצוע יביא בסופו לקוחות איכותיים לבעליהמקצוע, לקוחות שיחזרו שוב ושוב לקבל בעלי מקצוע איכותיים. האם יש מספרטלפון באתר ואפשר פשוט להתקשר ולדבר עם מישהו בצד השני? מי הלקוחות שמגיעיםלאתר? מי קהל הגולשים?

חשוב שכבעלי מקצוע תרגיש שבעלי האתר באמת רואים בך שותף ולא רק מישהושאפשר לחלוב ממנו עוד ועוד כסף. יחסים כאלה לא יחזיקו לאורך זמן. הלקוחותירגישו את זה ובעלי המקצוע ירגישו את זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת לאיתור בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים המספקת בעלי מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ.

המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.

פורטל בית משותף הינו אתר ותיק וייחודי המשרת את קהילת הדייריםוועדי הבתים בישראל משנת 2004. מתוקף כך אנו מקבלים עשרות פניות של צרכניםבכל יום במגוון רחב של תחומים ומכל חלקי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המוקד לדייר - בעלי מקצוע

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים12/09/111002 צפיות
כולנו מחפשים מקומות מסתור ומפלט נעימים לקיץ הישראלי הלוהט שלנו. בעזרת פרגולות ודקים אנחנו יכולים להפוך את המרפסת או הגינה שלנו למקום כזה

מסתבר, שיש המון בעלי מקצוע בעלי עסקים קטנים ובתחומים רבים ומגוונים, חלקם צעירים, חלקם מבוגרים שמעוניינים וזקוקים לקבל עבודות אבל לא מכירים ולא מודעים לכל אפשרויות הפרסום הקיימות היום ברשת האינטרנט.

לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים22/07/111145 צפיות
אם החלטתם לעשות קצת שיפוצים בדירה, ובמסגרתם לצבוע את הדירה – כנראה שהגעתם להחלטה הנכונה כי צביעת דירה היא אחד מהמרכיבים החשובים והטובים של שיפוץ דירה והחייאה שלה. ממה מושפע מחיר צביעת הדירה ואיזה שיקולים כדאי לעשות כשבוחרים לצבוע דירה?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועהדברה03/07/11973 צפיות
'הדברת מזיקים כוללת בדרך כלל כמה סוגים של הדברות והרחקות למיניהן של כל מיני אורחים לא רצויים בבית שלנו ובסביבה שלו (חצר, מרפסות, ביובים ועוד). איזה סוגי הדברות והרחקות יש, לכמה זמן ולאלו אורחים לא רצויים הן מתאימות?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט23/06/111302 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213458 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica