חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול נכסים ופיקוח בנייה – אחריות מעל הכל

 

בניהול נכסים יש אחריות גדולה. כמעט ושאי אפשר להחזיק נכס ולא לטפל בו.

נראה שבמיוחד אנשים פשוטים (כמו אזרח ממוצע שמחזיק בבעלותו דירה להשכרה) מתקשים יותר בעניינים מעין אלה. ניהול נכסים עלול לפעמים להיות "גדול עליהם". לפעמים זה קשה פחות ולפעמים יותר.

על בעל הנכס לחשוב על הרווח וההפסד שבעניין ניהול נכסים שבבעלותו והאחזקה שלהם (ולא רק הפיננסיים).

ההתמודדות עם העניין תלויה בכמה משתנים: כמה בעייתי הנכס עצמו (אם בכלל), כמה הנכס מכניס לו מול כמה הוא משקיע בו (ברוטו, אפילו כולל דלק),

עם איזה אנשים עליו להתמודד במקרה של השכרת נכס, אם יש זמן ופניות נפשית לטפל בנכס ועוד.

כשהעניין קשה מדי, במקום למכור את הנכס, יוכל הבעלים פשוט להעביר אותו לניהולה של חברה מקצועית של ניהול נכסים, ותגבה ממנו על זה כמובן.

עם חברת ניהול נכסים מקצועית אבל עדיין זולה (כך שעדיין נשאר רווח מהנכס) העניין יכול להיות משתלם מאוד, מאחר וכעת אין רעש ובלאגן והנטל שבא עם ניהול נכסים כבר לא נופל על הבעלים. והתשלום על כך זול, מה שהופך את העניין גם לרווחי.

פיקוח בנייה: פיקוח בנייה נועד לוודא שהבניה תעשה כהלכה.

על המפקח לדאוג ללוחות זמנים, היתרים, מסמכים, איכות חומרים,

תיאומים עם הקבלן והרשויות, עריכת מדידות, עבודה עם מנהל הפרויקט ועוד.

פיקוח בנייה צמוד על כל השלבים חשוב ביותר, כמו גם עבודה דמיניסטרטיבית-פיננסית ודיווח צמוד לאדריכל.אסור לחרוג מהתקנים ומדרישות הרשויות. על המפקח גם לדאוג, בסופו של דבר, למלא את דרישותיו של הבעלים, המהווה סוג נוסף של פיקוח בנייה.

אי-עמידה בתקני הבניה ובדרישות הלקוח בשל עבודת פיקוח בנייה גרועה עלולות לגרום למפקח הבניה צרות רבות, כמו תביעה משפטית לא פשוטה כתוצאה מרשלנות וסיכון חיי אדם.

רשלנות רצינית אכן יכולה לסכן חיי אדם: את הבונים בזמן העבודה או את המתגוררים בבניין או בבית לאחר הבניה, מה שמראה שוב על רמת הקריטיות של פיקוח בנייה מקצועי.

במקביל לפיקוח על עבודת הבנאים, חשוב גם לדאוג לרווחתם ולבטחונם.

פיקוח בנייה אחראי, בנוסף להומאני, יוכל להשפיע לטובה על התוצאה הסופית.

על הבעלים, מצד שני, לבחור חברה רצינית ואמינה עם פיקוח בנייה רציני וותק,

מאחר ובתחום זה אסור לעשות שגיאות.

רצוי גם למצוא מפקח בניה טוב מבחינה פיננסית, שמחזיק יומן עבודה, מתנהל יפה עם הקבלן, ומשתדל לצמצם עלויות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום  קידום אתרים בגוגל והקמת אתרים
אתרים שימושיים נוספים:

חיה רמתי - בתי אבות סיעודיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה סיעודיימה

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111523 צפיות
תקלה במסך מחשב נייד זו אחת התקלות הפשוטות אשר יכולות לקרות למחשב הנייד שלכם. המחשב הנייד מורכב כולו מיחידה אחת ניידת, והמסך מהווה כמעט יחידה נפרדת משאר המחשב, מה שמקל במעט את הפעולה של תיקון מסך מחשב נייד. תיקון מסך מחשב נייד כולל בעיקר...

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111358 צפיות
בימינו רבים נוהגים, כשמתקלקל להם מכשיר חשמלי, פשוט ללכת ולקנות חדש במקום לנסות ולתקן את הישן. הדבר לא שונה גם כאשר העניין הוא תיקון מחשב נייד. תיקון מחשב נייד נתפס בעיני אנשים רבים כבזבוז זמן וכסף – הרגשה שאם הוא כבר התקלקל זה סימן שהוא ישן ועדיף לקנות מחשב חדש

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111290 צפיות
טכנאי מחשבים במרכז – האם זה מסובך למצוא? מצד אחד, לא מסובך בכלל, כיוון שישנם המון כאלו, המון אנשים אשר עונים על ההגדרה טכנאי מחשבים במרכז. מצד שני, מסובך מאד למצוא טכנאי מחשבים במרכז, אשר לא רק שהוא מוגדר בתור טכנאי מחשבים במרכז, אלא..

מאת: חיה סיעודיימהמסיבות רווקים ורווקות19/07/111270 צפיות
מסיבת רווקות זהו אירוע של פעם בחיים, שמסמל יותר מכל חגיגה אחרת הנעשית לקראת החתונה את המעבר מחיי הרווקות אל חיי הנישואים. לקראת החתונה ישנן חגיגות רבות, לכל חגיגה מטרה אחרת, ובין כל האירועים האלו מסיבת רווקות זהו האירוע אשר נועד לציין את המעבר בין שני...

מאת: חיה סיעודיימהצימרים19/07/111303 צפיות
בלב השכונה הדרום מערבית בירושלים נמצאים צימרים. צימרים בעין כרם רחוקים מכל התעשייה אבל קרובים מספיק למרכז העיר ירושלים. בעין כרם יש קצב אחר. אומנים ובעלי מקצועות חופשיים שרצו לברוח ממרכז העיר העמוסה לעייפה אך לא לגמרי להתרחק מהעיר. לצאת לשקט והצבע אבל...

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/111183 צפיות
פרגולות מיועדות ליצירת חלל פרטי וסגור יחסית בחצרות ובגינות, במרפסות ובגגות. פרגולות מתאימות עבור בתים פרטיים, עבור מוסדות ציבוריים, ועבור בתי עסק שונים כדוגמת מסעדות ובתי קפה. פרגולות במקומות שונים ואצל אנשים שונים מיועדות עבור מטרות שונות, ועל כן קיימות בשוק...

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/111199 צפיות
מה כדאי לדעת כדי לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה יד שנייה ולשפץ ? האם לפנות לחברה המתמחה בתחום ניהול נכסים? האם לבנות בית לבד? האם צריך פיקוח בניה או שניתן לסמוך על הקבלן הבונה? כל כך הרבה מושגים, אז מהיכן מתחילים?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222803 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223113 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211372 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica