חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות דקים ומעקות

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים19/07/2011733 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איפה קונים פרגולות? מי מרכיב דק? האם ישנם חומרים המונעים ריקבון ומאריכים את חיי החומרים השונים? התשובות בפנים.

אנשים מכלים המון זמן, מאמצים וכספים על הבית והגינה - כל הזמן אנו שותלים, משקים, מחליפים את האדמה וזורעים, אנו צובעים, מרצפים, מקלפים וצובעים מחדש, מרהטים את הבית במיטב הפריטים שנראים לנו טוב, קונים מכשירים חשמליים שהופכים את חיינו לקלים ומהנים יותר, מחליפים אותם בהדרגה כאשר הם הופכים למיושנים כל זאת, למען נוכל להפיק את המיטב מביתנו, להירגע בכיף בבית שלנו.

לעיתים אנו נעזרים באחרים בבחירת מוצרים שונים לטיפוח ועיצוב הגינה והבית. רוצים לקבל עצות בנושא מעקות עץ? מחפשים מעקות ברזל למדרגות? זה הזמן:

- כאשר קונים פרגולות, מומלץ מאוד להקפיד ולבקש סוג עץ אשר עבר תהליך של אימפרגנציה. זה מרחיק מזיקים המובילים לריקבון והדבר משמר את העץ למשך שנים רבות.

- פרגולות הצבועות בגוונים טבעיים וכהים ישמרו על המראה שלהן יותר בהשוואה לפרגולות שצבעיהן לבנים ובהירים, אשר דוהות ומתקלפות בקצב מהיר יותר.

- אחת לשנה לפחות חשוב ביותר למרוח דק מעץ בשכבה של שמן איכותי ששומרת על העץ ותורמת להארכת חיי החומר.

- כיסוי חסין-גשם לריהוט גינה ולפרגולה עוזר המון להאריך את תוחלת החיים שלה וייאפשר את השימוש בה ומאפשר אף במזג אוויר חורפי.

- לנקיון פרקט מעץ ניתן להעזר בסמרטוט לח בלבד ולעולם אין להרטיב אותו, משום שהעץ סופח הרבה נוזלים, מתנפח ונהרס.

- לפני כל רכישה מומלץ מאוד לערוך סקירת מוצרים ומחירים, זוהי הדרך לדעת שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר במחירים הכי טובים.

משתוקקים לגלות עוד על מעקות אלומיניום? מחפשים עוד טיפים בתחום דקים ופרגולות? גלשו באתר שלנו בו תוכלו למצוא את כל העצות, כל המחירים וכל הספקים הכי טובים, שבוע טוב!

 



תגיות המאמר: מעקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור לוח בעלי מקצוע מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל מומלץ לבדוק

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים31/07/11866 צפיות
מעצבי הנוף מתאימים את הסביבה שבו מוצב המבנה לתנאי השטח ולהעדפות הלקוח - החל משלב בחירת סוגי קרקע וצמחיה מתאימים, וכלה בהתאמת אפשרויות הצללה, עיצוב אלמנטים במים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים28/07/111187 צפיות
שיש מיועדאיפה מוצאים מידע בנושא מדרגות שיש? רוצים לדעת יותר על ריצוף שיש? לפניכם כמה טיפים אשר יעזרו לכם למצוא הכל בקלות: בעיקר לחללי פנים, כי לחות ושמש ישירה פוגעות עם הזמן בצבע החומר, שוחקות אותו ומעלימות את הברק הטבעי שלו.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקגינון26/07/111581 צפיות
מהי מטרתם? גדר יכולה להיות לקישוט, לשמש להרתעה, לשמור על הפרטיות או פשוט למנוע כניסת זרים.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקהדברה26/07/111049 צפיות
השתדלו לבצע ריסוס בתקופה קבועה במהלך השנה, עדיף בתחילת עונת הקיץ, על מנת לשמור על בית נקי באופן ממושך.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקגינון26/07/11871 צפיות
מומלץ לבחור באנשי מקצוע שמטפלים בכל היבטי עבודת הגינון ולא רק בחלק: זריעה ושתילה, דישון, גיזום ענפים סוררים, תכנון נוף, תכנון השקיה ובחירת סוגי הצמחים.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים24/07/11945 צפיות
צריכים ריצוף אבן טבעית? רוצים לדעת הכל על ריצוף עתיק ? להלן מספר טיפים אשר יוכלו לעזור לכם לקבל את מבוקשכם:

מאת: פורטל מומלץ לבדוקבתים משותפים21/07/111370 צפיות
בין ספקים שונים ולבדוק את ההבדלים והכי חשוב שאלו כמה שנים יש לכם אחריות על המוצר, לאחר הקנייה שמרו את הקבלה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica