חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקונפליקט שלי בעבודה במצלמות סקס

מאת: אור גזמהמעמד האישה19/08/20112738 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היי אני רוצה לשתף אותכם בקונפליקט שיש לי כבר כמה זמן.

אני מגדירה את עצמי כאישה משוחררת, עצמאית. אני מתנגדת לאפליית נשים בחברה, לניצול וסחר בנשים. גדלתי בסביבה שיוויונית שבה האמינו בי בפני עצמי בגלל הבנאדם שאני ללא תלות במין ובמגדר שלי. במשפחה שלי תמיד נתנו לי להרגיש שאני יכולה לעשות כל מה שגבר יכול לעשות, אם לא יותר טוב. לא היה עניין מגדרי בכלל ואין שום סיבה הגיונית שאני אהיה פחות טובה רק בגלל שנולדתי עם משהו אחר בין הרגליים.

עכשיו אני הולכת להגיד דבר שיפתיע אותכם מאד: אני עובדת באתר מצלמות סקס שבו אנשים יכולים לדבר ולצפות בבנות ישראליות שמשדרות במצלמת וידאו בוידאו צ'ט בשידור חי. אתם בטח חושבים שאני צבועה או משקרת לעצמי כי אני מאמינה בשיוויון והנה אני עובדת באתר סקס שבו כיבול משתמשים בנשים כאובייקט מיני שנועד לסיפוק ולשעשוע של הגבר.

והשאלה שלי היא האם באמת יש סתירה בין העמדות שלי ובין העיסוק שלי שכביכול מנציח את דיכוי המין הנשי וסותר את כל מה שאני מאמינה.

אז קודם כל אני אספר לכם על מה שאתם לא יודעים על מצלמות סקס ואז תגידו לי מה דעתכם. הבנות שעובדות באתר מצלמות סקס הן לא נרקומניות, זונות או שחקניות פורנו שנקלעו למצוקה כלכלית ונאלצו "למכור" את גופן כמו בתעשיית הזנות אלא מדובר בבחורות נורמטיביות ורציונליות שהגיעו ממגוון תחומי עיסוק אחרים וטובים והחליטו להוסיף גיוון וריגוש לחייהן בעבודה שמאפשרת להן להחשף בעירום להנות מסקס וירטואלי בגבולות וברמה האישית והאינדיבידואלית שמתאימה לאופי וליכולות של כל אחת והבחורה מחליטה באופן עצמאי וספונטני מה היא מוכנה לעשות במצלמה בדרך שמתאימה לה ועם מי שהיא בוחרת.

אני באופן אישי התנסיתי בסייבר סקס ומצא חן בעיני הריגוש של סקס וירטואלי במצלמה. כשנחשפתיאל האתר חשבתי לעצמי למה לא לעשות משהו שאני אוהבת ונהנית ממנו וגם להרוויח? הרי אני לא עושה משהו רע, אני בסך הכל נהנית וגם אחרים נהנים אז למה זה מרגיש כל כך אסור ואפל?

יש משהו במצלמות שעושה לי את זה. מדליק אותי להתפשט בפני זר ולהגיע לסיפוק, אני מרגישה הרבה יותר משוחררת כשאני יודעת שהוא לא מכיר אותי ולא יודע מי אני ומעיזה להגיד לו דברים קצת יותר מופרעים שאולי לא הייתי מרגישה בנוח לעשות עם חבר שמכיר אותי בצורה מסויימת. כשאני מול המצלמה אני מרגישה משוחררת לעשות מה שבא לי, להיות מי שאני בלי שישפטו אותי ואיפשהו להוציא צדדים אחרים מתוכי. תמיד הייתי ביישנית תתפלאו לשמוע ודווקא המצלמה עזרה לי ללמוד להשתחרר ולהרגיש בנוח עם הגוף שלי.

ועדין למרות שאני נהנית מהעבודה שלי ומרוויחה הרבה אני תוהה אם אני איכשהו מעודדת ניצול ש ודיכוי של נשים ואני רוצה להגיד לכם שאני הבנאדם האחרון שידכאו אותו. אסביר לכם מה אני עושה במצלמות סקס כדי שתבינו שאני ממש לא מנוצלת אלא להפך אם כבר.

הרבה מהגולשים הם גברים שנהנים מBDSM, שליטה והשפלות ואני מוצאת את עצמי מקדישה זמן רב לעבדים ומתפקדת בתור מלכה. נכון, אנשים משלמים לי בשביל שאשפיל אותם זה קצת מוזר אני יודעת אבל אף אחד לא מאלץ אותי לעשות דברים שאני לא רוצה ואני ממש לא מנוצלת אלא מנצלת אחרים אם כבר:)

רוב הגברים שנכנסים לאתר הם בחורים נחמדים ונורמטיבים שכמעט תמיד מתעניינים בי וחשוב להם שאני אהנה גם, הם לא מתייחסים אלי כאל כוס מהלך אלא להפך, הם עושים הכל בשביל שארגיש נוח להשתחרר ולהגיע לאורגזמה והכל נעשה בצורה כיפית ומהנה עם הרבה הומור והתחשבות. רבים מהם יוצרים איתי קשרים עמוקים ומקיימים שיחות עמוקות. אנשים שחשים בדידות ומחפשים אוזן קשבת וחברה ולפעמים אני מוצאת את עצמי מקשיבה שעות לסיפורים של אנשים אחרים שלא מחפשים סקס אלא פשוט רוצים תשומת לב וחום.

אני לא אכחיש שיש גם אנשים מגעילים, גסי רוח שמדברים אלי בצורה לא יפה ומתייחסים אלי כמו אל חפץ מיני בצורה מזלזלת. אז כשבאים אלי אנשים כאלה אני קודם כל שמחה שיש לי הזדמנות לשנות משהו אצל אנשים שחושבים בצורה גזענית ושוביניסטית כלפי נשים ואני רוצה לעזור להם לראות שהם טועים בגישה הזאת ועושים עוול לעצמם.

אני מסבירה להם יפה שאני לא חתיכת בשר שאני בנאדם ושאם הם רוצים להיות איתי הם צריכים לדבר ולהתנהג יפה ורובם באמת משנים את הגישה כי הם מבינים שיש כאן בנאדם שיש לו רגשות ולב ואלו שממשיכים אני אומרת להם סליחה ושלום כי אני לא אתן לאף אחד להתייחס אלי ככה.

תתפלאו לשמוע, אבל מאז שאני עובדת באתר אני מרגישה יותר חזקה, יותר בטוחה בעצמי ולמדתי לאהוב יותר את הגוף שלי. אף אחת לא מושלמת וגם אני לא אבל אני מרגישה יותר שלמה עם מי שאני כשמסביבי באתר נמצאות נשים אמיתיות, עם גוף נשי טבעי ואותנטי, לא מנותחות ואנורקטיותאלא נשים שנראות כמו שאישה צריכה להראות, עם עגלגלות, חושנית ועסיסית.

למדתי שגברים נמשכים להרבה סוגים של נשים ואפשר להנות מסקס ולהרגיש מושכת אם הבנאדם שאיתך גורם לך להרגיש מיוחדת וסקסית ואם זה נעשה בצורה כיפית ונעימה לשני הצדדים אז אין שום סיבה בעולם שאני ארגיש מנוצלת.

אולי זה ישמע יומרני אבל אני מרגישה שהעבודה במצלמות מאפשרת לי לעזור לאנשים שרוצים להתייעץ ולדבר עם מישהי להתחבר לעצמם, למיניות שלהם בצורה טובה.

ומה שאני רוצה לשאול אותכם זה האם תעשיית הסקס בהכרח מנציחה את דיכוי האישה ותפיסת האישה כאובייקט או שיש אפשרות אחרת?

האם יש אפשרות כזאת, לעבוד במצלמות סקס בצורה שלא מדכאת את המין הנשי ולהמשיך להאמין בשיוויון?

ומה אתם חושבים מה לגבי נשים חזקות שהן דומינות או מלכות האם הן גם מדוכאות?

אשמח לשמוע את דעתכם על הנושא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור גזמה

מאת: אור גזמההכרויות26/09/112452 צפיות
בדומה לפורנו מצלמות סקס מאפשרות לאנשים צפייה בתכני סקס להנאתם באופן פרטי ודיסקרטי אלא שבניגוד לפורנו ששם הצופה הוא פאסיבי ואינו משתתף באקט, במצלמות סקס הצופה מנהל אינטראקציה ישירה עם הבחורה או הזוג שמופיעים מולו ויכול "לביים" אותם ולהדריך אותם לפעול לפי הרצונו. בנוסף, הצופה יכול לבחור אם להחשף גם במצלמה ובכך נוצרת חוויה מעניינת וייחודית שלא קיימת בפורנו שבה הצופה רואה ונראה בו זמנית ובכך הוא מעורב באופן פעיל בסיטואציה המינית ויכול לכוון את מהלך האקטים על פי העדפותיו האישיות.

מאת: אור גזמהמעמד האישה19/08/112526 צפיות
בחור אחד פנה אלי בשאלה יפה והעלה בפני נקודה חשובה שהגיע הזמן להבהיר פעם אחת ולתמיד. הוא ראה שכתבתי בדף שלי שאני מעריכה גברים שיודעים לכבד אישה ואת הגוף שלה ושאל אם אין סתירה בין כבוד האישה לבין העבודה במצלמות סקס? ואני שמחה על השאלה ושיש לי הזדמנות להגיב על כך ולכתוב לכם הגברים המקסימים שבאים אלינו לליקוק מצלמות סקס כל כך הרבה, אנצל את ההזדמנות כדי לספר לכם קצת על הצד שלנו, הבנות שעובדות בליקוק מצלמות סקס ואיך החוויה הזאת בשבילנו.

מאת: אור גזמההכרויות02/08/112372 צפיות
כעת תוכלו לגלות סודות מעולם המצלמות, על הסטיות והסיפורים המוזרים של גברים ישראלים שנכנסים לאתר מצלמות סקס והפעם אספר לכם על מדגם המשתתפים במחקר, על סוגי הגברים שפגשתי במצלמות סקס ומה הם עשו איתי.

מאת: אור גזמהנשים - כללי28/07/112908 צפיות
הוא הוריד לי את החצאית והבגד ים מהר והתחיל ללטף לי את הכוס, היד שלו היתה קרה וזה עשה לי צמרמורת. הרגשתי שהוא ממש חרמן לפי הקצב שהוא שפשף את היד שלו בכוס שלי בלהט ונישק אותי מהר וחזק. פתאום הלשון שלו לא הייתה כל כך עדינה כמו קודם והוא נישק אותי בלהט וסערה.

מאת: אור גזמהנשים - כללי28/07/114306 צפיות
עידן המציצנות מאפשר לנו לראות הכל, כל דבר שתרצה מתועד ברשת, הדברים הכי סוטים שחלמת עליהם נמצאים במרחק לחיצת עכבר. כבר לא צריך לסוע רחוק בשביל למצוא סקס אחר.

מאת: אור גזמההכרויות28/07/111962 צפיות
מה גורם לבחורה שנראית מצויין להתאהב בסקס וירטואלי במצלמה ולהתחיל לעבוד במצלמות סקס.

מאת: אור גזמההכרויות20/07/111985 צפיות
קודם כל, אציג את עצמי. אני אור גזמה ונחשו מה? אני אוהבת אורגזמות והרבה והפכתי את התחביב לעבודה. אני עובדת בעבודה הכי כיפית בעולם, באתר מצלמות סקס.

מאמרים נוספים בנושא מעמד האישה

מאת: טומי רןמעמד האישה03/01/1310748 צפיות
למה רבים פונים לשירותי ליווי בחו"ל? האם כי חשים שזה לא מוסרי לפנות לנערות ליווי כאן בארץ? האם זה תלווי בהגדרה החוקית של הנושא או שפשוט חוששים שמישהו יזהה אותם עושים מעשה "לא ראוי".. ?

מאת: טומי רןמעמד האישה22/11/128940 צפיות
מעמדן של חברות העוסקות בתחום של שירותי ליווי מול בתי המשפט איננו ברור וודאי כבר שנים רבות. מערכת בתי המשפט דנה בנושא של האם לאשר לנערות ליווי לעסוק במקצוע זה אל מול לקוחותיהן – האם להענישם או לא.

מאת: טומי רןמעמד האישה11/10/128388 צפיות
קיימות הערות ציניות למכביר לגבי נושא של נישואין ומערכות יחסים מעמיקות. גברים רבים באמת חושבים כיום שנשים רוצות להיות עימם בגלל הכסף, הביטחון. לכן, רבים מעדיפים לפנות למערכות יחסים לא מחייבות ואם אפשר בשמירה על דיסקרטיות מה טוב. לכן גברים רבים פונים כיום לשירותי ליווי.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128919 צפיות
הצעת חוק הזנות החדש הצליח ליצור בלבול ולייצר דעות רבות של 'בעד ונגד' בכל הקשור אל השכרת שירותיהן של נערות ליווי. על מנת ליצור סדר בבלגן, מאמר זה יביא בפניכם נתונים אודות היחס אל נערות ליווי בישראל וכן נסביר מהו חוק הזנות החדש וכיצד הוא ישפיע על תעשייה זו באם הוא יתקבל.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128738 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש שאלות בכל הקשור אל שירות או מוצר אותו אנו צורכים ולכן אנו מעוניינים לדעת כי יש לנו כתובת אליה נוכל לפנות בכל עת. כיוון שבישראל שירותי ליווי הם אינם תחום אשר נחשב כרציני ובו יש שירות לקוחות פעיל ורבים מתביישים להודות כי הם מעוניינים בשירותים אלו או מעדיפים להימנע מלשאול שאלות רבות, אשר פעמים רבות מתגלות כשאלות חיונות, חלטנו לענות לכם על כל השאלות הנפוצות ביותר אודות שירותי ליווי בתל אביב, במאמר זה.

מאת: טומי רןמעמד האישה27/08/128729 צפיות
לאחרונה עלתה לטלויזייה סידרה על עולמן של החשפניות – אגב, סידרה מאוד מוצלחת (אם בוחנים זאת על פי הרייטינג). מה מושך אותנו לסדרה? אולי הרצון להכיר ולהתוודע לעולם שלרובינו אינו מוכר. האם אני טועה כשאני אומרת "רובינו"?

מאת: טומי רןמעמד האישה08/08/128690 צפיות
זנות הינו המקצוע העתיק ביותר. למי שמאמין בתנ"ך – יכול למצוא סיפורים רבים בנושא. למי שלא – יכול לקרוא על כך בספרים רבים, יכול לקרוא על כך בספרי ההיסטוריה השונים, וכמובן לראות בסרטים מתארים תקופות שונות. אם תשאל כל אדם מן היישוב, לגבי הנושא, הוא יאמר לך כי נערות ליווי זה משהו כיפי, "יכול להרים את הערב", עושה מצב רוח וכדומה. ועל כן תמצא מסיבות רווקים רבות שנושא הערב והעיסוק לקראת ערב הרווקים הינו אילו שירותי ליווי להזמין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica