חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארונות גבס

מאת: ניר מצליחשיפוצים19/07/20111703 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטיח מתקלף? לא זוכרים מתי הקירות היו לבנים?

בחברה הישראלית בדור הנוכחי, אנו זקוקים לשינויים בחיים בתדירות גבוהה. דרישות וטעמים הם דבר שמשתנה מעת לעת שמוכתבים גם על ידי האופנה שמשתנה ללא הרף - רק בראש השנה האחרון צבענו את חדר האוכל בסגול וכיום אפור עכבר הוא הדבר החם הבא. אז לא נצבע שוב? ברור, אלא מה?!

פשוט חייבים להשיג מידע על הנמכות גבס? לפניכם מס' נקודות למחשבה


שיפוץ דירה ושמירה על מראה עדכני זו השקעה לא קטנה ולכן מומלץ לחשוב על תכנון נכון לטווח הארוך.

חלוקת השטח - כדאי להשקיע מחשבה רבה בעניין חשוב זה, תכנון נכון של השטח אומר ניצול חכם של החלל והתאמה מלאה לצרכים שלכם. גם בבתים קטנים אפשר לנצל בצורה מירבית את המעט שברשותכם ולהתאים אותו לכל צרכיכם.

צביעת הדירה - צבע משדר את אופי החלל והוא נמנה עם הדברים הראשונים שהעיניים שלנו נמשכות אליו כשנעבור את מפתן הדלת בהכנסנו למקומות חדשים. גוונים של צבע יכולים להיות טרנדיים כשנחליט על שיפוץ ולא טרנדיים עד שנכנס לדירה. לכן, עדיף להתייעץ עם בעל מקצוע בקי ולבדוק אילו גוונים עתידיים להיות במודה. הקפידו והתאימו את צבע חדר הילדים לרהיטים שלכם.

ארונות גבס - כי הגיע הזמן להתחדש!


היא מחכה שתצבע את הקיר כבר שנתיים? היא חושבת שאתם חייבים עוד חדר? המשפחה תגיד שהיא צודקת. חלק ניכר מהאנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב מסיבה כזו או אחרת ונמנעים מ"לבזבז" את כספם על שיפוץ ושיפור מראה הבית. עצרו ודמיינו, לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בחופשה על בסיס יומי בביתכם מאשר לקחת עוד חופש ביוון?

השקעה בדירה


זה ממש לא משנה אם רק עכשיו קיבלתם קוטג' חדש, מוכרים את הוילה או שאתם רוצים לשנות את מראה הדירה? שיפוץ הדירה, תחזוקה והקפדה על מראה מודרני יקפיצו את ערך הבית!!!

דירה שמעולם לא נצבעה תדחה קונים פוטנציאליים ואילו בית שבוצעו בו שיפוץ יסודי והושקעו בו לא מעט כסף וזמן גם ישדרג את ההנאה שלכם מהמקום וגם תמכרו אותו תמורת סכום גבוה יותר כשתבחרו לעזוב.

צריכים עוד פרטים על גבס ירוק?
הכנסו עוד היום לאתר שלנו http://www.h100.co.il/ ותוכלו למצוא פרטים ומחירים מטובי נותני השירות בתחום - כדי שהבית יחייך אליכם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר מצליח

מאת: ניר מצליחהפקות אירועים25/07/11902 צפיות
בדיוק זה מה שמבטיח שהכל יקלע לטעמכם ושהאירוע שארגנתם יהיה דבר אישי ככל האפשר ממש עד הפרט הקטן ביותר. כדאי מאוד לקחת מעצב ארועים בעל ניסיון, שיהיה מסוגל להבין אתכם ושיהיה פתוח להצעות. חשוב תמיד לבקש לראות את הפורטפוליו שלו בשביל התרשמות מארועים שניהל בעבר, מה שבהחלט עשוי להביא לכם רעיון או שניים לארוע שלכם.

מאת: ניר מצליחהשוואת מחירים24/07/111417 צפיות
הפתרון החכם ביותר שקיים בימינו הוא כמובן מתקן בר מים. בשביל להיות בטוחים לגמרי שהמים שאנחנו מחזיקים אינם מכילים דברים מזיקים, מאוד חשוב לבחור במתקן מים רציני. לא כל אותם מתקני מים יטהרו חיידקים שונים וכנראה שלא כולם מסננים מתכות רעות, בגלל זה חשוב מאוד לבדוק בתשומת לב את הפרט הספציפי הזה בעת הרכישה של המוצר.

מאת: ניר מצליחגינון24/07/111106 צפיות
מבנים כפרגולות ודומיהן אשר צבעיהן כהים יותר נשמרות לאורך זמן לאורך זמן רב יותר ביחס למבני עץ בגוונים בהירים מאוד, הדוהות מהר.

מאת: ניר מצליחחתונות24/07/111103 צפיות
אורחים שבעים, הם גם אורחים נינוחים, מסיבה זו מאוד עדיף שלא לוותר על הפן הקולינרי. בעזרת חברת קייטרינג טובה, אתם בעצם יכולים לשפר כל מסיבת בת מצווה משמעותית. רובנו מכירים את המאכלים הסטנדרטיים - קצת בורקסים וליקרים צבעוניים. זה הזמן לשינוי! בעזרת אוכל מצוין, זה אפשרי לחגוג בצורה אחרת.

מאת: ניר מצליחביקורות מוצרים20/07/111083 צפיות
באמצעות בר מים ביתי, אפשר להיות בטוחים שבכל זמן נתון יהיו מים לשתייה. צריכים מים חמים לתה? זאת מזמן לא בעיה, אפשר להנות ממים בבית מתי שתחפצו בכך ובלי הגבלה. מוצא חן בעיניכם? זקוקים ליותר מידע בנושא מסנן פחם?

מאת: ניר מצליחבריאות ילדים19/07/111022 צפיות
לכל אחד פתרון שונה לעניין הזה; חלקנו צורכים מי ברז, יש כאלה שמסננים את המים לבד ויש גם כאלה שמעדיפים לרכוש ארגזי מים. לכל השיטות האלו יש כמובן חסרונות ואף אחת מהשיטות לא עושה לכם חיים קלים. מזל שיש שיטת אחרת!

מאת: ניר מצליחבתים משותפים18/07/111200 צפיות
לא רוצים להתלכלך בנקיונות? קשה למצוא אדם שלא מעדיף לפעול בסביבה מסודרת ונקיה. אין ספק, נעים יותר כשנקי, פחות לכלוך זה פחות אלרגיות ומחלות, ובקצרה, אם הסביבה נקיה האוויר יותר טוב וכמובן גם האווירה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232627 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223293 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica