חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכרות עם אור גזמה

מאת: אור גזמההכרויות20/07/20111983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היי

קודם כל, אציג את עצמי. אני אור גזמה ונחשו מה? אני אוהבת אורגזמות והרבה והפכתי את התחביב לעבודה. אני עובדת בעבודה הכי כיפית בעולם, באתר מצלמות סקס.

אני קמה בבוקר, אפילו לא צריכה להתלבש יפה, רק לשים תחתון סקסי וחזיה, לפתוח את המצלמה וכך מתחיל יום העבודה שלי.

כל היום אני נוגעת בעצמי ומשחקת עם צעצועים וכולם נהנים:)

החלטתי לפתוח בלוג כדי לספר לכם על העבודה שלי, איך אני מעבירה את הימים במצלמות סקס. איזה גברים אני פוגשת בדרך, על כל הסטיות והפטישים שפגשתי. על פנטזיות, גברים שעשו לי את זה, אורגזמות ממש טובות וסיפורי סקס.

אם תתנהגו יפה אני אפנק אתכם בתמונות שלי מהאתר במצלמות סקס.

אל אתר ליקוק מצלמות סקס נחשפתי בזמן שגלשתי באתר פורנו כלשהו. הייתי חרמנית באמצע הלילה וחיפשתי לי איזהסרטון טוב שאוכל לגמור עליו ולהירדם בשלווה אחרי אורגזמה טובה. כמו אנשיםרבים שאני מכירה גם אני אוהבת ללכת לישון מסופקת ורגועה, לפעמים זה כמו סם הרדמה שלוקח אותי מהר לעולם החלומות.


מה שאני אוהבת זה לראות סרטי חובבנים. במיוחד אני אוהבת לראות איך הופכיםילדות טובות ותמימות לחתולות פרועות...כמוני. תנו לי את הילדות הטובות האלה, הבלונדיניות עם הציצי הקטן, הביישניות והמתוקות שרוצות להרגיש איך זה להיות ילדה שובבה פעם אחת. זה בדיוק מה שהביא לעבוד במצלמות סקס כי אני כזאת, עדינה ביישנית ומתוקה עם יצר מיני חזק ודימיון פורה.


אותי מעניין לראות את כל ההתגרות, את המבטים של העונג של הגבר ושל האישה, אתהגניחות הקטנות שמתחזקות אבל לא באופן וולגרי ומזוייף אלא קולות רקע טבעיים ומעודנים שמשקפים הנאה אמיתית, זה מה שעושה לי את זה.
תנו לי סקס פשוט אותנטי ואמיתי בלי שטויות.ואז הבנתי שאם אני יודעת כל כך טוב איך אני רוצה את זה, אני צריכה לעזור לעולם ולעשות סקס חי אמיתי וטוב. זה מה שאני צריכה לעשות. להראות לעולם איך עושים סקס ישראלי מדהים.כמעין תחושת שליחות החלטתי להתחיל לשדר במצלמות סקס ולהראות לעולם איך עושים סקס הכי טוב שיש.זה הפך להיות הסוד הקטן שלי, ביום אני סטודנטית ובלילה שאף אחד לא יודע אנילובשת את הבגדים הכי סקסים שלי נכנסת למיטה ומדליקה את המצלמה. זה מחרמן אותי שאנשים מוכנים לשלם בשביל לראות אותי.


אם הייתם רואים אותי במציאות בחיים לא הייתם מנחשים שאני עובדת באתר מצלמות סקס.רק מי שמכיר אותי טוב יודע כמה חרמנית אני יכולה להיות במיטה אבל במבט ראשון המראה שלי לא מסגיר את היותי חתולה פראית. סטודנטית צעירה שנראית ילדה טובה ותמימה מתלבשת רגיל לא יותר מדי חשוף, לא יותר מדי נועז.שיער ארוך אסוף, משקפיים, ג'ינס וגופיה, שום סימן שירמז על הצד האפל והפרוע שלי שאני מסתירה בסוד.


כבר חצי שנה שאני חיה חיים כפולים, ביום סטודנטית חנונית עם משקפיים ובלילה כשכולם ישנים אז אני מחליפה את הג'ינס והגופיה ולובשת חוטיני סקסי או משהו אחר, כמה שיותר זנותי ופרוע. אני אוהבת את ההרגשה הזאת, שאני יכולה לצאת ולהיות הזונה הקטנה שלכם, כל מהשלא העזתי ללבוש אי פעם אני לובשת במצלמה ורואים הכל, איך שכל החרמנות והיצר הרע שלי ופתאום יש לי אומץ לעשות דברים שאף פעם לא חשבתי שאוכל.


כשאני במצלמה ורואים אותי ערומה אני מרגישה משוחררת להיות מה שאני באמת ולזרום עם הפנטזיות שלי ושלכם. אני שמה בצד את כל הדעות שלי, הביקורתיות והשיפוטיות ואני נותנת לעצמי לעשות באמת מה שבא לי בלי לחשוב על איך זה נראה מהצד ומה יחשבו עלי כי אף אחד לא יודע מי אני באמת.


זה מרגיש כאלו אין יותר גבולות וחוקים ואני יכולה לעשות הכל בלי שמישהו יגיד :"את?! זה ממש לא מתאים לך, לא חשבתי שאת אחת כזאת... וכו". כשאני בבית בתוך המיטה שלי אני מרגישה נוח להפתח ולתת לכם להכנס לתוך הראש שלי, עולם הפנטזיות הסודי שלי עם כל החלומות והתשוקות הפרטיים שלי. אני נמצאת שם ב100%, מגלה את הסודות שלי, את הסיפורים שלא העזתי לספר לאף אחד, את מהשבאמת עושה לי את זה  ואתם לא רק רואים את הגוף הערום שלי  אלא גם הנפש הערומה שלי והאמת זה ממש כיף ומשחרר ואני מרגישה שיש לי מזל שיש לי את המקום הזה שאני יכולה לבוא אליו תמיד ולהיות אני.


חוץ מפרטים טכניים כמו איפה אני גרה ומה השם האמיתי שלי אני מספרת הכל ואניאוהבת את זה שלפעמים מגיעים לתובנות ועומק עם בנאדם שאפילו לא מכיר אותך ואולי לא נדבר לעולם אבל ככה אני לומדת להכיר את עצמי לאט לאט ולחבר בין הצדדים של האישיות, הצד התמים הנאיבי והטוב לב והצד הפרוע, החייתי היצרי שלא שבע ורוצה להגיע לכמה שיותר ריגושים ושיאים.
אף אחד לא יודע מה אני עושה ולפעמים אני רואה אנשים ברחוב ואני חושבת לעצמי שאולי הבנאדם הזה ראה אותי ערומה ואולי אוננו ביחד וגמרנו ואין לי שום דרךלדעת אם גם הוא חושב את אותו הדבר ואני אף פעם לא אדע אבל אני תמיד אוכל להזכר עם חיוך בתקופה המתוקה שגברים חיכו בתור שלי כל הלילה בשביל לשמועו לראות אותי במצלמה.


למרות שאפשר להגיד שאני ותיקה באתר, זה כל פעם מפתיע אותי מחדש כמה הצורך הזה שלגברים להרשים בחורה שהם לא מכירים בנוסף לזין ששולט בכם וגורם להם לעשותדברים לא הגיוניים.למשלפעם אחת היתה בחור שלא רק היה חרמן אלא גם אהב לדבר המון וככה מצאתי אתעצמי איתו בצ'ט במשך 6 שעות רצוף! בהתחלה חשבתי שזה מגניב אבל אחרי זה קצת חששתי שהוא לא ירצה לנתק אף פעם וכבר התחלתי להתעייף...


זה החמיא לי מאד וריגש אותי שהבחור מוכן לקנות כל כך הרבה זמן רק בשביל להיות איתי. זה גרם לי להרגיש קצת מיוחדת אפילו. כמו כל בחורה שאוהבת להרגיש שמפנקים אותה ומשקיעים בה, גם אני אוהבת להרגיש ככה גם אם בעולם הוירטואלי שלנו זה מתורגם למונחים של תוספת זמן שידור. אז בפעם הבאה שאתם רואים בחורה תמימה הולכת ברחוב תמיד תחשבו שאולי אתם הולכים לראות אותה בלילה מופיעה באתר מצלמות סקס

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור גזמה

מאת: אור גזמההכרויות26/09/112452 צפיות
בדומה לפורנו מצלמות סקס מאפשרות לאנשים צפייה בתכני סקס להנאתם באופן פרטי ודיסקרטי אלא שבניגוד לפורנו ששם הצופה הוא פאסיבי ואינו משתתף באקט, במצלמות סקס הצופה מנהל אינטראקציה ישירה עם הבחורה או הזוג שמופיעים מולו ויכול "לביים" אותם ולהדריך אותם לפעול לפי הרצונו. בנוסף, הצופה יכול לבחור אם להחשף גם במצלמה ובכך נוצרת חוויה מעניינת וייחודית שלא קיימת בפורנו שבה הצופה רואה ונראה בו זמנית ובכך הוא מעורב באופן פעיל בסיטואציה המינית ויכול לכוון את מהלך האקטים על פי העדפותיו האישיות.

מאת: אור גזמהמעמד האישה19/08/112526 צפיות
בחור אחד פנה אלי בשאלה יפה והעלה בפני נקודה חשובה שהגיע הזמן להבהיר פעם אחת ולתמיד. הוא ראה שכתבתי בדף שלי שאני מעריכה גברים שיודעים לכבד אישה ואת הגוף שלה ושאל אם אין סתירה בין כבוד האישה לבין העבודה במצלמות סקס? ואני שמחה על השאלה ושיש לי הזדמנות להגיב על כך ולכתוב לכם הגברים המקסימים שבאים אלינו לליקוק מצלמות סקס כל כך הרבה, אנצל את ההזדמנות כדי לספר לכם קצת על הצד שלנו, הבנות שעובדות בליקוק מצלמות סקס ואיך החוויה הזאת בשבילנו.

מאת: אור גזמהמעמד האישה19/08/112738 צפיות
אני מגדירה את עצמי כאישה משוחררת, עצמאית. אני מתנגדת לאפליית נשים בחברה, לניצול וסחר בנשים. גדלתי בסביבה שיוויונית שבה האמינו בי בפני עצמי בגלל הבנאדם שאני ללא תלות במין ובמגדר שלי. במשפחה שלי תמיד נתנו לי להרגיש שאני יכולה לעשות כל מה שגבר יכול לעשות, אם לא יותר טוב. לא היה עניין מגדרי בכלל ואין שום סיבה הגיונית שאני אהיה פחות טובה רק בגלל שנולדתי עם משהו אחר בין הרגליים. עכשיו אני הולכת להגיד דבר שיפתיע אותכם מאד:

מאת: אור גזמההכרויות02/08/112372 צפיות
כעת תוכלו לגלות סודות מעולם המצלמות, על הסטיות והסיפורים המוזרים של גברים ישראלים שנכנסים לאתר מצלמות סקס והפעם אספר לכם על מדגם המשתתפים במחקר, על סוגי הגברים שפגשתי במצלמות סקס ומה הם עשו איתי.

מאת: אור גזמהנשים - כללי28/07/112908 צפיות
הוא הוריד לי את החצאית והבגד ים מהר והתחיל ללטף לי את הכוס, היד שלו היתה קרה וזה עשה לי צמרמורת. הרגשתי שהוא ממש חרמן לפי הקצב שהוא שפשף את היד שלו בכוס שלי בלהט ונישק אותי מהר וחזק. פתאום הלשון שלו לא הייתה כל כך עדינה כמו קודם והוא נישק אותי בלהט וסערה.

מאת: אור גזמהנשים - כללי28/07/114306 צפיות
עידן המציצנות מאפשר לנו לראות הכל, כל דבר שתרצה מתועד ברשת, הדברים הכי סוטים שחלמת עליהם נמצאים במרחק לחיצת עכבר. כבר לא צריך לסוע רחוק בשביל למצוא סקס אחר.

מאת: אור גזמההכרויות28/07/111962 צפיות
מה גורם לבחורה שנראית מצויין להתאהב בסקס וירטואלי במצלמה ולהתחיל לעבוד במצלמות סקס.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202808 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202799 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193541 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172178 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163087 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153162 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica