חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תדעי שנכנסת להריון ?

מאת: גל אוברציגרהריון ולידה05/07/20108537 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד תדעי שאת בהריון ?

 

להלן מספר תופעות שמעידות (לא בהכרח) על כך שאת ב- הריון. נשים רבות מעידות שהן מרגישות תופעות משונות כבר בהתחלת ההריון (ממש לאחר ההזרעה) , בואי וגלי אם את בהריון ... (גילית שאת אכן בהריון ?כנסי ובדקי מתי את צפוייה ללדת בעזרת מחשבון הריון שמוגש לך באדיבות אתר babygo.co.il.)

 

הקאות ובחילות: תופעת הבחילות הידועה שנשים רבות חווים אותה כבר בשלבים הראשניים ביותר של ההריון אינה מובנת למדע אולם מה שידוע הוא שהקאות או בחילות יכולות להופיע בשלב מוקדם של ההריון בבוקר או בצהרים אבל גם לעיתים בערב. מספר לא מבוטל של נשים מרגישות בחילות במהלך היום כולו.  נשים רבות טוענות שאכילת ארוחות קטנות לעיתים קרובות יחסית או אכילת דברים מלוחים כגון קרקרים יכולים לשפר את מצב הבחילות. אכילה של תפוח ושתיית כוס חלב לפני שהולכים לישון בערב יכולים גם הם לשפר את הבחילות של הבוקר.

 

הטלת שתן: אחת התופעות הידועות והמרכזיות ביותר היא הרצון העז להטיל שתן כל הזמן. הגורם לכך הוא שההיריון גורם להתנפחות הרחם שגורמת ללחץ על הלפוחית וזה יוצר תחושה של רצון להטיל שתן. תופעה זאת למעשה מתרחשת מההתחלת ההריון ותופסת תאוצה עם התקדמות ההריון לשלביו המאוחרים יותר.

 

 

עצירות: בזמן ההריון , ההורמנים שקשורים בהריון גורמים להאטת הפעילות במעיים. פעולה זאת באה על מנת לאפשר לגוף לספוג טוב יותר את הויטמנים ואת חומרי ההזנה אל תוך הגוף. התופעה הנלווית לכך היא עצירות , תופעה שמלווה את האישה ההריונית לכל אורך חודשי ההריון ואף מחריפה עם הזמן.

הרגשת חוסר מרץ ואיטיות: הגוף עובר שינויים כבר עם הכניסה להריון ולכן יש הרגשה של עייפות , איטיות וחוסר מרץ. רמות ההורמון HCG הולכות וגדלות דבר שאף הוא גורם להרגשת העייפות.

 

חוסר מחזור או דימום קל: דימום קל עלול להופיע כ- 8-10 ימים מיום הביוץ. דימום זה נוטה לבלבל נשים רבות שחושבות שקיבלו מחזור בעוד שלמעשה הן נכנסו להריון. הדימום מתרחש בעקבות ההפרייה של הביצית ומעניין שהוא קורה בדיוק בימים בהן האישה אמורה הייתה לקבל את המחזור החודשי שלה דבר שמבלבל אותה עוד יותר.


רגישות בחזה: פיטמות כהות , ורידים בולטים וחזה שהולך וגדל , מתקשה ואף הופך רגיש אלה רק כמה מהסימפטומים של תחילת ההריון. בגלל ההזרעה , הרגישות בפיטמות ובחזה גדולה , הפיטמות הופכות לזקורות יותר ומקבלות גוון כהה מהרגיל.



סחרחורות / התעלפויות: הרחם הגדל פוגע בעורק הראשי אשר ברגליים , דבר שגורם לירידה משמעותית של לחץ הדם ומוביל להרגשת סחרחורת ואף עילפון במקרים מסויים כאשר ההריונית עומדת בלי לזוז במשך זמן רב. גורם נוסף שיכול לגרום לסחרחורת הוא אכילה לא נכונה , עם הפסקות גדולות בין ארוחה לארוחה או דילוג על אחת הארוחות. תופעה זו גורמת לירידת סוכר שמייד מרגישים בצורת סחרחורת.

 

צרבות: הרחם של האישה גדל כבר בתחילת ההריון ועולה למעלה דבר זה מאט את פעולת העיכול וגורם לבטן להישאר זמן רב יותר עם מזון בתוכה כדי לספוג ויטמינים וחומרי הזנה בצורה טובה יותר. תופעה זאת גומרת גם לחומציות יתר בקיבה דבר שמוביל לצרבות לא נעימות ברוב תקופת ההריון.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גל אוברציגר
גל רהב תקשורת מחשבים בע"מ
שירות לרשתות מחשבים , ניתוח מערכות מידע
קידום, שיווק ומיתוג אתרי אינטרנט.
http://www.vipsupport.co.il
gal@vipsupport.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל אוברציגר

מאת: גל אוברציגראינטרנט - כללי11/08/091609 צפיות
קיימות מספר דרכים למצוא תוכנות בחינם באינטרנט אולם קיימים הרבה אתרים שמציעים תוכנות בחינם אבל בו בזמן שותלים וירוסים במחשבים של הגולשים. מאמר זה יפרט מספר דרכים למצוא תוכנות טובות ושימושיות בחינם תוך כדי המנעות מהדבקת המחשב באמצעות וירוסים או תולעים.

מאת: גל אוברציגרמחשבים וטכנולגיה - כללי02/08/094736 צפיות
ולנו מכירים את התופעה שעם הזמן המחשב הופך להיות איטי יותר ויותר. כל פעולה לוקחת הרבה יותר זמן. במאמר זה מתאר גל אוברציגר מספר דרכים לשיפור מהירות המחשב.

מאת: גל אוברציגרמיחשוב ארגוני22/07/091737 צפיות
לפני שבית עסק מחליט באיזו חברה שנותנת שירות מחשבים לבחור, עליו לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים ולשים לב לדגשים הנכונים בתחום שירות המחשבים. גל אוברציגר כותב מאמר זה בעל ניסיון רב בשירות בתחום המחשבים , מסביר על אילו נקודות כדאי להתעכב ולשים דגש בבואך לבחור את ספק השירות שלך.

מאת: גל אוברציגראינטרנט - כללי19/07/091959 צפיות
במאמר זה יסביר גל אוברציגר כיצד ניתן לבדוק את מהירות הגלישה באינטרנט באמצעים פשוטים. במאמר כלים לבדיקת מהירות הקו, כלים לבדיקת המחשב כדי לוודא שאין בו וירוסים שעלולים להאט את מהירות הגלישה וטיפים נוספים.

מאת: גל אוברציגרמחשבים וטכנולגיה - כללי16/07/092054 צפיות
בעידן המצלמות הדיגיטליות החדשות, כל התמונות שאנו מצלמים הן כבדות במשקל (רזולוציה גבוהה) ולכן קשה לשלוח אותן במייל ובעייתי להעלות אותן לאתרים שלעיתים מגבילים בגודל התמונה. במאמר זה מביא גל אוברציגר מספר פתרונות מהירים וקלים להקטנת תמונות.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214428 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201472 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182408 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181623 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181579 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172298 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica