חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי בקיטור לחיטוי והסרת כתמים קשים

מאת: ניר מצליחבתים משותפים18/07/20111201 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לא רוצים להתלכלך בנקיונות? קשה למצוא אדם שלא מעדיף לפעול בסביבה מסודרת ונקיה. אין ספק, נעים יותר כשנקי, פחות לכלוך זה פחות אלרגיות ומחלות, ובקצרה, אם הסביבה נקיה האוויר יותר טוב וכמובן גם האווירה.

אבל אנו לא תמיד פנויים לדאוג לכל נושא הניקיונות במו עצמנו כך שאנו בוחרים להזמין מנקים למטרות אלה. עם זאת, לא קשה למצוא סיפורים על אנשים שלקחו לעבודה חברת נקיון וזכו לשירות גרוע, צוותי ניקיון שקבעו איתם ופשוט לא הגיעו, שרותי הברקה שהביאו לנזק לאחר שימוש בחומרים לא מתאימים, ואף מקרים שבהם הדבר היחיד שעבר ניקיון הייתה קופסת התכשיטים של האשה…

בעלי בית או עסק ולא פנויים להתעסק עם קרצופים וחומרי ניקוי למיניהם? מעונינים בהברקת הרצפות או לנקות דירה שכורה מלכלוכי הדיירים הקודמים? רוצים טיפים בנושא ניקוי ספות עור? כיצד בוחרים את אנשי המקצוע הכי איכותיים בתחום הניקיון?

- מומלץ לוודא שהזמנתם ניקוי סלון עור מראש, ובייחוד כאשר תכננתם לשפץ דירה במהלך יולי-אוגוסט ובזמן ראש השנה.

- לא כדאי להסתפק באף הצעת מחיר לניקיון והברקת הבית אשר ניתנה בטלפון. הקפידו לדרוש מבעל המקצוע שיבוא לראות, וגם שיתן את ההצעה בחוזה כתוב.

- אל תתפתו לשירותים ממי שנתן לכם הצעות מחיר שנשמעות זולות מדיי. נקיון מלא לדירת 4 חדרים מתחת ל- 1300-1400 שקלים צריך לעורר אצלכם תהייה.

- חשוב מאוד לוודא שכל הצעה לשירות הנקיון כוללת גם ניקיון במכשיר הברקה, כדי שחלילה לא תתקעו בסוף עם איש מקצוע שבידיו רק דלי וסמרטוט.

צריכים ניקיון בקיטור? כנסו לאתר http://www.clen.co.il/. ניקוי נעים!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר מצליח

מאת: ניר מצליחהפקות אירועים25/07/11902 צפיות
בדיוק זה מה שמבטיח שהכל יקלע לטעמכם ושהאירוע שארגנתם יהיה דבר אישי ככל האפשר ממש עד הפרט הקטן ביותר. כדאי מאוד לקחת מעצב ארועים בעל ניסיון, שיהיה מסוגל להבין אתכם ושיהיה פתוח להצעות. חשוב תמיד לבקש לראות את הפורטפוליו שלו בשביל התרשמות מארועים שניהל בעבר, מה שבהחלט עשוי להביא לכם רעיון או שניים לארוע שלכם.

מאת: ניר מצליחהשוואת מחירים24/07/111420 צפיות
הפתרון החכם ביותר שקיים בימינו הוא כמובן מתקן בר מים. בשביל להיות בטוחים לגמרי שהמים שאנחנו מחזיקים אינם מכילים דברים מזיקים, מאוד חשוב לבחור במתקן מים רציני. לא כל אותם מתקני מים יטהרו חיידקים שונים וכנראה שלא כולם מסננים מתכות רעות, בגלל זה חשוב מאוד לבדוק בתשומת לב את הפרט הספציפי הזה בעת הרכישה של המוצר.

מאת: ניר מצליחגינון24/07/111108 צפיות
מבנים כפרגולות ודומיהן אשר צבעיהן כהים יותר נשמרות לאורך זמן לאורך זמן רב יותר ביחס למבני עץ בגוונים בהירים מאוד, הדוהות מהר.

מאת: ניר מצליחחתונות24/07/111106 צפיות
אורחים שבעים, הם גם אורחים נינוחים, מסיבה זו מאוד עדיף שלא לוותר על הפן הקולינרי. בעזרת חברת קייטרינג טובה, אתם בעצם יכולים לשפר כל מסיבת בת מצווה משמעותית. רובנו מכירים את המאכלים הסטנדרטיים - קצת בורקסים וליקרים צבעוניים. זה הזמן לשינוי! בעזרת אוכל מצוין, זה אפשרי לחגוג בצורה אחרת.

מאת: ניר מצליחביקורות מוצרים20/07/111086 צפיות
באמצעות בר מים ביתי, אפשר להיות בטוחים שבכל זמן נתון יהיו מים לשתייה. צריכים מים חמים לתה? זאת מזמן לא בעיה, אפשר להנות ממים בבית מתי שתחפצו בכך ובלי הגבלה. מוצא חן בעיניכם? זקוקים ליותר מידע בנושא מסנן פחם?

מאת: ניר מצליחשיפוצים19/07/111705 צפיות
היא מחכה שתצבע את הקיר כבר שנתיים? היא חושבת שאתם חייבים עוד חדר? המשפחה תגיד שהיא צודקת. חלק ניכר מהאנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב מסיבה כזו או אחרת ונמנעים מ"לבזבז" את כספם על שיפוץ ושיפור מראה הבית. עצרו ודמיינו, לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בחופשה על בסיס יומי בביתכם מאשר לקחת עוד חופש ביוון?

מאת: ניר מצליחבריאות ילדים19/07/111022 צפיות
לכל אחד פתרון שונה לעניין הזה; חלקנו צורכים מי ברז, יש כאלה שמסננים את המים לבד ויש גם כאלה שמעדיפים לרכוש ארגזי מים. לכל השיטות האלו יש כמובן חסרונות ואף אחת מהשיטות לא עושה לכם חיים קלים. מזל שיש שיטת אחרת!

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222348 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222959 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223121 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222952 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222983 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211274 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica