חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצללה לגינה

מאת: ניר מצליחגינון24/07/20111107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה עדיף, פרגולה מעץ או מאלומיניום? אנחנו מכלים הרבה מאמץ, זמן וסכומים נאים של כסף בטיפוח החצר והבית - בכל עונה אנו גוזמים, מנכשים, עוקרים וזורעים, צובעים, אוטמים חורים, שוברים, בונים, מרהטים אותם במיטב הפריטים שמסייעים לנוחיותנו, מצטיידים במכשירים שעושים את חיינו למאושרים, מחליפים אותם בהדרגה לאורך שנים, כל זה לשם השגת מיצוי מקסימלי מסביבת מגורינו, להרגיש כמו בבית.

לעיתים אנו זקוקים לקצת עזרה למצוא בעלי מקצוע ומוצרים לטיפול בסביבת הבית והחצר. מה אפשר לחדש בנושא סוכך למרפסת? צריכים רשתות הצללה? הנה:

-אם יוצאים לרכוש דקים ופרגולות, כדאי מאוד לבקש סוג עץ שכבר הועבר אימפרגנציה מונעת. הדבר מרחיק חרקים ומזיקים הגורמים לריקבון החומר, ותהליך זה שומר על העץ לאורך שנים.

-מבנים כפרגולות ודומיהן אשר צבעיהן כהים יותר נשמרות לאורך זמן לאורך זמן רב יותר ביחס למבני עץ בגוונים בהירים מאוד, הדוהות מהר.

-כל כמה חודשים חשוב מאד לכסות דק מעץ בשכבה טובה של שמן איכותי המגנה על מבנה העץ ותורמת לאורך חייו.

-סכך גשמים למבנה הפרגולה יכול לסייע ביותר לשמירה עליה ומאפשר ישיבה מתחתיה גם בתקופות גשומות.

-לנקיון כל פרקט יש לנגבו במטלית רצפה לחה בלבד ולהקפיד שלא להרטיב אותו, מכיוון שהעץ סופח כל נוזל ונהרס.

-בטרם קניית מוצר כדאי מאוד לערוך סקירת מוצרים, זו הדרך הטובה ביותר לדעת שתקבלו את התמורה הטובה ביותר במחירים הטובים ביותר.

רוצים לקרוא עוד על הצללה לגינה? גילשו לאתר http://www.pargola.co.il/ בו תמצאו את כל המידע, כל בעלי המקצוע וכל המוצרים הכי טובים. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר מצליח

מאת: ניר מצליחהפקות אירועים25/07/11902 צפיות
בדיוק זה מה שמבטיח שהכל יקלע לטעמכם ושהאירוע שארגנתם יהיה דבר אישי ככל האפשר ממש עד הפרט הקטן ביותר. כדאי מאוד לקחת מעצב ארועים בעל ניסיון, שיהיה מסוגל להבין אתכם ושיהיה פתוח להצעות. חשוב תמיד לבקש לראות את הפורטפוליו שלו בשביל התרשמות מארועים שניהל בעבר, מה שבהחלט עשוי להביא לכם רעיון או שניים לארוע שלכם.

מאת: ניר מצליחהשוואת מחירים24/07/111420 צפיות
הפתרון החכם ביותר שקיים בימינו הוא כמובן מתקן בר מים. בשביל להיות בטוחים לגמרי שהמים שאנחנו מחזיקים אינם מכילים דברים מזיקים, מאוד חשוב לבחור במתקן מים רציני. לא כל אותם מתקני מים יטהרו חיידקים שונים וכנראה שלא כולם מסננים מתכות רעות, בגלל זה חשוב מאוד לבדוק בתשומת לב את הפרט הספציפי הזה בעת הרכישה של המוצר.

מאת: ניר מצליחחתונות24/07/111106 צפיות
אורחים שבעים, הם גם אורחים נינוחים, מסיבה זו מאוד עדיף שלא לוותר על הפן הקולינרי. בעזרת חברת קייטרינג טובה, אתם בעצם יכולים לשפר כל מסיבת בת מצווה משמעותית. רובנו מכירים את המאכלים הסטנדרטיים - קצת בורקסים וליקרים צבעוניים. זה הזמן לשינוי! בעזרת אוכל מצוין, זה אפשרי לחגוג בצורה אחרת.

מאת: ניר מצליחביקורות מוצרים20/07/111086 צפיות
באמצעות בר מים ביתי, אפשר להיות בטוחים שבכל זמן נתון יהיו מים לשתייה. צריכים מים חמים לתה? זאת מזמן לא בעיה, אפשר להנות ממים בבית מתי שתחפצו בכך ובלי הגבלה. מוצא חן בעיניכם? זקוקים ליותר מידע בנושא מסנן פחם?

מאת: ניר מצליחשיפוצים19/07/111705 צפיות
היא מחכה שתצבע את הקיר כבר שנתיים? היא חושבת שאתם חייבים עוד חדר? המשפחה תגיד שהיא צודקת. חלק ניכר מהאנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב מסיבה כזו או אחרת ונמנעים מ"לבזבז" את כספם על שיפוץ ושיפור מראה הבית. עצרו ודמיינו, לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בחופשה על בסיס יומי בביתכם מאשר לקחת עוד חופש ביוון?

מאת: ניר מצליחבריאות ילדים19/07/111022 צפיות
לכל אחד פתרון שונה לעניין הזה; חלקנו צורכים מי ברז, יש כאלה שמסננים את המים לבד ויש גם כאלה שמעדיפים לרכוש ארגזי מים. לכל השיטות האלו יש כמובן חסרונות ואף אחת מהשיטות לא עושה לכם חיים קלים. מזל שיש שיטת אחרת!

מאת: ניר מצליחבתים משותפים18/07/111201 צפיות
לא רוצים להתלכלך בנקיונות? קשה למצוא אדם שלא מעדיף לפעול בסביבה מסודרת ונקיה. אין ספק, נעים יותר כשנקי, פחות לכלוך זה פחות אלרגיות ומחלות, ובקצרה, אם הסביבה נקיה האוויר יותר טוב וכמובן גם האווירה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182248 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811195 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica