חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקטנת תמונות ממצלמה דיגיטלית

בעידן המצלמות הדיגיטליות החדשות, כל התמונות שאנו מצלמים הן כבדות במשקל (רזולוציה גבוהה) ולכן קשה לשלוח אותן במייל ובעייתי להעלות אותן לאתרים שלעיתים מגבילים בגודל התמונה.

רשתות חברתיות כדוגמת קפה , מקושרים, פייסבוק וכד' , מעדיפות ובנויות כך שהתמונות של הגולשים יהיו קטנות יחסית וכך ניתן יהיה לראותן בקלות. גם התמונה של שגולשים מעלים לפרופיל שלהם באתרים השונים צריכה להיות קטנה במשקל ובגודל.

אני מביא לפניכם מספר אתרים ותוכנות בחינם שבעזרתם תוכלו לכווץ ולהקטין את התמונות שלכם. בחלק מהאתרים תוכלו אפילו לחתוך חלק מהתמונה ולשמור (למשל רק את הפרצוף שלכם מתוך תמונה גדולה).

http://www.gapo.co.il/downloads - לוחצים על האייקון של "שינוי גודל של תמונות" ומתקינים תוכנה פשוטה של מיקרוסופט שבעזרתה אפשר להקטין תמונות ברצף (למשל אם יש לכם מחיצה עם הרבה תמונות מסמנים את כל התמונות עם ctrl A , עושים קליק ימני ובוחרים resize ואז התוכנה מקטינה במכה אחת את כל התמונות)

http://resizr.lord-lance.com - ממשק פשוט ונוח , בוחרים קובץ מהמחשב ובוחרים את רוחב התמונה. האתר יודע לבד להקטין את התמונה ולשמור על הקנה מידה.

http://www.resizeyourimage.com - אתר מעולה לחתוך תמונות. רוצים רק את הפנים שלכם מכל התמונה ? אתם בוחרים תמונה מהדיסק הקשיח, ועם העכבר בצורה פשוטה בוחרים את החלק אותו אתם רוצים לחתוך. קל, מהיר ופשוט. אתר מומלץ !

http://www.resize2mail.com - אתר יעיל שמשלב כמה אופציות. בוחרים תמונה, בוחרים בכמה להקטין אותה מבחינת % או לאיזה גודל מבחינת רזולוציה. לאחר ההקטנה ניתן לשמור או לחתוך חלק מהתמונה.

http://gui.picresize.com/picresize2 - האתר הכי משוכלל שראיתי. מעלים תמונה ואפשר להקטין אותה, לחתוך אותה ולשנות את הצבעים , תאורה , קונטרסט , להוסיף טקסט , להפוך לשחור/לבן , להוסיף מסגרת יפה ועוד ... ממש עורך תמונות און ליין. מאוד ידידותי ומשוכלל.

http://www.webresizer.com/resizer - עוד אתר משוכלל ובו אפשרויות רבות להקטנה, חיתוך ועריכה של תמונות. ממשק קל ונוח, מראה בכמה אחוזים גודל התמונה קטן , ניתן לסובב את התמונה ולשמור בסוף את התוצר המוגמר.

בהצלחה :-)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גל אוברציגר
גל רהב תקשורת מחשבים בע"מ
שירות לרשתות מחשבים , ניתוח מערכות מידע
קידום, שיווק ומיתוג אתרי אינטרנט.
http://www.vipsupport.co.il
gal@vipsupport.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל אוברציגר

מאת: גל אוברציגרהריון ולידה05/07/108536 צפיות
אז כיצד תדעי שאכן נכנסת להריון ? מאמר זה יציג את רשימת המאפיינים העיקריים והתופעות של כניסה להיריון אשר משתנות מאישה לאישה אך למרות זאת אפשר לומר שקיימים מספר מאפיינים בסיסיים אצל רובן של הנשים. נשים בדר"כ חוות תופעות לא שגרתיות תוך ימים מעטים מרגע שנכנסו להיריון. בואי וגלי האם את בהריון .....

מאת: גל אוברציגראינטרנט - כללי11/08/091609 צפיות
קיימות מספר דרכים למצוא תוכנות בחינם באינטרנט אולם קיימים הרבה אתרים שמציעים תוכנות בחינם אבל בו בזמן שותלים וירוסים במחשבים של הגולשים. מאמר זה יפרט מספר דרכים למצוא תוכנות טובות ושימושיות בחינם תוך כדי המנעות מהדבקת המחשב באמצעות וירוסים או תולעים.

מאת: גל אוברציגרמחשבים וטכנולגיה - כללי02/08/094732 צפיות
ולנו מכירים את התופעה שעם הזמן המחשב הופך להיות איטי יותר ויותר. כל פעולה לוקחת הרבה יותר זמן. במאמר זה מתאר גל אוברציגר מספר דרכים לשיפור מהירות המחשב.

מאת: גל אוברציגרמיחשוב ארגוני22/07/091735 צפיות
לפני שבית עסק מחליט באיזו חברה שנותנת שירות מחשבים לבחור, עליו לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים ולשים לב לדגשים הנכונים בתחום שירות המחשבים. גל אוברציגר כותב מאמר זה בעל ניסיון רב בשירות בתחום המחשבים , מסביר על אילו נקודות כדאי להתעכב ולשים דגש בבואך לבחור את ספק השירות שלך.

מאת: גל אוברציגראינטרנט - כללי19/07/091958 צפיות
במאמר זה יסביר גל אוברציגר כיצד ניתן לבדוק את מהירות הגלישה באינטרנט באמצעים פשוטים. במאמר כלים לבדיקת מהירות הקו, כלים לבדיקת המחשב כדי לוודא שאין בו וירוסים שעלולים להאט את מהירות הגלישה וטיפים נוספים.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195893 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189098 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171659 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica