חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פילטר למים הישראליים

מאת: ניר מצליחביקורות מוצרים20/07/20111084 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שתייה

מי מכם עוד לא שמע שאי אפשר בלי להרבות בצריכת מים? בלי המים, החיים לא היו אפשריים, וגם בימינו כולם ללא יוצא מן הכלל צריכים לשתות מים. הפרט החשוב הוא איזה מים בדיוק אתם קונים הביתה, האם הם מתאימים לכם ואיך אתם בדיוק מתמודדים עם סוגיית המים.

מה שותה המשפחה שלכם?

לכולם פתרון אחר לסוגיה הזו; בחלק מהבתים שותים מים מהברז, יש כאלה שמסננים את מי הברז ויש אפילו כאלה שרוכשים באופן קבוע בקבוקי מים מינראליים. לכל השיטות האלה יש חסרונות בצידן ואף אחת מאלה לא מקלה עליכם. אז מה עושים?

פתרון מים - פילטר למים

הפתרון הנוח ביותר שקיים כיום זה כמובן מיני בר. בשביל לדעת שהמים שאנו מחזיקים אין בהם חלקיקים שיכולים להזיק לנו, רצוי ללכת על בר מים מוכר. לא כל המתקנים יטהרו זיהומים ביולוגיים וממש לא כולם יוכלו לסנן מוצקים שונים, מהסיבה הזאת מומלץ לשים דגש על העניין הספציפי הזה בעת הרכישה של הבר.

מתים לשמוע יותר על סנן UV?

מתקני מים ביתיים חדישים מעניקים לנו את האפשרות לא רק לצרוך מי שתיה טובים יותר, אלא גם להנות מבונוסים נוספים. עכשיו ניתן לכוון את המים לטמפ' מסוימת, למזוג כמויות מדוייקות ולבחור את הגוון של המתקן. כך אפשר בקלות להפחית את השימוש במים ובסוף החודש לחסוך לא מעט.

באמצעות בר מים ביתי, אפשר להיות בטוחים שבכל זמן נתון יהיו מים לשתייה. צריכים מים חמים לתה? זאת מזמן לא בעיה, אפשר להנות ממים בבית מתי שתחפצו בכך ובלי הגבלה. מוצא חן בעיניכם? זקוקים ליותר מידע בנושא מסנן פחם?

התקנת מיניבר מים ביתי זו אחלה שיטה לחסוך מאמץ וזמן, אולם לפני שבוחרים בר מים רצוי לקרוא על המתקנים השונים. לקבלת אינפורמציה נוספת על שתיית מים, כנסו לאתר האינטרנט הבא http://water.tapuz.co.il/. אז למה אתם מחכים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר מצליח

מאת: ניר מצליחהפקות אירועים25/07/11902 צפיות
בדיוק זה מה שמבטיח שהכל יקלע לטעמכם ושהאירוע שארגנתם יהיה דבר אישי ככל האפשר ממש עד הפרט הקטן ביותר. כדאי מאוד לקחת מעצב ארועים בעל ניסיון, שיהיה מסוגל להבין אתכם ושיהיה פתוח להצעות. חשוב תמיד לבקש לראות את הפורטפוליו שלו בשביל התרשמות מארועים שניהל בעבר, מה שבהחלט עשוי להביא לכם רעיון או שניים לארוע שלכם.

מאת: ניר מצליחהשוואת מחירים24/07/111418 צפיות
הפתרון החכם ביותר שקיים בימינו הוא כמובן מתקן בר מים. בשביל להיות בטוחים לגמרי שהמים שאנחנו מחזיקים אינם מכילים דברים מזיקים, מאוד חשוב לבחור במתקן מים רציני. לא כל אותם מתקני מים יטהרו חיידקים שונים וכנראה שלא כולם מסננים מתכות רעות, בגלל זה חשוב מאוד לבדוק בתשומת לב את הפרט הספציפי הזה בעת הרכישה של המוצר.

מאת: ניר מצליחגינון24/07/111107 צפיות
מבנים כפרגולות ודומיהן אשר צבעיהן כהים יותר נשמרות לאורך זמן לאורך זמן רב יותר ביחס למבני עץ בגוונים בהירים מאוד, הדוהות מהר.

מאת: ניר מצליחחתונות24/07/111104 צפיות
אורחים שבעים, הם גם אורחים נינוחים, מסיבה זו מאוד עדיף שלא לוותר על הפן הקולינרי. בעזרת חברת קייטרינג טובה, אתם בעצם יכולים לשפר כל מסיבת בת מצווה משמעותית. רובנו מכירים את המאכלים הסטנדרטיים - קצת בורקסים וליקרים צבעוניים. זה הזמן לשינוי! בעזרת אוכל מצוין, זה אפשרי לחגוג בצורה אחרת.

מאת: ניר מצליחשיפוצים19/07/111705 צפיות
היא מחכה שתצבע את הקיר כבר שנתיים? היא חושבת שאתם חייבים עוד חדר? המשפחה תגיד שהיא צודקת. חלק ניכר מהאנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב מסיבה כזו או אחרת ונמנעים מ"לבזבז" את כספם על שיפוץ ושיפור מראה הבית. עצרו ודמיינו, לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בחופשה על בסיס יומי בביתכם מאשר לקחת עוד חופש ביוון?

מאת: ניר מצליחבריאות ילדים19/07/111022 צפיות
לכל אחד פתרון שונה לעניין הזה; חלקנו צורכים מי ברז, יש כאלה שמסננים את המים לבד ויש גם כאלה שמעדיפים לרכוש ארגזי מים. לכל השיטות האלו יש כמובן חסרונות ואף אחת מהשיטות לא עושה לכם חיים קלים. מזל שיש שיטת אחרת!

מאת: ניר מצליחבתים משותפים18/07/111201 צפיות
לא רוצים להתלכלך בנקיונות? קשה למצוא אדם שלא מעדיף לפעול בסביבה מסודרת ונקיה. אין ספק, נעים יותר כשנקי, פחות לכלוך זה פחות אלרגיות ומחלות, ובקצרה, אם הסביבה נקיה האוויר יותר טוב וכמובן גם האווירה.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192905 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173201 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161831 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161688 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161651 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161775 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161777 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica