חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על נשיות ומצלמות סקס

מאת: אור גזמהמעמד האישה19/08/20112530 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחור אחד פנה אלי בשאלה יפה והעלה בפני נקודה חשובה שהגיע הזמן להבהיר פעם אחת ולתמיד. הוא ראה שכתבתי בדף שלי שאני מעריכה גברים שיודעים לכבד אישה ואת הגוף שלה ושאל אם אין סתירה בין כבוד האישה לבין העבודה במצלמות סקס?

ואני שמחה על השאלה ושיש לי הזדמנות להגיב על כך ולכתוב לכם הגברים המקסימים שבאים אלינו לליקוק מצלמות סקס כל כך הרבה, אנצל את ההזדמנות כדי לספר לכם קצת על הצד שלנו, הבנות שעובדות בליקוק מצלמות סקס ואיך החוויה הזאת בשבילנו.

בנוגע לשאלה של הבחור היקר, אני יכולה להבין שהשאלה באה מתוך תפיסה צרה ומעוותת שאם אישה נהנית ומממשת את המיניות שלה אז אין לה כבוד לעצמה, כי אישה היא כמובן יצור לא מיני שכל תכלית הקיום שלה זה לספק את הגבר ולהביא צאצאים לעולם, לא? מכאן שאם אישה מוכנה להצטלם ולעבוד באתר סקס ולחשוף את גופה במצלמות סקס אז:

א. היא לא מכבדת את הגוף שלה

ב. גם הגברים לא צריכים לכבד את הגוף שלה

ג. היא מוכנה לקבל כל סוג של יחס מגברים

ד. היא מוכנה לעשות כל מה שיגידו לה גם במצלמה וגם במציאות

אז פה הטעות שלכם.

הנשים המדהימות והאמיצות שבאו לעבוד בליקוק מצלמות סקס, הגיעו מתוך תפיסה ליברלית של סקס. מתוך אש בוערת בבטן כמו שיש רק לאנשים חושניים באמת והן נהנות מהחשיפה במצלמה, מהאתגר והאקשן שיש במצלמות סקס והעבודה באתר ליקוק.העבודה במצלמות סקס מאפשרות להן להנות מהגשמת פנטזיות והתנסות בחוויות מיניות לא שגרתיות. אלו נשים אמיתיות עם אומץ שהולכות עם הלב שלהן, עושות מה שבא להן ולא דופקות חשבון למרות הדעות הקדומות שיש על נשים שאוהבות סקס.

 

אבל זה לא אומר שהן מוכנות לעשות כל דבר, בכל תנאי ולקבל כל סוג של יחס.

זה לא אומר שהן בובות מין שנמצאות כאן בשביל לשעשע אתכם. מה שזה אומר אומר שהן חרמנית כמוכם ורוצות להנות.

כשאתם נכנסים לאתר חשוב שתזכרו שלכל אחת יש את הסגנון שלה, הגבולות שלה והדרך שבה היא רוצה לעשות את זה.

אם היא מוכנה לדבר איתכם במסגרת וידאו צ'ט במצלמות סקס ולהחשף אתם צריכים קודם כל להגיד תודה על ההזדמנות שבחורה ישראלית מדהימה בכלל נמצאת איתכם בצ'ט והעובדה שהיא עובדת במצלמות לא אומרת שהיא מוכנה לעשות כל דבר שתרצו, וזה לא אומר שהיא מתייחסת לגוף שלה כאל חפץ אז גם אתם אל תתייחסו אליו ככה.

לכבד אישה בעיני זה להבין שנמצא מולך אדם בשר ודם עם רגשות יצרים ופנטזיות שצריך להתייחס אליו ולהקשיב לו ולא לראות בה בובת מין שמצייתת לפקודות.

כשבחור בא אלי ומתעניין בי, מראה על רגישות חום וקצת חוש הומור אז אני הרבה יותר נהנית להענות לבקשותיו ולזרום איתו.

לעומת זאת, כשמישהו בא אלי ומדבר אלי בצורה לא אישית, מתחיל לתת לי פקודות כאלו אני פה רק בשביל לבדר אותו, זה גורם לי להרגיש זלזול כאלו שאני איזה בובת מין ואני לא נהנית ככה ואם אני לא נהנית אז גם אתה לא תהנה כי אני לא אחת שמזייפת.

אז לסיכום, תהיו גברים אמיתיים במצלמות סקס כמו שאתם בחיים, ואם תראו לאישה שמולכם שקצת אכפת לכם ממנה וחשוב לכם שהיא תהנה גם, תאמינו לי שלא תפסידו זמן והיא תעריך אתכם הרבה יותר ותתן לכם יחס אישי ומופע סקסי מדהים שבא מתוך רצון אמיתי וחשק כי אין דבר יותר יפה מלראות אישה עם יצר מיני חי ובוער ולגרום לה להנאה ואורגזמה.

אז תאהבו ותכבדו את עצמכם קודם כל, ותדברו אלינו בשפה יפה כמו שהייתם רוצים שידברו אל אחותכם או אל אמא שלכם.

תאהבו את הנשים מסביבכם כי בלעדינו לא היה קיום בעולם, תראו אהבה ותגידו תודה שאתם נמצאים בשיחה עם אישה מדהימה כי כל אישה היא מדהימה ומיוחדת ומאחורי המסך יש סיפור חיים שלם אז אל תזלזלו באף אחת.

ואם היא לא רוצה לעשות משהו אז תגידו תודה ושלום ותעברו למישהי אחרת, לא צריך לריב ולהתלונן, כל אישה היא עולם ומלואו ולכל אחת יש את הקצב שלה והדרך שלה לבטא את המיניות.

אז תתפרעו, תעשה הרבה סקס, תגשימו את כל הפנטזיות שלכם, אבל תעשו את זה באהבה ועם כבוד ואל תשכחו להיות בני אדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור גזמה

מאת: אור גזמההכרויות26/09/112457 צפיות
בדומה לפורנו מצלמות סקס מאפשרות לאנשים צפייה בתכני סקס להנאתם באופן פרטי ודיסקרטי אלא שבניגוד לפורנו ששם הצופה הוא פאסיבי ואינו משתתף באקט, במצלמות סקס הצופה מנהל אינטראקציה ישירה עם הבחורה או הזוג שמופיעים מולו ויכול "לביים" אותם ולהדריך אותם לפעול לפי הרצונו. בנוסף, הצופה יכול לבחור אם להחשף גם במצלמה ובכך נוצרת חוויה מעניינת וייחודית שלא קיימת בפורנו שבה הצופה רואה ונראה בו זמנית ובכך הוא מעורב באופן פעיל בסיטואציה המינית ויכול לכוון את מהלך האקטים על פי העדפותיו האישיות.

מאת: אור גזמהמעמד האישה19/08/112743 צפיות
אני מגדירה את עצמי כאישה משוחררת, עצמאית. אני מתנגדת לאפליית נשים בחברה, לניצול וסחר בנשים. גדלתי בסביבה שיוויונית שבה האמינו בי בפני עצמי בגלל הבנאדם שאני ללא תלות במין ובמגדר שלי. במשפחה שלי תמיד נתנו לי להרגיש שאני יכולה לעשות כל מה שגבר יכול לעשות, אם לא יותר טוב. לא היה עניין מגדרי בכלל ואין שום סיבה הגיונית שאני אהיה פחות טובה רק בגלל שנולדתי עם משהו אחר בין הרגליים. עכשיו אני הולכת להגיד דבר שיפתיע אותכם מאד:

מאת: אור גזמההכרויות02/08/112377 צפיות
כעת תוכלו לגלות סודות מעולם המצלמות, על הסטיות והסיפורים המוזרים של גברים ישראלים שנכנסים לאתר מצלמות סקס והפעם אספר לכם על מדגם המשתתפים במחקר, על סוגי הגברים שפגשתי במצלמות סקס ומה הם עשו איתי.

מאת: אור גזמהנשים - כללי28/07/112911 צפיות
הוא הוריד לי את החצאית והבגד ים מהר והתחיל ללטף לי את הכוס, היד שלו היתה קרה וזה עשה לי צמרמורת. הרגשתי שהוא ממש חרמן לפי הקצב שהוא שפשף את היד שלו בכוס שלי בלהט ונישק אותי מהר וחזק. פתאום הלשון שלו לא הייתה כל כך עדינה כמו קודם והוא נישק אותי בלהט וסערה.

מאת: אור גזמהנשים - כללי28/07/114309 צפיות
עידן המציצנות מאפשר לנו לראות הכל, כל דבר שתרצה מתועד ברשת, הדברים הכי סוטים שחלמת עליהם נמצאים במרחק לחיצת עכבר. כבר לא צריך לסוע רחוק בשביל למצוא סקס אחר.

מאת: אור גזמההכרויות28/07/111965 צפיות
מה גורם לבחורה שנראית מצויין להתאהב בסקס וירטואלי במצלמה ולהתחיל לעבוד במצלמות סקס.

מאת: אור גזמההכרויות20/07/111987 צפיות
קודם כל, אציג את עצמי. אני אור גזמה ונחשו מה? אני אוהבת אורגזמות והרבה והפכתי את התחביב לעבודה. אני עובדת בעבודה הכי כיפית בעולם, באתר מצלמות סקס.

מאמרים נוספים בנושא מעמד האישה

מאת: טומי רןמעמד האישה03/01/1310751 צפיות
למה רבים פונים לשירותי ליווי בחו"ל? האם כי חשים שזה לא מוסרי לפנות לנערות ליווי כאן בארץ? האם זה תלווי בהגדרה החוקית של הנושא או שפשוט חוששים שמישהו יזהה אותם עושים מעשה "לא ראוי".. ?

מאת: טומי רןמעמד האישה22/11/128942 צפיות
מעמדן של חברות העוסקות בתחום של שירותי ליווי מול בתי המשפט איננו ברור וודאי כבר שנים רבות. מערכת בתי המשפט דנה בנושא של האם לאשר לנערות ליווי לעסוק במקצוע זה אל מול לקוחותיהן – האם להענישם או לא.

מאת: טומי רןמעמד האישה11/10/128389 צפיות
קיימות הערות ציניות למכביר לגבי נושא של נישואין ומערכות יחסים מעמיקות. גברים רבים באמת חושבים כיום שנשים רוצות להיות עימם בגלל הכסף, הביטחון. לכן, רבים מעדיפים לפנות למערכות יחסים לא מחייבות ואם אפשר בשמירה על דיסקרטיות מה טוב. לכן גברים רבים פונים כיום לשירותי ליווי.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128926 צפיות
הצעת חוק הזנות החדש הצליח ליצור בלבול ולייצר דעות רבות של 'בעד ונגד' בכל הקשור אל השכרת שירותיהן של נערות ליווי. על מנת ליצור סדר בבלגן, מאמר זה יביא בפניכם נתונים אודות היחס אל נערות ליווי בישראל וכן נסביר מהו חוק הזנות החדש וכיצד הוא ישפיע על תעשייה זו באם הוא יתקבל.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128741 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש שאלות בכל הקשור אל שירות או מוצר אותו אנו צורכים ולכן אנו מעוניינים לדעת כי יש לנו כתובת אליה נוכל לפנות בכל עת. כיוון שבישראל שירותי ליווי הם אינם תחום אשר נחשב כרציני ובו יש שירות לקוחות פעיל ורבים מתביישים להודות כי הם מעוניינים בשירותים אלו או מעדיפים להימנע מלשאול שאלות רבות, אשר פעמים רבות מתגלות כשאלות חיונות, חלטנו לענות לכם על כל השאלות הנפוצות ביותר אודות שירותי ליווי בתל אביב, במאמר זה.

מאת: טומי רןמעמד האישה27/08/128731 צפיות
לאחרונה עלתה לטלויזייה סידרה על עולמן של החשפניות – אגב, סידרה מאוד מוצלחת (אם בוחנים זאת על פי הרייטינג). מה מושך אותנו לסדרה? אולי הרצון להכיר ולהתוודע לעולם שלרובינו אינו מוכר. האם אני טועה כשאני אומרת "רובינו"?

מאת: טומי רןמעמד האישה08/08/128693 צפיות
זנות הינו המקצוע העתיק ביותר. למי שמאמין בתנ"ך – יכול למצוא סיפורים רבים בנושא. למי שלא – יכול לקרוא על כך בספרים רבים, יכול לקרוא על כך בספרי ההיסטוריה השונים, וכמובן לראות בסרטים מתארים תקופות שונות. אם תשאל כל אדם מן היישוב, לגבי הנושא, הוא יאמר לך כי נערות ליווי זה משהו כיפי, "יכול להרים את הערב", עושה מצב רוח וכדומה. ועל כן תמצא מסיבות רווקים רבות שנושא הערב והעיסוק לקראת ערב הרווקים הינו אילו שירותי ליווי להזמין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica