חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבות רווקות

אם גם אתן בשלהי שנות העשרים שלכן, קרוב לוודאי שביליתן במספרלא מבוטל של מסיבות רווקות בשנים האחרונות. ראיתן כבר הכל, שיחקתן את כל משחקיהחברה הקיימים ושתיתן כל שתיה חריפה שבעולם. והנה, אחרי כל השנים האלו שהוזמנתןלמסיבות רווקות שהיו מעוצבות ומאורגנות סביב נושאים שונים, הגיע תורכן להפיק אתהמסיבה שתגבור על כל אותן מסיבות בנאליות, ולעשות את החברה-הכי-טובה למאושרת לערבנוסף. אחרי שתישבו ותישברו את הראש לגבי מה עוד לא ראיתן באף אחתממסיבות רווקות הקודמות שהייתן בהן, תמצאו שירות חדשני ומרגש היכול להתאים בוללכן: מופעי בישול. מופעיםאלו נערכים על ידי שפים מקצועיים אשר יבואו למקום המפגש ויבשלו למען המסיבה המרהיבהשתכננתן. אל תטעו – השפים האלו הם לא מחליפי חברת הקייטרינג – הם הרבה יותר מטבחיםזוטרים שבאים להכין לכן אוכל. לאירועים הם מגיעים עם הציוד ומגישים מופע פרונטלימיוחד במינו – הסברים על האוכל תוך כדי הבישול, בדיחות, טיפים ואם תרצו – גם הדרכתבישול לסוג המטבח הנבחר (הודי, סיני, סושי ועוד). שילוב מופעי בישול וסדנאות בישול במסיבות רווקות הוא שילובשרק טוב יכול לצאת ממנו. הרי, המשתתפות הן כולן חברות, הסיבה לחגיגה גדולה, השף הואמקצועי, אדיב ומבדר, ולכן כל מה שנשאר לעשות זה בעיקר להשען אחורה ולהתענג על כלמנה ומנה, ולשמוח ביחד עם הכלה המרוגשת.
 



תגיות המאמר: שף, שפים, שף אישי, שף פרטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

FUNCHEF - www.funchef.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אסף

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091199 צפיות
כולנו מכירים את הסיטואציה הבאה: ימי ההולדת בגנים ובבתי הספר היסודיים נהיים להפקות ענק שרובנו לא יכולים להרשות לעצמנו, אבל לא משאירים לנו ברירה – אם לא נארגן אירוע רב מימדים, הילד שלנו יהיה זה שמסיבת יום ההולדת שלו לא הייתה הכי גדולה.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091387 צפיות
כבר שנים שאתה קונה לה את אותן המתנות הבנאליות ושאת מארגנת את מסיבות הרווקות הצפויות מראש. אם גם לכם מתחשק פעם אחת להיות נועזים ולהפתיע, תוכלו להזמין מופע בישול הנעשה על ידי שף מקצועי. מופע בישול יתואם ייחודית לאירוע – ארוחה רומנטית, מסיבת הפתעה ליום הולדת, חגים ואפילו אירועים לילדים.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091170 צפיות
מעטים מאיתנו יודעים כי המילה שף באה מקיצור הביטוי chef de cuisine שמשמעותו, בצרפתית – ראש המטבח. בצרפתית נהוג להשתמש במילה במובן הבוס, אולם בשאר העולם הכוונה היא לאחראי על יצירת התפריטים והמתכונים והמפקח על הבישול והסגל.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091197 צפיות
כיצד לדעת אם שף טוב? בתשובה האוטומטית לשאלה זו, היא כמובן אם האוכל טעים, זה שף טוב. האמת הרבה יותר מורכבת מזה. שף המזמינים למופע בישול, או לסדנת בישול, צריך כישורים רבים מעבר לטבח מצטיין.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091152 צפיות
רוצים לשדרג אירוע? כך תהפכו כל חגיגה לחוויה קולינארית מפתיעה ומהנה! שף פרטי הוא שף אשר מבשל עבור אנשים פרטיים, מציע הכנת ארוחות פרטיות ואינטימיות, לרוב למספר מועט של אנשים. שף פרטי יגיע אל ביתכם, מצוייד בכל המצרכים, לעיתים גם בצוות (בהתאם לגודל האירוע), והמכשירים שייצטרך ויבשל לכם ארוחה מהסרטים. חווית האכילה לא מסתכמת בארוחת ערב פשוטה – בהתאם לבקשתכם יוכל ללמד אתכם לבשל את המנה האהובה עליכם, ותוכלו גם לקחת חלק פעיל בבישול עצמו.

מאת: איציק אסףבישול ואפיה19/07/091283 צפיות
כשתקבעו מסיבה ולה תזמינו מופעי שף, איך תדעו איזה סגנון מופע תרצו? עצרו לחשוב איזה קהל יהיה ומה המיקום, כך תדעו איזה סוג של מופעי שף תחשקו לראות. מופעי שף משולבים בתופים ובכלי הקשה יתאימו לקהל אנרגטני וצעיר בנפשו. כלי הנגינה יחולקו בין משתתפי האירוע, וכל משתתף יוכל לבחור אם לתופף או לרקוד. מופעי שף המלווים בתקליטן קריוקי יאפשרו לכם לשיר את כל מה שתרצו במהלך האוכל ולאחר אכילתו. אירוע זה מתאים לאירוע בעל מספר גדול יותר של אנשים – מעל ל20.

מאת: איציק אסףמתכונים ואוכל - כללי19/07/091171 צפיות
נכון שבמשך כל השנים הפרדנו בין גברים לנשים במסיבות שלפני החתונה, אבל הגיע הזמן לשבור את המסורת ולשלב למסיבת רווקות ורווקים. לכולנו יש כמה דברים ללמוד דקה לפני שאנחנו נכנסים מתחת לחופה, ואחד העיקריים שבינהם הוא ללמוד לבשל.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215146 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204664 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201168 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201460 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201423 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173099 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173403 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica