חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין – חזרו ובגדול

בדרך כלל נרכשה הטבעת המקושטת לקראת המפגש המשפחתי הראשון בין הצדדים. יותר מכל – היה מדובר בטקס מסורתי שמגדיר את רצינות הכוונות של בני הזוג הצעירים זה לזה. אלא שעם השנים והמתירנות שהן הביאו איתן, קצת נדחק המנהג והתייחד למשפחות מסורתיות בלבד.

טבעות אירוסין- לא למסורתיים בלבד!

בימינו, באופן מוזר, דווקא בשלב שנראה היה כאילו הצעירים המאוהבים בועטים בכל מסגרת דתית/מסורתית, דווקא עכשיו חזרו טבעות אירוסין לאופנה! כל צעיר מחכה כבר לרגע שבו יילך, הפעם מלווה בחברים, לבחור לאהובתו את הפריט הנחשק. היא מצידה תתרגש עד דמעות ותמתין בקוצר רוח ליום שלמחרת כדי להשוויץ בפני חברותיה – הטבעת! נראה כאילו טבעות אירוסין מסמלות כיום יותר מכל את המעבר מחול לקודש. עד עכשיו היינו כמו כולם – עברנו לגור ביחד והמשכנו בחיים השוטפים. מעכשיו זה לתמיד.

טבעות אירוסין – האם יש כללים?

לעומת טבעת נישואין שמוגבלת בעיצוב שלה, טבעות אירוסין פתוחות לכל שיגעון ויצירתיות ובעיקר מותרות באבני חן. לכאורה  בתוך הקופסא הקטנה והמעוצבת יכולה לשכון לה טבעת בצורת יונה עם עלה של זית עשוי מאבן יקרה, אבל למעשה גם טבעות אירוסין בכל זאת מוגדרות על פי צבען, עיצובן, גודלן והחומרים המרכיבים אותן. האופנות נותנות להן גיוונים פה ושם אבל בגדול – רוב הרוכשים יעדיפו תכשיטים מזהב שמעוטרים ביהלומים. ברוב המקרים הטבעת תהיה עדינה.

רבותי ההיסטריה נשארת

עד כמה חשובות טבעות אירוסין בחברה שלנו, יכולים להוכיח גם הצילומים האינסופיים של הנסיכה קייט מידלטון שנישאה לנסיך האנגלי וויליאם מייד לאחר שקיבלה ממנו את טבעת האירוסין היקרה והיוקרתית של אמו המנוחה. ימים של ציפייה דרוכה אחזו בממלכה האנגליקנית עד לחשיפת המהלך המרגש הזה.

ולנו? לנו רק נותר להמשיך ולהמתין בציפייה, על מנת לקבל טבעת אירוסין מרשימה שכאילו נלקחה היישר מאגדה קסומה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתן

מאת: מתןאופניים02/08/121300 צפיות
אופניים נתפסו בעבר ככלי תחבורה לילדים, או לכל היותר כתחביב למבוגרים המשוגעים לדבר, שהסתפקו ברכיבה על כבישי הארץ בסופי השבוע. בעשור האחרון חלה מהפכה של ממש בתחום האופניים בישראל, ובמקביל לטרנד של שמירה על כושר ואיכות החיים, החלו אלפי ישראלים בכל הגילאים לרכב על הכלי הפשוט והיעיל הזה, הן כספורט, הן כבילוי והן כאמצעי תחבורה פרקטי, זול וירוק באמצעותו ניתן להגיע לעבודה, ללימודים או לחברים.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205029 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204989 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182373 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161968 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161888 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152685 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151970 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica