חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש – חידוש הברק והרעננות

מאת: חיה סיעודיימהניקיון19/07/2011900 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

פוליש הוא ניקוי יסודי, במיוחד של מרצפות, הנעשה ביסודיות ובטכניקה מיוחדת על ידי מקצוען. סוג הניקוי של פוליש הוא במיוחד של הברקת משטחים למיניהם, בראש ובראשונה של מרצפות.

כשם שלכל סוג מרצפות מתאימים חומרי ניקיון ספציפיים, כך גם יש להם סוגי פוליש שונים, למרות שרוב סוגי הפוליש מתאימים לרוב סוגי המרצפות.

ניתן לראות בפוליש של מרצפות כמעין טיפול עשרת אלפים החורג מניקיון שבועי רגיל בתוצאות ונעשה לעיתים רחוקות.

טיפול פוליש מקצועי יכול לעשות את מה שניקוי שבועי עם חומרי רצפה של סופר מרקט לעולם לא יוכלו.

הטיפול גם אמור וכמעט דרוש להעשות על-ידי איש מקצוע.

הוא נדרש במיוחד כשהמרצפות במצב קטסטרופלי, אך נעשה גם כשמצב המרצפות אינו או כמעט אינו בר-טיפול.

הטיפול נעשה גם במקרים קשים בהם יש חור ברצפה, וגם במקרים קלים יחסית בהם הרצפה נראית במצב גרוע ועליה כתמים ולכלוך שלא יכולים לרדת.

הצורך בפוליש יכול לבוא מסטנדרטים נמוכים של היגיינה בבית, או מתאונות למיניהן: לאחר שטיפת רצפה בחומרים לא מתאימים או צביעת קירות המשאירה כתמי צבע חזקים. פוליש יכול להועיל גם במקרים בהם המרצפות פשוט ישנות.

תוצאות של פוליש תמיד נראות מדהימות ומרעננות את המראה, הנוכחות והשהות בבית. סוגים שונים של פוליש עשויים להשאיר ברק מסוג שונה, אבל התוצאות תמיד חיוביות.

עבודת פוליש איכותית לא רק משאירה אחריה רצפה נוצצת, אלא גם יתרונות פיזיים למשטח.

ישנם סוגים שונים של פוליש, המתאימים לסוגים שונים של מרצפות (למרות שכמו שכאמור למעלה, רוב סוגי הפוליש מתאימים לרוב סוגי המרצפות.

הסוגים משאירים אחריהם תוצאות מעט שונות, עולים מחירים שונים ומחזקים מעמד לפרקי מעמד שונים.

פוליש ווקס, פוליש קריסטל, ופוליש אקרילי הם פופולריים במיוחד.

לאחר פעולת פוליש בסיסית מגיע השלב הסופי: שלב הליטוש.

בפעולת הליטוש מסיימים את העבודה בתיקונים אחרונים.

גם לפעולת הליטוש ישנם סוגים שונים, עם הבדלים במחירים.

עבודת פוליש עושייה לעלות ללקוח מחירים מגוונים ומשתנים בהתאם לגודל המשטח, המצב בו הוא נמצא, סוג המשטח, סוג הליטוש, ובמיוחד סוג הפוליש עצמו.

שם החברה, תוצאות פוליש הנראות אצל מכרים, הותק והאמינות גם משנים את המחיר וגם צריכים לעניין את הלקוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום  קידום אתרים בגוגל והקמת אתרים
אתרים שימושיים נוספים:

חיה רמתי - בתי אבות סיעודיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה סיעודיימה

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111522 צפיות
תקלה במסך מחשב נייד זו אחת התקלות הפשוטות אשר יכולות לקרות למחשב הנייד שלכם. המחשב הנייד מורכב כולו מיחידה אחת ניידת, והמסך מהווה כמעט יחידה נפרדת משאר המחשב, מה שמקל במעט את הפעולה של תיקון מסך מחשב נייד. תיקון מסך מחשב נייד כולל בעיקר...

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111357 צפיות
בימינו רבים נוהגים, כשמתקלקל להם מכשיר חשמלי, פשוט ללכת ולקנות חדש במקום לנסות ולתקן את הישן. הדבר לא שונה גם כאשר העניין הוא תיקון מחשב נייד. תיקון מחשב נייד נתפס בעיני אנשים רבים כבזבוז זמן וכסף – הרגשה שאם הוא כבר התקלקל זה סימן שהוא ישן ועדיף לקנות מחשב חדש

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111289 צפיות
טכנאי מחשבים במרכז – האם זה מסובך למצוא? מצד אחד, לא מסובך בכלל, כיוון שישנם המון כאלו, המון אנשים אשר עונים על ההגדרה טכנאי מחשבים במרכז. מצד שני, מסובך מאד למצוא טכנאי מחשבים במרכז, אשר לא רק שהוא מוגדר בתור טכנאי מחשבים במרכז, אלא..

מאת: חיה סיעודיימהמסיבות רווקים ורווקות19/07/111269 צפיות
מסיבת רווקות זהו אירוע של פעם בחיים, שמסמל יותר מכל חגיגה אחרת הנעשית לקראת החתונה את המעבר מחיי הרווקות אל חיי הנישואים. לקראת החתונה ישנן חגיגות רבות, לכל חגיגה מטרה אחרת, ובין כל האירועים האלו מסיבת רווקות זהו האירוע אשר נועד לציין את המעבר בין שני...

מאת: חיה סיעודיימהצימרים19/07/111302 צפיות
בלב השכונה הדרום מערבית בירושלים נמצאים צימרים. צימרים בעין כרם רחוקים מכל התעשייה אבל קרובים מספיק למרכז העיר ירושלים. בעין כרם יש קצב אחר. אומנים ובעלי מקצועות חופשיים שרצו לברוח ממרכז העיר העמוסה לעייפה אך לא לגמרי להתרחק מהעיר. לצאת לשקט והצבע אבל...

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/111181 צפיות
פרגולות מיועדות ליצירת חלל פרטי וסגור יחסית בחצרות ובגינות, במרפסות ובגגות. פרגולות מתאימות עבור בתים פרטיים, עבור מוסדות ציבוריים, ועבור בתי עסק שונים כדוגמת מסעדות ובתי קפה. פרגולות במקומות שונים ואצל אנשים שונים מיועדות עבור מטרות שונות, ועל כן קיימות בשוק...

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/111198 צפיות
מה כדאי לדעת כדי לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה יד שנייה ולשפץ ? האם לפנות לחברה המתמחה בתחום ניהול נכסים? האם לבנות בית לבד? האם צריך פיקוח בניה או שניתן לסמוך על הקבלן הבונה? כל כך הרבה מושגים, אז מהיכן מתחילים?

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222912 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191665 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181628 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181419 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica