חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקני מים מידע ומפרטים

מאת: אתי פרקשצרכנות18/07/2011771 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים פתרון למים בבית?

יש עוד מישהו שלא יודע שחשוב לשתות מים? בלי המים, לא היינו מתפתחים, ועד היום כלל האנשים חייבים מים בשביל להתקיים. השאלה היא איזה מים אתם צורכים, האם הם מתאימים עבורכם ובאיזה אופן הינכם מספקים מים לבית.

מה שותה המשפחה שלכם?

לכל משפחה בישראל איזשהו פתרון אחר לצורך לשתות מים; בחלק מהבתים שותים מים מהברז, יש כאלה שמסננים את המים לבד וגם יש את אלה שכל הזמן רצים לרכוש ארגזי מים. לכל הדרכים האלו יש חסרונות בצידן ואף דרך לא ממש בריאה. מזל שיש שיטת אחרת!

מים ביתיים - מערכות טיהור מים

הפתרון הכי טוב כיום זה בר מים. כדי לדעת שהמים לא כוללים חלקיקים מזיקים, צריך לקנות בר מים של חברה מוכרת. ממש לא כל מתקני המים יטהרו היטב חיידקים שונים וממש לא כולם יסננו מתכות שונות, מהסיבה הזאת צריך לבדוק בתשומת לב את העניין המסויים הזה בעת הקניה של מתקן המים לבית.

מתים לדעת עוד לגבי מתקני מים?

מתקני מים ביתיים חדשים הם אלה שמאפשרים לכם לא רק להנות ממי שתיה יותר טובים, אלא גם להתפנק. עכשיו אפשר להגדיר את מי השתייה לטמפ' הרצויה לכם, לבחור בדיוק בכמה מים להשתמש ולבחור בדיוק את הגוון של בר המים. כך ניתן לחסוך במשאבים ובסופו של דבר אפילו לחסוך בכסף.

באמצעות בר מים ביתי, היו בטוחים שבכל מצב יהיו מים לשתייה. חייבים בדחיפות להרתיח מים לקפה? עכשיו זו לא בעיה, ניתן לשתות מים טעימים בבית בכל זמן וללא הגבלה. אוהבים את הרעיון? רוצים מידע נוסף לגבי מסנני מים?

קנייה של מתקן מים זו שיטה טובה לחסוך מאמץ וזמן, אבל בכל זאת לפני שעושים זאת חשוב להכיר את האופציות. בשביל עוד אינפורמציה על חשיבות המים, בואו לבקר בלינק http://water.tapuz.co.il/. מוכנים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111106 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111116 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111384 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111401 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111366 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111122 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111345 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214246 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204383 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205285 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica